آموزشی

11 ایده غرفه نمایشگاه برای جذب مخاطب در نمایشگاه

ایده غرفه نمایشگاه
4.9
(23)

جذب مخاطب در غرفه های نمایشگاهی نیاز به تلاش و برنامه ریزی و خلاقیت دارد تا با اجرای ایده غرفه نمایشگاه موجب جذب مخاطب بیشتری در غرفه های نمایشگاهی گردید.

برای اینکه یک غرفه جذاب داشته باشید لازم است به نکات مختلفی توجه کنید تا نمایشگاه شما جذاب‌تر به نظر برسد و بازدیدکنندگان بیشتری را به سوی خود جذب کنید.

ما در این مطلب به معرفی چند ایده غرفه نمایشگاه برای جذب مخاطب در نمایشگاه می‌پردازیم. از طراحی و ساخت غرفه گرفته تا استفاده از راهکارهای پیامکی و تکنیک‌های موثر، همگی باعث می‌شوند تا مخاطبین بیشتری به بازدید و یا حتی خرید از محصولات یا خدمات شما ترغیب شوند.

غرفه نمایشگاهی ساده

11 ایده غرفه نمایشگاه برای جذب مخاطب

ایده‌های خلاقانه در نمایشگاه باعث می‌شود مشتریان زیادی به بازدید از محصولات یا خدمات شما ترغیب شوند. ما در ادامه به معرفی 11 ایده غرفه نمایشگاه برای جذب مخاطب می‌پردازیم که شما می‎توانید با توجه به نیاز و شرایط کسب و کار خود یک یا چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنید.

هدیه های تبلیغاتی

یکی دیگر از راهکارهای جذب مخاطب در نمایشگاه این است که هدایای تبلیغاتی را اعم از ساده یا گران‌قیمت برای مخاطبین غرفه نمایشگاه در نظر بگیرید. در هنگام انتخاب هدیه‌های تبلیغاتی دقت کنید که محصولی را انتخاب نمائید که مخاطبان بتوانند پس از پایان نمایشگاه تا مدتی از آن هدیه تبلیغاتی استفاده کنند.

ایجاد و ساخت غرفه جذاب در نمایشگاه

حتی اگر بهترین شرکت یا کسب و کار را داشته باشید، در صورتی که شکل ظاهری غرفه شما خوب نباشد، مخاطبین علاقه‌ای به بازدید از آن نشان نمی‌دهند. سعی کنید. طراحی ماژولار را در کنار تجربه‌ای خلاقانه به مردم نشان دهید و بدین منظور می‌توانید از صفحات نمایشگر گرافیکی و فناوری‌های دیگر استفاده نمائید.

وای فای و نوشیدنی گرم

در صورتی که غرفه شما به اندازه کافی بزرگ است، می‌توانید فضایی را برای بازدیدکنندگان در نظر بگیرید که نوشیدنی گرم بنوشند و از وای فای استفاده کنند. یکی از راهکارهای بازاریابی در غرفه نمایشگاهی این است که از افراد بخواهید پیش از دسترسی به وای فای، اطلاعات تماس خود را در اختیار شما بگذارند.

شما با استفاده از شماره های جمع آوری شده می توانید در روزهای آتی با ارسال پیامک تشکر یا دعوت برای بازدید و خرید بازاریابی انجام دهید.

تبلیغات پیامکی

پیامک در نمایشگاه

یکی از بهترین ایده‌ها و راهکارهای کاربردی برای اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب در نمایشگاه، دعوت از مخاطبین از طریق تبلیغات پیامکی است. استفاده از سامانه پیامکی و بهترین متن تبلیغات می‌تواند به صورت موثری مردم را با بازدید از غرفه نمایشگاهی شما ترغیب کند و اینگونه می‌توانید محصولات و خدمت مجموعه خود را به فروش برسانید.

سامانه بهین پیام با داشتن امکانات فوق العاده بازاریابی هدفمندتری انجام می دهد و مخاطبان بیشتری را برای بازدید از غرفه های نمایشگاهی جذب می کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

استفاده از فناوری

با توجه به گسترش فناوری در سال های اخیر، بسیاری از برپاکنندگان نمایشگاه‌ها می‌توانند از خلاقیت بیشتری در نمایش برند خود استفاده کنند. نصب ویدئو پروژکتور، استفاده از آیپد به جای قلم و کاغذ، استفاده از واقعیت مجازی و غیره نمونه‌ای از این موارد است که می‌توانید به عنوان ایده غرفه نمایشگاه از آن بهره‌مند شوید.

نمایش نحوه عملکرد محصولات و خدمات

نشان دادن طرز کار محصولات و خدمات شما در غرفه نمایشگاه، یکی از ایده غرفه نمایشگاه و فرصت فوق‌العاده‌ای برای عرضه محصولات شرکت شما خواهد بود. با توجه به اینکه مردم برای محصولاتی که نمی‌توانند از نظر فیزیکی ببینند، وقتی را صرف نمی‌کنند، لازم است تا فردی کاربلد را در غرفه خود داشته باشید و شیوه استفاده از محصول یا خدمات شما را برای جذب مخاطب نشان دهد.

برگزاری مسابقه

یکی دیگر از ایده‌های کاربردی برای غرفه نمایشگاهی ساده این است که مسابقاتی را برای مشتریان خود برگزار کنید. با ایجاد مسابقه یا نظرسنجی پیامکی، غرفه نمایشگاهی که جدید هم نیست اما اگر خلاقانه طراحی شود موجب جذب مخاطبان بیشتری می شود.

سامانه پیامکی بهین پیام با امکان برگزاری مسابقه پیامکی دریافت جواب از سوی مخاطب را نیز برای شما ایجاد می کند. شما می توانید با خرید پنل پیامکی از این امکان بعنوان ایده غرفه نمایشگاه برای جذب مخاطب استفاده کنید.

ایده غرفه نمایشگاه

استفاده ارسال پیامک منطقه ای

یکی دیگر از ایده غرفه نمایشگاهی برای جذب مخاطب استفاده از روش ارسال پیامک منطقه ای در پنل پیامک می باشد. با استفاده از این روش می توانید برای انبوهی از افراد پیامک اطلاع رسانی و تبلیغاتی برای بازدید از نمایشگاه ارسال کنید و آنها را از برپایی نمایشگاه و حضور خود در نمایشگاه مطلع کنید.

همچنین با پیامک های حاوی پیشنهادهای ویژه یا تخفیف نمایشگاهی در پیامک می توانید در جذب مخاطب موفقتر عمل کنید.

برای انجام این ایده غرفه نمایشگاه با دسترسی به سامانه پیامکی بهین پیام براحتی می توانید با نوشتن متن پیامک، پیام را برای هزاران نفر در کمترین زمان ارسال کنید و بازخورد خوبی از تبلیغات دریافت کنید.

برپا کردن غرفه عکاسی در نمایشگاه

اگر فضای کافی در غرفه نمایشگاهی خود دارید، می‌توانید قسمتی از فضا را برای عکاسی رایگان در نظر بگیرید. بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاهی را تشویق کنید تا به صورت رایگان عکس بگیرند و با اشتراک‌گذاری عکس‌هایی که برند شما نیز در آن پیداست، فرآیند بازاریابی را طی کنید.

استفاده از اینفلوئنسر

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و معتبر این ایده غرفه نمایشگاه به کار می‌برند و معمولا از برخی خواننده‌ها، بازیگران، هنرمندان و اشخاص شناخته شده، شومن‌ها و غیره دعوت می‌کنند تا ساعاتی را برای ترغیب به بررسی و کاوش محصولات نمایشگاه بگذرانند.

غرفه نمایشگاهی ساده

ارسال پیامک از آنتن lbs همراه اول

با استفاده از این ایده غرفه نمایشگاه می توانید برای گروهی از افراد که در حال تردد ، ورود و خروج از یک محدوده مختصاتی از غرفه نمایشگاه شما هستند پیامک تبلیغاتی کنید و از آنها برای بازدید دعوت کنید و یا از بازدید آنها از غرفه نمایشگاهی شما پیامک تشکر ارسال کنید.

برای استفاده از ایده غرفه نمایشگاه از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی باید به محیط کاربری پنل اس ام اس دسترسی داشته باشید. شما با ثبت نام در پنل پیامک بهین پیام و دریافت نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و با شارژ حساب خود و انتخاب ارسال پیامک مکان محور برای مخاطبان خود در محدوده مختصات مشخص پیامک ارسال کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کلام آخر

در این مطلب به معرفی انواع ایده غرفه نمایشگاه برای جذب مخاطب در نمایشگاه پرداختیم که شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک یا چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که انتخاب بهترین ایده برای غرفه نمایشگاهی ساده باعث می‌شود تا در کنار نشان دادن خلاقیت، جذابیت بیشتری را به مخاطبین القا نمائید.

بنابراین در انتخاب خود به نکات مختلفی از جمله بودجه، نوع کسب و کار، نوع محصول یا خدمات و غیره توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این بین می‌توان استفاده از سامانه پیامکی بهین پیام و تبلیغات پیامکی را بهترین گزینه برای جذب مخاطب در نمایشگاه نام برد.

اگر شما هم قصد استفاده از روش پیامکی را بعنوان ایده غرفه نمایشگاه خود دارید ما سامانه پیامکی بهین پیام را با امکانات فوق العاده به شما معرفی می کنیم.

برای ثبت درخواست و مشاوره از پنل پیامک بهین پیام می توانید با کارشناسان ما با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 23

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود