آموزشی

ارسال پیامک از سرشماره دلخواه چگونه است؟

انتخاب شماره دلخواه
5
(44)

به طور کلی برای ارسال پیامک، خطوط متفاوتی با سرشماره های مختلفی در اختیار کاربران سامانه های پیامکی قرار می گیرند هر کدام از این خطوط ویژگی های خاص خود را دارند و کاربران می توانند ارسال پیامک تبلیغاتی از خط دلخواه خود داشته باشند.

در سامانه پیامکی بهین پیام، ارسال پیامک از خط دلخواه امکان پذیر است و سامانه با سر شماره های متفاوتی فعالیت و همکاری دارد که در ادامه این سرشماره ها خدمت شما معرفی می گردد.

در هر کسب و کاری باشید فروشگاهی ، خدماتی، پزشکی و… با سرشماره های مختلف و انواع خطوط اختصاصی می توانید ارسال پیامک با نام دلخواه داشته باشید.

انواع خطوط اختصاصی :

از خطوط اختصاصی سامانه بهین پیام می توان به خطوط زیر اشاره کرد.

سرشماره 50002 :

سرشماره 5002 یکی از سرشماره های موجود در سامانه با قابلیت انتخاب خط دلخواه از 7 رقم تا 14 رقم و با تعرفه خطوط اختصاصی مناسب

سرشماره 50004 :

سرشماره 5004 یکی از سرشماره های جدید سامانه بهین پیام با قابلیت ارسال به تمام خطوط ایرانسل و امکان انتخاب خط دلخواه از 8 تا 14 رقم از میان لیست پیشنهادی سامانه. این خط قابلیت خدماتی سازی برای ارگان های دولتی را داراست.

سرشماره 3000 :

سرشماره 3000 یکی از سرشماره های قدیمی و محبوب در میان ادارات، شرکت ها، موسسات و … با قابلیت انتخاب شماره دلخواه از میان لیست پیشنهادی سامانه با تعرفه ارسال کمی بالاتر از خطوط 5000

سرشماره 2000:

از دیگر سرشماره های قدیمی و محبوب سرشماره 2000 هست با تعرفه ارسال پیامک مناسب ولی تعرفه خطوط بالا با قابلیت استعلام سرشماره پیامک دلخواه.

سرشماره 9000 :

یکی از سرشماره های جدید و پر کاربرد برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی توسط افراد حقیقی و حقوقی. این سرشماره به صورت 8 رقمی ارائه شده و قابلیت ارسال به شماره های مسدود را داراست و پروسه فعالسازی این خط بین 1 هفته تا 2 هفته زمان بر است.

سرشماره 9999 :

از دیگر سرشماره های پرکاربرد و آشنای سامانه ارسال پیامک بهین پیام خطوط 9999 می باشند که قابلیت ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مخاطبین و پیامک منطقه ای به شماره های گیرنده مسدود را دارد. تعرفه خرید این خط نسبتا پایین است اما تعرفه ارسال پیامک بالایی را نسبت به سایر خطوط دارد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

مزایای انتخاب شماره دلخواه :

هر کدام از خطوط معرفی شده دارای ویژگی های خاص خودشان هستند که کاربران سامانه متناسب با هدف خود از ارسال پیامک خط دلخواه مدنظرشان را انتخاب می کنند.

برای برخی از کاربران تعرفه ارسال پایین اهمیت بیشتری نسبت به شماره خط دارد و برای برخی از مخاطبین شکل نمایشی خطوط و خصوصیات دیگری از خطوط.

به عبارتی می توان گفت شکل نمایشی خطوط در برندسازی و ایجاد اعتماد میان مخاطبین نقش به خصوصی دارد. از این رو انتخاب شماره دلخواه برای برخی از کاربران پر اهمیت است.

نمونه هایی از کاربرد خط اختصاصی دلخواه :

ارسال پیامک از خط دلخواه برای دفاتر بیمه که دارای کد نمایندگی هستند. این افراد می توانند دنباله خط اختصاصی خود را بر اساس کد نمایندگی خود انتخاب کنند.

دریافت و ارسال پیامک از خط دلخواه برای کارخانه جات بسته بندی مواد غذایی برای برگذاری قرعه کشی و اهدای جوایز.

اعلام شماره خط کوتاه و دلخواه در تیزرهای تبلیغاتی – تلویزیونی جهت دریافت سفارش برای فروش محصولات.

ارسال پیامک از خط دلخواه برای یادآوری زمان انجام خدمات پس از فروش لوازم خانگی (لباس شویی، ظرف شویی و …) و دریافت نظرسنجی پیامکی از کیفیت خدمات ارائه شده توسط سرویس کاران. و ….

از مثال های ارائه شده برای کاربردهای خط اختصاصی دلخواه می توان به این نکته اشاره کرد که ارسال پیامک از خط دلخواه، بیشتر برای دریافت نتایج کاربرد دارد و در واقع برای دریافت نظرات و سفارشات، بهتر است از خطوط کوتاه و رند استفاده شود.

نکات مهم در انتخاب شماره دلخواه :

  1. رند و کوتاه بودن شماره دلخواه در کسب و کارهایی که فقط نیاز به دریافت پیامک دارند.
  2. نزدیک بودن شماره انتخابی با شماره تماس دفاتر ارائه خدمات.
  3. در نظر گرفتن بودجه مدنظر برای خرید خط نسبت به تعداد ارسال پیامک و تعرفه ارسال پیامک توسط خط انتخابی.
  4. سرعت ارسال پیامک با خط انتخابی در کسب و کارهایی که دارای خدمات پس از فروش هستند و یا سایت هایی که کد های  مخصوصی را به کاربران خود ارسال می کنند.
  5. درنظر گرفتن قابلیت خدماتی سازی خطوط در کسب و کارهایی که قصد ارسال پیامک های اطلاع رسانی دارند.

ارسال پیامک از خط دلخواه یا ارسال پیامک با نام تجاری ؟

معمولا کسب و کارهایی که نمایندگی از برندهای موجود را دارا هستند به دنبال ارسال پیامک با نام تجاری اند. که متاسفانه برای فعالسازی ارسال با نام تجاری علاوه بر حقوقی بودن مالک خط و خرید خط از اپراتور مورد نظر میبایست مبالغ سنگینی را به همراه مالیات و ارزش افزوده به صورت سالانه به پنل پیامکی مخابرات پرداخت کرد.

به نظر شما آیا پرداخت هزینه هنگفت برای نمایش نام به جای شماره منطقی است؟ حال آنکه می توان با هزینه کمتری خط اختصاصی دلخواه و رندی تهیه نموده و حس اعتماد بیشتری در مخاطبین ایجاد نمایید.  با این کار می توانید پیامک های بیشتری را ارسال کنید و نام و یا شماره تماس خود را در متن پیامک قرار دهید زیرا که توجه مخاطبین بیشتر به متن و محتوای پیامک جلب خواهد شد.

اگر با خواندن این مقاله سوالاتی دیگر برای شما ایجاد شده است حتما با سامانه بهین پیام تماس بگیرید.

01135102010

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 44

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

3 دیدگاه ها

  • لاریمی می گوید:

    سلام مقالتون خیلی خوب بود بسیار سپاسگذارم

  • فرزانه موسوی می گوید:

    ببخشید سامانه پیامکی شما اپلیکیشن هم ارائه میده ؟ اگه بله – کجا میتونم تهیه کنم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام خانم موسوی
      خوشبختانه سامانه پیامکی بهین پیام ، نرم افزار تحت وب است . یعنی شما نیاز به نصب اپلیکیشن ندارید و تنها با آدرس behipayam.com می توانید به آن در هر مرورگر و هر دستگاهی دسترسی داشته باشید .
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید .
      01135102010

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود