آموزشی

خط اختصاصی 5000 چیست و نحوه استعلام خط 5000

خط اختصاصی 5000
5
(43)

امروزه با وجود روش های متعدد برای اطلاع رسانی و تبلیغات کسب وکارها وجود دارد که ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های ثابت و پرکاربرد است. حتما تاکنون تعداد زیادی پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی را در گوشی های تلفن همراه خود دریافت کرده اید. خط اختصاصی 5000 یکی از خطوط پرکاربرد در بازاریابی پیامکی است که مورد استفاده بسیاری از کاربران سامانه های پیامکی قرار گرفته است.

استعلام شماره پیامک 5000 برای کسانی که کیفیت و قابلیت ویژه خط برای آنان اهمیت دارد کار کاربردی و ارزشمندی می باشد.

خط اختصاصی 5000 چیست؟

به طور کلی برای ارسال پیامک خطوط مختلفی از اپراتورهای مختلف به سامانه ارسال پیامک ارائه می شوند . همان طور که گفته شد خط اختصاصی 5000 یکی از همین خطوط پر کاربرد است و این سرشماره دسته بندی های متفاوتی دارد.

در سامانه پیامکی بهین پیام سرشماره های 50002 و 50004 از اپراتور 5000 به کاربران عزیز سامانه ارائه می شود که هر کدام ویژگی های مشترک و اختصاصی خود را دارا هستند.

اگر قصد استفاده از خط 3000 و استعلام شماره پیامک 3000 را دارید می توانید مقاله ای که در زیر لینک آن را برای شما قرار دادیم مطالعه کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

بیشتر بخوانید : خط اختصاصی 3000 چیست و نحوه استعلام آن چگونه است ؟

بررسی کلی ویژگی خط 5000

مزایای خط اختصاصی 5000

  • سرعت ارسال پیامک بالا
  • تعرفه ارسال پایین
  • قابلیت دریافت پیامک
  • امکان مشاهده دقیق گزارشات ارسال پیامک
  • بازگشت هزینه ارسال به شماره های مسدود
  • تعرفه پایین خرید خط اختصاصی

معایب خط اختصاصی 5000

  • ترافیک ارسال در  خطوط 50002
  • خدماتی شدن خطوط 50002 فقط به صورت حقوقی ( خصوصی و دولتی )
  • خدماتی شدن خطوط 50004 فقط برای ادارات و ارگان های دولتی
  • پروسه خدماتی شدن طولانی

سرعت ارسال پیامک بالا

سرعت ارسال پیامک برای خیلی از ادارات و شرکت ها و برای بسیاری از سایت ها که محتوای پیامک های ارسالیشان اطلاع رسانی است، اهمیت ویژه ای دارد که خط اختصاصی 5000 این مزیت مهم را داراست. اگر مخاطب قطع خدمات مبتنی بر محتوا را فعال کند پیامک های اطلاع رسانی حتی با سرعت بالا نیز برای انها ارسال نخواهد شد.

تعرفه ارسال پایین

مسلما استفاده از یک راهکار ساده و نتیجه بخش با هزینه کم و مقرون به صرفه در پروژه ها و رسیدن به اهداف مدنظر، اولویت زیادی دارد و در بین اپراتورهای ارسال کننده پیامک خطوط 5000 پایین تعرفه را دارد. همین ویژگی نیز باعث محبوبیت این اپراتور در بین کاربران سامانه های پیامکی شده است.

قابلیت دریافت پیامک

بسیاری از کاربران سامانه پیامکی به دنبال برگزاری مسابقات و نظرسنجی و یا ارائه خدمات پس از فروش محصولات و برخی نیز نیازمند منشی پیامکی و ارسال پاسخ خودکار هستند ؛ لازمه اجرای این موارد دارا بودن خطی است که علاوه بر ارسال پیام امکان دریافت پیامک را نیز دارا باشد.

امکان مشاهده دقیق گزارشات ارسال پیامک

پس از ارسال پیامک ممکن است برخی از افراد دچار تردید ارسال پیامک ها شوند و یا نیاز به ارائه گزارش از روند ارسال پیامک به کارفرمای خود باشند . گزارش ارسال پیامک با خطوط اختصاصی به ویژه خط 5000 به صورت آنی پس از ثبت ارسال در منوی گزارش پیامک های سامانه بهین پیام قابل مشاهده می باشد.

بازگشت هزینه ارسال به شماره های مسدود

ممکن است برای برخی از کاربران سامانه این سوال پیش بیاید که اگر شخصی پیامک را دریافت نکرد (شماره ی شخص گیرنده مسدود بود) ، هزینه ارسال به این شماره ها چه می شود؟ خوشبختانه هرینه ای برای ارسال پیامک به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند از کاربران خط اختصاصی 5000 کسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید : ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت شخصی

تعرفه پایین خرید خط اختصاصی

همیشه یکی از موارد مدنظر کاربران هزینه خرید خط اختصاصی است. هزینه خرید خط اختصاصی 5000 بسیار مناسب است و کاربران با هر بودجه ای که مدنظر دارند می توانند جهت خرید خطوط اقدام کنند.
قیمت خطوط اختصاصی 5000 از 29 هزار تومان آغاز و از 14 رقم تا 7 رقم قابل خریداری هستند.

امکان استفاده از خط اختصاصی 5000 در وب سرویس

کاربرانی که دارای سایت و نرم افزار هستند از طریق وب سرویس می توانند اقدام به ارسال پیامک با افزونه های مدنظر را داشته باشند که برای ارسال پیامک می توانند  خطوط اختصاصی 5000 را خریداری و استفاده نمایند.

مزایای اختصاصی خطوط 50002 و 50004 در سامانه بهین پیام

  • امکان استعلام شماره پیامکی و انتخاب از لیست خطوط و انتخاب شماره دلخواه خطوط 50002
  • امکان انتخاب خط اختصاصی دلخواه از لیست خطوط 50004
  • ارسال به تمامی شماره های ایرانسل بدون لیست گیرنده مسدود توسط خطوط 50004

نحوه فعالسازی خط اختصاصی 5000

پس از ثبت نام در سامانه ارسال پیامک انبوه بهین پیام و خرید اعتبار ارسال پیامک، بلافاصله یک خط با سرشماره 5000 برای کاربر فعال می گردد که با استفاده از آن می توان اقدام به ارسال پیامک با نام دلخواه نمود.

در صورتی که کاربران قصد دریافت پیامک از مخاطبین خود و یا استفاده در وب سرویس ارسال پیامک را داشته باشند، می بایست از منوی امکانات سامانه خط اختصاصی خریداری نمایند.

خط اختصاصی 5000 بلافاصله پس از خرید، فعال و قابل استفاده است و پروسه فعالسازی زمان بری را ندارد.

هریک از خطوط ارائه شده توسط سامانه بهین پیام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود هستند که باعث تمایز این خطوط از همدیگر شده است ولی به طور کلی می توان گفت تفاوت زیادی در رابطه با کیفیت ارسال پیامک با همدیگر ندارند.

جهت مطالعه خصوصیات و آشنایی با ویژگی سامانه پیامکی بهین پیام میتوانید به ویترین خطوط اختصاصی در منوی امکانات پنل پیامکی بهین پیام مراجعه کنید و پس از مقایسه، به راحتی خط مدنظر خود را خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره 351020-011 با سامانه بهین پیام تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 43

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود