پنل اس ام اس شهر و استان

پنل اس ام اس قم | ارسال پیامک در قم (+28 منطقه و شهر)

پنل اس ام اس قم
5
(20)

اگر شما در قم دارای کسب و کاری هستید و در فکر این هستید در کار خود رشد چشمگیری داشته باشید و با تبلیغات کسب و کار خود بر روی افراد بسیاری تاثیر بگذارید در این مقاله با ما همراه باشید تا با صحبت و معرفی پنل اس ام قم و ارسال پیامک در قم و چگونگی تاثیر آن برای رشد و افزایش درآمد در حوزه کاری که دارید به نتیجه مناسب و دلخواه برسید.

پنل اس ام اس قم چيست؟

پنل اس ام اس قم یک محیط یا برنامه ای اینترنتی است که بدون اینکه نیاز به نصب ودغدغه سخت افزاری داشته باشد می توانید به صورت تبلیغاتی، اطلاع رسانی، آگاهی رسانی ارسال پیامک در قم را انجام دهید.

بسیاری از کسب و کارها در قم برای جذب و حفظ مشتری و رشد و افزایش درآمد و تبلیغات موثر با خرید پنل اس ام اس قم از سامانه های پیامکی با مشتری ارتباط و تعامل بیشتری دارند و به بازایابی پیامکی میپردازند.

در شهرهای بزرگ مثل قم استفاده از پنل اس ام اس قم و ارسال پیامک در قم به صورت هدفمند و انبوه بهترین روش برای بازاریابی تبلیغاتی یا ارسال پیامک های تبلیغاتی است.

نحوه دريافت پنل پيامک از مخابرات قم 

برای دریافت پنل اس ام اس مخابرات نمی توانید این پنل پیامکی را به صورت مستقیم از مخابرات دریافت کنید شما با ارتباط با شرکت ها و اپراتورهای معتبری که این خدمات را با قبول شرایطی از مخابرات دریافت میکنند می توانید پنل اس ام اس قم را خریداری و برای ارسال پیامک در قم استفاده کنید.

یکی از شرکت های معتبر که این پنل اس ام اس ها بصورت رایگان را در اختیار افراد یا صاحبان مشاغل قرار می دهند سامانه پیامکی بهین پیام است که می توانید نسبت به شارژ پنل اس ام اس قم ردر این سامانه اقدام کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

انواع روش های ارسال پيامک در قم

با خرید پنل اس ام اس قم می توانید به روشهای مختلف برای تبلیغات مشاغل خود به ارسال پیامک سریع در قم بپردازید بعضی از این روش ها که میتوانید ارسال پیامک در قم را انجام دهید را در اینجا برای شما توضیح می دهیم.

ارسال پیامک منطقه ای

با این روش از ارسال پیامک از پنل اس ام اس قم می توانید به یکی از شهر های قم پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این شیوه از ارسال پیامک به کد پستی پیام با نوشتن کد پستی منطقه ای که قصد ارسال پیامک دارید در پنل اس ام اس قم به تعدادی از شماره های موجود در آن پیامک منطقه ای ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل bts

ارسال پیامک از دکل bts در پنل اس ام اس قم به این صورت است که به افرادی که طی 2 هفته گذشته از دکل ایرانسل در یک منطقه موردنظر استفاده کردند حتی به عنوان رهگذر از دکل ایرانسل آن منطقه استفاده کردند پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال می شود.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

در ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس سن و جنیست در پنل اس ام اس قم برای تعداد افراد با جنسیت مشخص خانم یا اقا یا رنج سنی خاص در قم پیامک ارسال خواهد شد. مانند ارسال پیامک در قم برای تبلیغات آرایشگاه فقط برای خانم ها. در این صورت دیگر نیازی نیست برای اقایان پیامک ارسال شود.

بیشتر بخوانید : نمونه متن تبلیغاتی کاشت ناخن ویژه سالن های آرایشی

ارسال پیامک از دکل lbs

این نوع از روش ارسال پیامک LBS در قم از پنل اس ام اس قم برای تعداد افرادی که در یک منطقه ی مورد نظر در حال تردد ، یا ورود یا خروج از آن منطقه و محدوده خاص هستند پیامک ارسال خواهد شد.

مانند ارسال پیامک خوش آمد گویی برای گروهی از افراد در یک مجموعه تفریحی به محض ورود برای دعوت از بازدید از فروشگاه آنان.

ارسال پيامک صوتی در قم

در پنل اس ام اس قم شما می توانید فایل متنی خود را در منوی ارسال پیام صوتی به صورت صوت و آوا ضبط و برای مخاطبین و مشتریان ارسال کنید توجه داشته باشید ارسال پیامک صوتی برای افرادی که شناختی نسبت به شما دارند بازدهی بالایی خواهد داشت.

مانند ارسال پیامک دعوت به یک سیمینار برای دانشجویان با صدای یک استاد آشنا.

ویژگی های پنل اس ام اس قم

یکی از ویژگی پنل اس ام اس قم ارسال پیامک در قم و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است و دیگر ویژگی های این پنل پیامک رایگان را در زیر برای شما عنوان می کنیم.

  • به محض خرید می توانید پنل اس ام اس قم را فعال کنید.
  • سرعت بالای ارسال اس ام اس به بلک لیست
  • از طریق موبایل می توانید ارسال پیامک انبوه انجام دهید.
  • پشتیبانی حرفه ای توسط کارشناسان کارآزموده و با تجربه به صورت تلفنی و چت آنلاین
  • بانک شماره تلفن رایگان و بروز شده
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال)
  • ارسال پیامک برای افرادی که عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را فعال کردند

تماس صوتی انبوه به تلفن های ثابت قم

هنوز هستند افرادی در جای جای این شهر بزرگ که به گوشی های همراه یا اینترنت دسترسی نداشته باشند برای اینکه این گروه از افراد را از کسب و کارخود آگاه کنید می توانید با استفاده از امکان تماس صوتی انبوه به تلفن های ثابت در شهر قم در پنل اس ام اس قم این قشر از افراد را هم از کسب و کار خود مطلع کنید.

به کدام شهرهای استان قم ميتوان پيامک انبوه ارسال کرد؟

با استفاده از پنل اس ام اس قم می توانید یکی از شهر های قم ، قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان را انتخاب کنید و به تعدادی از شماره ها ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه داشته باشید.

ارسال پيامک تبليغاتی از پنل اس ام اس قم

کسب و کارهایی که در قم در حال فعالیت هستند یا تازه می خواهند شروع به فعالیت کنند برای جذب مشتری یا اطلاع رسانی برای شروع فعالیت می توانند از امکانات پنل اس ام اس قم برای تبلیغات انبوه و ارسال پیامک در قم استفاده کنند تا با تعامل و ارتباط بی واسطه با مشتری و مخاطب سریع به یک نتیجه مطلوب برسند.

تعداد شماره بانک شماره موبایل قم بر حسب شغل و شهر

پنل پیامکی قم شامل تمام شهرهای استان قم از جمله جعفریه ، دستجرد ، سلفچگان ، سافچکان ، قم ، قنوات ، جعفریه ، دستجرد ، کهک ، قنوات ، ولایت ، کهک می باشد. شما با ثبت نام رایگان در پنل اس ام اس قم می توانید در مجموع به 763,888 شماره همراه اول و 403,135 شماره ایرانسل پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال نمایید.

مشاغلتعداد شماره موبایل
آموزش21214
ارتباطات60732
املاك32590
بازار كار و سرمايه13469
بازرگانی9278
خدمات175188
خدمات مسافرت2738
زيبايي و پزشكی44756
خدمات ساختمانی89112
صنعت54433
لوازم86789
وسايل نقليه51659
كامپيوتر20432
كشاورزی و دامداری9819
برخی از مشاغل موجود در پنل اس ام اس قم

سخن آخر

برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در قم داشتن یک سامانه پیامکی معتبر که امکانات متنوعی برای ارسال پیامک در قم داشته باشد همچنین داشتن یک پشتیبانی قوی برای سامانه پیامکی از ضروریات خرید یک پنل اس ام است.

پنل اس ام اس بهین پیام یکی از کاملترین سامانه های پیامکی منطقه ای است که علاوه بر پنل اس ام اس قم ، برای استان های دیگری پنل اس ام اس اصفهان ، پنل اس ام اس تهران و پنل اس ام اس مازندران ، پنل اس ام اس خوزستان ارائه داده است .

ما سامانه پیامکی بهین پیام را برای دریافت پنل اس ام اس رایگان به شما پیشنهاد میکنیم و پشتبانان ما در این سامانه پیامکی به صورت شبانه روزی تلفنی و چت آنلاین پاسخگوی سوالات و راهنمای شما هستند.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 20

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

3 دیدگاه ها

  • زهرا می گوید:

    سلام برای ارسال پیام صوتی در پنل اس ام اس قم سامانه پیامکی شما آوای ضبط شده داره؟ممنون از اطلاعاتتون

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      در پنل پیامک بهین پیام شما می توانید از 2 طریق ارسال پیامک صوتی داشته باشید .
      1- یا خودتون آوای صوتی آپلود کنید که میتونید با صدای خودتون باشه یا از بانک آوای صوتی موجود در اینترنت استفاده کنید .
      2 – در این روش می تونید با استفاده از گوینده مجازی سامانه بهین پیام ، متن خود وارد کنید و سپس گوینده سامانه برای شما متن را تبدیل به اوای صوتی می کند .

  • حسین می گوید:

    لطفا سرعت اینترنت را در باغیک افزایش دهید ممنون.

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود