آموزشی

استعلام شماره پیامک چگونه انجام می شود؟ +هزینه و زمان لازم

استعلام شماره پیامکی
4.9
(58)

اگر تا الان از سامانه ارسال پیامک انبوه  استفاده کرده اید و یا پیامک های تبلیغاتی دریافتی روی گوشی های تلفن همراه خود را مشاهده نمودید. حتما متوجه این موضوع شده اید که پیامک ها با سرشماره های (خطوط) مختلفی ارسال می شوند.

اگر شما هم برای ارسال پیامک های تبلیغاتی برای محصول و خدمات کسب و کار خود میخواهید از سامانه پیامکی استفاده کنید باید ابتدا با ثبت نام در سامانه پیامکی پنلی با نام خودتان داشته باشید تا با استعلام شماره پیامک 3000 – 2000 – 5000 – 9000 و … در سامانه پیامکی، خط موردنظرتان را برای ارسال پیامک تبلیغاتی در حوزه کسب کار خود بیابید و بازاریابی پیامکی را اغاز کنید.
در سامانه ارسال پیامک انبوه بهین پیام پس از ثبت نام کامل و خرید اعتبار جهت ارسال پیامک، یک خط از طرف سامانه به صورت هدیه برای کاربران عزیز فعال می شود که با آن به راحتی بتوانند ارسال پیامک را انجام دهند.

استعلام سرشماره پیامک

دلایل نیاز به استعلام شماره پیامک

یکی از روش هایی که می توان از اعتبار و درستی اطلاعات مخاطب اطمینان پیدا کنید استعلام سرشماره پیامک است که در این بخش دلایلی که استعلام سرشماره پیامکی را ضروری و حیاتی می کند را برای شما مطرح می کنیم. دو دلیل مهم که کاربران جهت استعلام شماره پیامکی و خرید خط پیامکی اقدام می نمایند عبارتند از :

استفاده از خط دلخواه و رند

گاهی اوقات برخی از کاربران به دلایل مختلف و بر طبق سلایق خود قصد ارسال پیامک تبلیغاتی و استفاده از سرشماره دلخواه خود را دارند که از منوی امکانات سامانه بهین پیام و زیرمنوی خرید شماره اختصاصی می توانند خط دلخواه خود را خریداری کنند و یا اینکه برای خرید خط دلخواه، درخواست استعلام شماره پیامک ثبت کنند تا خط مدنظر را خریداری و اهداف ارسال پیامک با سرشماره دلخواه خود را انجام دهند.

استعلام شماره پیامک

جهت دریافت پیامک از طریق خط

در برخی از شغل ها برای ارائه خدمات نیاز به دریافت پیامک هست که خب نیاز به خرید شماره اختصاصی می باشد و همان طور که گفته شد از منوی امکانات سامانه بهین پیام و زیرمنوی خرید شماره اختصاصی امکان مشاهده ویترین خطوط اختصاصی فراهم است و در صورت نبود شماره مورد نظر می بایست جهت استعلام شماره پیامک تیکت ثبت کرد.

از نمونه شغل های که نیاز به دریافت پیامک دارند و جهت ارسال و دریافت با خط دلخواه برای استعلام شماره پیامک اقدام می کنند، می توان مشاغل زیر را نام برد:

  • دفاتر بیمه
  • نمایندگی های خدمات پس از فروش لوازم خانگی
  • مطب ها و کلینیک ها جهت نوبت دهی به بیماران
  • کارخانه های تولید مواد غذایی جهت دریافت نظرات و نظرسنجی ها و …
  • هیئت ها و دفاتر امور فرهنگی جهت برگزاری نظرسنجی پیامکی و مسابقات پیامکی
  • مدارس و مراکز آموزشی جهت ارسال اطلاع رسانی ها و برگزاری مسابقات و …
دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

نحوه استعلام شماره پیامک:

برای استعلام شماره پیامک موردنظر، راحت ترین راه درخواست خرید شماره پیامک مدنظر از سامانه های ارسال پیامک انبوه است.

اولین قدم استعلام سرشماره پیامک مشاهده سرشماره های پیامکی طرف قرارداد با سامانه مد نظر است. سامانه بهین پیام با سرشماره های 2000، 3000، 50004، 9000 و 9999 در حال همکاری می باشد و از این خطوط پشتیبانی می کند.

دومین قدم استعلام سرشماره پیامکی ثبت تیکت است. برای خرید خط مورد نظر می بایست پس از مشاهده ویترین خطوط اختصاصی سامانه، در صورت عدم مشاهده خط مورد نظر، باید از منوی پشتیبانی و زیرمنوی درخواست های پشتیبانی شماره خط مدنظر را پیرو تیکت اعلام کنید.

قدم سوم برای استعلام شماره پیامکی انتظار برای دریافت نتیجه از موجودیت و قیمت خط از اپراتور مورد نظر است.

زمان استعلام

مدت زمان لازم برای استعلام شماره پیامک:

دریافت نتیجه استعلام شماره پیامک بستگی به مدت زمان پاسخگویی اپراتورهای ارائه دهنده سرشماره های پیامکی دارد.
در ساعت اداری پاسخگویی سریع بوده و دریافت نتیجه استعلام سرشماره پیامک زمان بر نیست.
در صورتی که درخواست استعلام سرشماره پیامکی خطوط خارج از ساعت اداری باشد. جهت دریافت نتیجه استعلام شماره پیامکی می بایست تا ساعت اداری روز آینده صبر کرد.
در اواخر هفته و نیز تعطیلات رسمی هم، با توجه به عدم فعالیت اپراتور ها زمان  دریافت نتیجه استعلام سرشماره پیامک کمی طولانی شده و در اولین ساعت های اداری امکان دریافت نتیجه استعلام سرشماره پیامکی فراهم است.

استعلام خط 3000

هزینه لازم برای استعلام شماره پیامک

به طور کلی وقتی صحبت از استعلام سرشماره پیامک می شود یعنی خرید شماره مد نظر با بودجه ای بالاتر، چون معمولا استعلام برای دریافت شماره های رند و کوتاه بوده و هر چه تعداد ارقام خط درخواستی کوتاه تر و میزان رندی شماره بیشتر باشد، هزینه خرید خط نیز بالاتر است. ولی برای ثبت درخواست استعلام سرشماره پیامک نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست و دریافت نتیجه استعلام شماره پیامک کاملا رایگان است.

البته در برخی درخواست ها که برای خرید شماره های رند نبوده و صرفا کاربر جهت خرید شماره مشابه با شماره تماس و یا کد نمایندگی و غیره تیکت ثبت کرده است، قیمت خطوط اعلامی کمتر و مطابق با تعداد ارقام خط از سرشماره انتخابی محاسبه می گردد.

امکان استعلام شماره پیامک از چه سر شماره ای فراهم است؟

در سامانه پیامکی بهین پیام امکان استعلام از سرشماره های زیر امکان پذیر است:

در سر شماره 9999 متاسفانه امکان استعلام شماره نیست و خطوط به صورت رندم ارائه خواهند شد.

استعلام سرشماره پیامکی

کلام آخر

پنل اس ام اس رایگان بهین پیام با همکاری با اپراتورهای مختلف جهت ارائه خطوط مختلف سعی در ارائه بهترین خط ها با بهترین امکانات به کاربران است. تا  صاحبان کسب و کارها و کاربران سامانه بتوانند به راحتی خط مورد نظر خود را خریداری و اهداف خود را از استفاده از سامانه پیامکی به ثمر برسانند.

تیم پشتیبانی گفتگوی آنلاین سامانه بهین پیام همه روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 23 شب آماده پاسخگویی به کاربران با شماره 02191012767 می باشند.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 58

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

5 دیدگاه ها

  • فرزاد می گوید:

    سلام روزتون بخیر
    جالب بود نمیدونستم از طریق تیکت میتونم استعلام بگیرم ممنون میشم کمی بیشتر در مورد تعرفه ها توضیح بدین؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام روز بخیر
      لطفا با کارشناسان سامانه بهین پیام جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
      01135102010

  • هاشمی می گوید:

    سلام
    من استعلام پیامک شماره 40407777 رو میخوام؟چه کارکنم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      برای استعلام شماره پیامک، از منوی داخل سامانه> امکانات> خرید خط اختصاصی بررسی بفرمایید.
      همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نتیجه را خدمت شما اعلام کنند.
      01135102010

    • Haniyh می گوید:

      شماره پیامکی 87008710 مال کجاست آیا معتبره

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود