نمونه پیامک تبلیغاتی

+30 نمونه متن تبلیغاتی کاشت ناخن [جذاب و خلاقانه]

تبلیغات کاشت ناخن
4.2
(62)

امروزه اگر نگاهی به بانوان اطرافتان بیاندازید می بینید کمتر کسی است که ناخن های مرتب و لاک زده ای نداشته باشد. این درخواست زیاد از طرف مشتری تبدیل به بازارکار گسترده شده است و باعث شده افراد بسیاری با اندک هزینه اقدام به راه اندازی این کسب و کار نمایند.
اما با وجود بازار رقابتی در این شغل ، جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر علاوه بر خدماتی که ارائه می دهید بستگی به نوع تبلیغات نیز خواهد داشت. پس امروز با این مقاله با من همراه باشید تا فوت کوزه گری رسیدن به درآمد بیشتر را توضیح دهم.

متن کوتاه زيبا برای ناخن

روش های تبلیغات کاشت ناخن

امروزه روش های مختلفی برای تبلیغات کاشت ناخن وجود دارد که در ادامه چند مورد را با هم مطالعه میکنیم اما همیشه خاطرتان بماند گرون ترین روش تبلیغات به معنی پر بازده ترین تبلیغات نیست و باید هوشمندانه نوع تبلیغات را انتخاب کرد.

  1. تبلیغات در اینستاگرام : در این روش تبلیغات کاشت ناخن با ایجاد محتوایی مرتبط یا نمونه کار و نوشتن کپشن برای ناخن براحتی می توان در جذب مشتری موثر بود. این روش در صورت اتصال به اینترنت بیشترین تاثیرگذاری را دارد.
  2. تبلیغات پیامکی کاشت ناخن : تبلیغات پیامکی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای تبلیغات کاشت ناخن می باشد که با امکنات فراوانی در پنل پیامک وجود دارد می توانید به تبلیغات هدفمند بپردازید و بازخورد خوبی دریافت کنید . یعنی با امکان ارسال پیامک برای سن و جنسیت برای جنس خانم ها در رنج سنی مناسب پیامک ارسال کنید تا بازخورد خوبی دریافت کنید.
  3. پخش تراکت : ايده تراکت ناخن یکی از روش های سنتی برای تبلیغات کاشت ناخن می باشد که بیشتر برای تبلیغات محلی بسیار موثر است.
  4. تبلیغات دهان‌ به‌ دهان : در این روش تبلیغات کاشت ناخن می توانید با کارهای موفق و مشتری مداری مشتریان خود ترغیب به تبلیغ برای کسب و کار خود کنید. ايده تراکت ناخن نیز می تواند روشی موثر باشد چرا که فرد با دیدن تراکت پرسجو می کند و چندین نفر نیز با برند و نام شما اشنا می شوند.
  5. تبلیغات سایت کاشت ناخن در گوگل : خیلی از خانم ها به دلیل مشغله کاری و فرصت برای گشتن ناخن کار با جستجو در گوگل به دنبال سایت های خوب برای رزرو نوبت برای کاشت ناخن می گردند با تبلغات سایت خود در گوگل می توانید با یک جستجو در بالاترین ردیف قرار بگیرید تا دیده شوید. برای تبلیغات در گوگل اذز باید هزینه بالایی خرج کنید
  6. تبلیغات کاشت ناخن بیلبوردی : در این روش نیز که هزینه بالایی دارد میتوانید تبلیغات کاشت ناخن را رد بیلبوردهایی در سطح شهر نصب کنید تا در دید باشد.
  7. تبلیغات ویدئویی کاشت ناخن: با تولید محتوای ویدئویی نیز می توانید در تبلیغات کاشت ناخن موفق عمل کنید باید در نظر داشته باشد تولید ویدئو نیز هزینه زیادی در برمی گیرد.
کپشن برای ناخن

متن زیبا برای کاشت ناخن

در تبلیغات پیامکی  که اغلب برای حفظ مشتری و معرفی خدمات جدید کاربرد دارد استفاده از متن کوتاه زيبا برای ناخن بسیار موثر است بنابراین سعی کنید متن تبلیغاتی را کوتاه و مختصر بنویسید و از کلمات قدرتمندی مثل “تخفیف”، “رایگان”، “پرطرفدار”، “ظریف”، “شگفت‌انگیز” و… استفاده کنید:

از هر روشی که استفاده کنید ، یک متن تبلیغاتی خوب و زیبا به تبلیغات شما کمک می کند. اگر قصد ارسال پیامک های تبلیغاتی یا ارسال متن کوتاه زيبا برای ناخن را دارید می توانید از پنل پیامک رایگان بهین پیام استفاده کنید .

ناخن‌های شما همیشه بهترین زیبایی را به شما می‌بخشند.
تجربه کاشت ناخن با ما را داشته باشید.
(نام سالن)

آیا به دنبال ناخن‌هایی زیبا و ماندگار هستید؟
امتحان کاشت ناخن با ما را امتحان کنید.
نمونه کار در آدرس اینستا ***

با کاشت ناخن، زیبایی شما به سادگی بیشتر خواهد شد.
با ما همراه باشید و تغییرات را تجربه کنید.
(نام سالن)

شما هم می‌توانید ناخن‌هایی خیره‌کننده داشته باشید.
با ما برای کاشت ناخن، راهی به سوی زیبایی است.

ناخن‌های شما ارزش یک زیبایی بی‌نظیر را دارند.
با ما برای کاشت ناخن، این زیبایی را به دست آورید.
(آدرس پیج اینستا)

آیا به دنبال راهی برای بهبود زیبایی ناخن‌های خود هستید؟

آیا به دنبال راهی برای بهبود زیبایی ناخن‌های خود هستید؟
کاشت ناخن با (نام سالن)، راه حلی مطمئن است.

با کاشت ناخن، زیبایی شما به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
همین حالا با ما تماس بگیرید.
شماره تماس***

زیبایی و طراوت ناخن‌های شما با کاشت ناخن تضمین شده است.
با ما همراه شوید و تفاوت را تجربه کنید.
(آدرس پیج اینستا)

ما (نام سالن) با کلی طرح و ایده جدید، داریم به استقبال بهار می‌ریم! ما رو دنبال کن تا تو این مسیر همراه ما باشی. (آدرس پیج اینستا)

تجربه ای متفاوت در مرکز کاشت ناخن …… در این مرکز علاوه بر خدمات، آموزش نیز صورت می پذیرد و هنرجویان محترم می توانند برای ثبت نام هم اکنون اقدام کنند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

فرقی نداره دنبال طرح‌های فشن هستی یا مینیمال؛ ما برای شما بهترین‌ ها را رقم می‌ زنیم !  (آدرس پیج اینستا)

زیبایی و زیبا دیده شدن حق هر خانم است. با خدمات کاشت ناخن، زیبا شده و زیبایی را برای انگشت تان به ارمغان بیاورید. در طرح ها و مدل های مختلف، طبق سلیقه تان هر آنچه در ذهن دارید را به شما هدیه خواهیم داد.

هر طرح بهاری، شبیه یک نقاشی رویاییه؛ وقتشه بهاری بشن دستامون با این نقاشی‌های قشنگ !  (آدرس پیج اینستا)

یک ترکیب خوب از رنگ‌های پاستیلی، یک انتخاب خوب برای استایل‌های تابستونیه. برای رزرو نوبت به دایرکت‌ من پیام بدید. (آدرس پیج اینستا)

ارائه خدمات کاشت ناخن با وسایلی مناسب و محیطی بهداشتی در ایام کرونا. نگرانی های خود را از بین ببرید چرا که ما به تمام نکات بهداشتی در این مرکز عمل میکنیم. زیبایی را به خاطر پخش این ویروس از خود دریغ نکنید. مشتریان راضی ما ضمانت کننده ادعای ما هستند. منتظرتان هستیم.

نگران نباش! دقیقاً همون طرحی رو که عکسشو بهمون بدی برات می‌زنیم. (آدرس پیج اینستا)

به انگشتات ، ناخن هایی زیبا هدیه بده. میدونستی چقدر همین ناخن ها جذاب و دلبرت میکنن؟ پس چرا قشنگشون نکنی؟ فقط کافیه به این کلینیک تخصصی که در ادامه معرفی میکنم بری و با مشاوره ای که بهت میدن از خدمات کاشت ناخن استفاده کنی.

برای هر مدل ناخن، بهترین طرح‌ها رو پیاده می‌کنیم. با ۵۰٪ تخفیف شروع کنید! (آدرس پیج اینستا)

ناخن های زیبای و روی فرم فقط با کلینیک کاشت ناخن(نام سالن) صرفاً برای اینکه ناخن هایتان زود شکسته می شوند و یا شکل و فرم نامناسبی دارند شما محکوم به تحمل این وضعیت نیستید. با خدمات کاشت ناخن ما به راحتی می توانید ناخن هایی زیبا درست همانطور که در ذهن می پرورانید داشته باشید.

دم عیدی ناخن‌هاتو نونوار کن! ۳۰٪ تخفیف برای خدمات لاک ژل و دیزاین فقط تا پایان اسفند (آدرس پیج اینستا)

داره عید میشه، نمی‌خوای به ناخن‌هات صفا بدی؟ ۴۰٪ تخفیف فقط تا روز چهارشنبه سوری.

پرطرفدارترین طرح‌های کاشت ناخن با تخفیفات شگفت‌انگیز! همین حالا با تماس بگیرید.

دنبال طرح‌های ظریف و شیک برای ناخن‌هایتان هستید؟ به پیج اینستاگرام ما سر بزنید!

میدونستی ناخن‌های زیبا میتونن استایلت رو زیباتر نشون بدن؟ از نمونه کارهای ما دیدن کن.

دستاتون رو به زیبایی عادت بدید! ۴۵٪ تخفیف ویژه خدمات کاشت ناخن، فقط تا ۳ روز.

به واسطه خدمات ما از خدمات هر کلینیک و مرکز کاشت ناخن دیگری بی نیاز خواهید شد. ناخن کاران ماهر ما آماده هستند تا زیبایی را به انگشتان دست شما هدیه دهند. فقط کافیست با ما برای مشاوره تماس بگیرید.

کاشت ناخن با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها هم اکنون در (نام سالن) اینجا قرار است انگشتان دستتان رنگ و رویی دوباره و جلوه ای دیگر به خود بگیرند. این فرصت را از آنها دریغ نکنید. هم اکنون منتظر تماستان هستیم.

ارائه خدمات کاشت ناخن در طرح ها و مدل های مختلف توسط ….. که سابقه کاری ….. ساله در این زمینه دارد. شما می توانید کیفیت کارها را در (آدرس اینستا) مشاهده نمایید.

کیفیت کار ما، تضمینیست که دوباره برای ارائه خدمات نزد ما بیایید. ارائه با کیفیت ترین خدمات کاشت ناخن فقط با (نام سالن)

با وسایل مناسب و ناخن کاری حرفه ای دیگر نیازی نیست نگران عفونت ها و یا مشکلات مربوط به کاشت ناخن باشید. در مرکز ما این خدمات به صورت کامل حرفه ای صورت می پذیرد و نگرانی هایتان بابت این قضیه رفع خواهد شد

با استفاده از این نمونه متن کوتاه زيبا برای ناخن که برای شما مطرح کردیم می توانید از طریق سامانه پیامکی بهین پیام با امکانات فوق العاده به تبلیغات کم هزینه و هدفمندی بپردازید و بازخورد خوبی دریافت کنید.

متن تبلیغات کاشت ناخن

ارسال پیامک تبلیغاتی و کاربرد آن برای ناخن کار ها

همانطور که عرض کردم استفاده از روش درست با هزینه ی پیامک تبلیغاتی اندک و بازدهی بالا برای تبلیغات کاشت ناخن بسیار مهم می باشد و یکی از این روش هایی که هزینه ی کمی دارد به شما برای تبلیغات کمک خواهد کرد تبلیغات پیامکی کاشت ناخن است. البته که روش های ايده تراکت ناخن ، روش تبلیغات در اینستاگرام و نوشتن کپشن برای ناخن جذابیت ها و تاثیرگذاری خود را دارد تبلیغات پیامکی به دلیل مزایای بسیاری مانند سرعت بالا در ارسال ، هدفمندی در ارسال پیامک ، هزینه کم و ارزان و… موجب بازدهی بیشتر در زمان کمی خواهد شد.

بر خلاف باور عموم که تبلیغات پیامکی را روشی منسوخ شده می دانند ، این روش با اندکی زیرکی بیشترین بازخورد را با ارسال متن کوتاه زيبا برای ناخن خواهد داشت به شرطی که متن مناسب و جامعه ی هدف درستی را انتخاب کنید.

سامانه پیامکی بهین پیام با ثبت نام رایگان این امکان را برای شما ناخن کارها ایجاد میکند و تنها با پرداخت هزینه ی اندک بابت پیامک بیشترین بازخورد را دریافت خواهید کرد. پنل پیامکی بهین پیام فیلتر های متفاوتی برای تبلیغات در اختیار شما قرار خواهد داد.

ايده تراکت ناخن

فیلترهای موجود برای ارسال منطقه ای پیشرفته

برای ارسال پیامک تبلیغاتی کاشت ناخن یا متن کوتاه زيبا برای ناخن می توانید از فیلترهای کاربردی در سامانه پیامکی استفاده کنید تا پیامک را برای افراد جامعه هدف خود ارسال کنید و نتیجه خوبی از تبلیغات دریافت کنید.

  1. شهر و استان و پیش شماره
  2. کدپستی و پیش شماره
  3. ارسال از نقشه و پیش شماره
  4. ارسال پیامک مشاغل و اصناف
  5. ارسال به دکل مخابراتی bts برای شماره های ایرانسل
دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

اگر قصد دارید تبلیغات پیامکی و ارسال متن کوتاه زيبا برای ناخن را امتحان کنید، پنل پیامکی بهین پیام می‌تواند کار شما را آسان کند. همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت دقیق تر برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شما کمک کنند.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد رای 62

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

2 دیدگاه ها

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود