آموزشی

چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنیم ؟(+7 روش تبلیغات کسب و کار )

تبلیغات کسب و کار
4.7
(40)

اگر در گذشته این سوال مطرح میشد بهترین روش تبلیغات کدام است؟ و چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنیم یا کجا تبلیغ کنیم، پاسخ به این سوال جواب های کوتاهی چون تبلیغات در روزنامه ها و پخش تراکت و…بود و اگر کسب و کاری بودجه ای بیشتری داشت می توانست در تلویزیون تبلیغات کند.

اما شاید در آن موقع هیچ کس تصور نمیکرد که مرزهای تبلیغاتی تا این حد گسترده شود که دیگر کمتر کسی سراغ نحوه تبلیغ کسب و کار به روش های گذشته برود. گسترش اینترنت و وسایل ارتباط جمعی مانند همان گوشی که در دست همه ما است دنیایی از تکنولوژی و امکانات جدید را برای تبلیغ کسب و کار رایگان به وجود آورد.

اگر شما هم کار جدید، خدمات و محصولات خوبی دارید تنها با تلاش و کار و عرضه انها در بازار موفقی که میخواهید نمی رسید بلکه ارائه صحیح آنها به مخاطب از هر چیزی مهم تر است تا مخاطب نسبت به انها شناخت پیدا کند اگر شما هم در همچین شرایطی قرار دارید و نمیدانید چگونه تبلیغ کنیم یا چجوری تبلیغ کنیم با ما تا اخر مقاله همراه باشید.

انواع متدهای تبلیغات کسب و کار

انواع روش تبلیغات کسب و کار

به دلیل اهمیتی که این موضوع دارد و برای آشنایی هرچه بیشتر شما با نحوه تبلیغات کسب و کار تصمیم به تهیه این مقاله گرفتیم پس لطفا چند دقیقه ای با ما همراه باشید:

پیامک منطقه ای

1- تبلیغات کسب و کار از طریق پنل اس ام اس

تبلیغاتی که همه روزه در گوشی های خود دریافت می کنید نمونه هایی از این نوع تبلیغات هستند. در واقع این متد تبلیغاتی به هیچ عنوان قدیمی نخواهد شد و در هر دوره ای از زمان که باشید این متد کارامد خواهند بود. بازدهی بالا ،صرفه جویی درهزینه ها دو مزیت اصلی این نوع تبلیغات محسوب می شوند.

جذب و حفظ مشتریان از طریق ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته و ارسال های گروهی بدون محدودیتی در مکان می توانید تبلیغات کسب و کار خود را به سراسر کشور انجام دهید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

از طریق ارسال های گروهی متنوع می توانید تعامل خود با مشتریان را حفظ کنید و در مناسبت های مختلفی چون ایام عید نوروز ،تولد ،سالگرد ازدواج و غیره با ارسال اس ام اس های تبریک خودتان را به ان ها یاداوری کنید .

  • برگزاری مسابقه و نظر سنجی
  • ارسال پاسخ خودکار برای مشتریان و ارسال پیامک تشکر از خرید
  • خط اختصاصی هدیه برای ارسال تبلیغات کسب و کار
  • امکان ارسال پیامک صوتی برای تمامی شماره های ثابت و موبایل
  • اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید
  • ارسال کد تخفیف برای مشتریان خاص
  • ارسال خودکار پیامک تبرک تولد به مشتریان
  • و….

تنها نمونه هایی از مزایایی که با خرید پنل پیامکی دریافت می کنید است.

تراکت

2- تبلیغات کسب و کار به صورت چاپی

یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات کسب و کار به روش چاپ در روزنامه و یا چاپ و پخش تراکت است.
اولین ایرادی که می توان به این متد گرفت صرف انرژی و هزینه بالا بابت تهیه نیروی کار برای پخش تراکت ها نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی و سایر روش ها است.
در حال حاضر طرفداران کمی را در بین کسب و کارها دارد چون هدف قرار دادن مخاطبان مورد نظر بسیار سخت است.

بیلبورد

3- تبلیغات کسب و کار در بیلبوردها

نمونه بارز این نوع تبلیغات را در گوشه گوشه شهر خود حتما دیده اید این نوع تبلیغات هرچه خلاقانه تر باشند توجه بیشتری از مردم و افرادی که در سطح شهر تردد دارند را به خود جلب می کند. البته شما می توانید از روش ارسال پیامک Bts ایرانسل نیز ، به صورت زنده به شماره های تلفن هایی که در 14 وز گدشته از یک منطقه عبور و مرور داشتند پیامک ارسال کنید .

تبلیغات رادیو

4- تبلیغات کسب و کار در تلویزیون و رادیو

اگر بیننده تلویزیون و شنوده رادیو باشید با نمونه هایی از این نوع تبلیغات برخورد داشته اید.
مانند تبلیغات شهر فرش که در بین برنامه های تلویزیونی پخش می شود.

اگر برای شما هم جالب است بدانید چگونه کار خود را تبلیغ کنیم بدون اتصال به اینترنت، این 3 مورد نمونه هایی از تبلیغات بودند که در آن نیازی به اتصال به اینترنت نبوده و به صورت افلاین قابل انجام بودند و طرفداران مخصوص خود را دارند.

بیشتر بخوانید : ارسال پیامک بدون نیاز به اینترنت

5- تبلیغات کسب و کار از طریق گوگل ادز

یکی از روش های تبلیغاتی به صورت آنلاین این متد است. تبلیغات در این روش براساس کلمات کلیدی خاصی انجام می شود و براساس هر کلیکی که کاربر روی تبلیغ شما کند  هزینه دریافت می شود واگر  کلیکی انجام نشود هزینه ای هم دریافت نمی گرددو این مورد یکی از مزیت های این روش است .
تبلیغات کسب و کار در صورتی موفقیت امیز است که بتوانید رتبه خوبی را از دید گوگل دریافت کنید تا تبلیغات کسب و کار شما در بالای صفحه جستجوی گوگل قرار گیرد.

اگر بودجه محدودی برای کسب و کار خود در نظر گرفته اید گوگل ادز می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا با شناسایی چند کلمه کلیدی و  انتخاب یک منطقه جغرافیایی هدف را نشانه گیری و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

تبلیغات کلیکی

6- تبلیغات کسب و کار از طریق بنر

بنرهای نمایشی که یا حاوی تصبنرهای نمایشی که یا حاوی تصاویر و یا ویدئو هستند و احتمالا شما هم نمونه هایی از ان را در سایت های مختلف دیده اید.
هدف از این نوع تبلیغات آشنایی و کشاندن مخاطبین این سایت ها به سمت کسب و کارشما است و به همین دلیل باید به صورت بسیار خلاقانه و توسط تیمی حرفه ای انجام شود.
چون هدف این نوع تبلیغات از قبل برای مخاطب مشخص است در صورتیکه به درستی اجرا نشود ممکن است مورد توجه قرارنگیرد.

تبلیغات مجازی

7- تبلیغات کسب وکار در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در حال حاضر محبوبیت ویژه ای در بین مخاطبین پیدا کرده اند و جزئی جدانشدنی از زندگی امروزه محسوب می شوند.
داشتن اکانتی در این رسانه ها هزینه ای ندارد و می توانید برای تبلیغات کسب و کار خود اکانتی در این شبکه ها ایجاد نمایید.
اینستاگرام ،توییتر ،تلگرام ،واتس اپ و …نمونه های مهمی از این رسانه های اجتماعی محسوب می شوند.
تبلیغات از طریق پست و استوری در صفحه شخصی خود و یا پرداخت هزینه به اینفلوئنسرها برای تبلیغات کسب و کار شما و یا سفارش دادن به بلاگرها برای انجام تبلیغات کسب و کار شما در صفحه و پیج آن ها
اگر نمیدانید در چه شبکه های اجتماعی چگونه شغل خود را تبلیغ کنیم راه آن ایجاد کانال در تلگرام و واتس اپ و نمایش نمونه کارها و …. از متدهای تبلیغاتی در این پلتفرم ها محسوب می شود .

سامانه پیامک تبلیغاتی بهین پیام ؛ پنل رایگان !

پنل اس ام اس رایگان بهین پیام با دارا بودن تمامی این مزایا و امکانات در کنار شماست تا با انتخاب بهترین متد تبلیغات کسب و کار یعنی بازاریابی پیامکی شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. با برنامه ریزی و مشخص کردن هدف راه رسیدن به موفقیت هموارتر خواهد بود و باعث خوشحالی ماست که بتوانیم نظاره گر موفقیت های شما باشیم .

ما در سامانه پیامک تبلیغاتی بهین پیام منتظر شنیدن  صدای گرمتان هستیم.

011-35102010

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد رای 40

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

  • ابراهیم می گوید:

    سلام
    یه چند وقتیه تو محل زندگیم کسب و کار فروشگاهی راه انداختم میخوام بدونم چطور میتونم تو محلمون تبلیغات پیامکی انجام بدم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      شما برای تبلیغات فروشگاه خودتون بصورت منطقه ای می تونید از روش ارسال پیامک LBS استفاده کنید . در این روش می توانید با تعیین یک محدوده تعیین کنید تا کسانی که به محله شما وارد می شوند و یا از آن خارج میشوند پیامک لحظه ای که شامل کد تخفیف است ارسال شود .
      همچنین توصیه میشود تا جهت برند سازی و آگاهی از برند فروشگاه شما در چند نوبت پیامک های تبلیغاتی در سطح شهر و استان ارسال کنید .

  • اکبریان می گوید:

    تبلیغات از تلویزیون و بیلبور برای کسب و کارها هزینه زیادی داره من خودم تجربه کردم

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      دقیقا همینطوره ، خوشبختانه ارسال پیامک به علت هزینه ارزان هر پیامک تبلیغاتی ، این امکان رو به کسب و کار ها میده تا بصورت مستمر و دائمی و نیز انبوه تبلیغات خود را انجام دهند .
      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود