آموزشی

لیست شرکت های اپراتور پیامکی

شرکت اپراتور پیامکی
4.7
(27)

سرویس های ارسال پیامکی از شرکت های اپراتور پیامکی دریافت می شود که هر یک از شرکت های اپراتور پیامکی قابلیت ها و تفاوت هایی دارند که این شرکت ها مستقیما با اپراتورهای ارسال کننده در ارتباط هستند.

سامانه پیامکی با دریافت سرویس از این اپراتور ها و ارائه این سرویس به افراد امکان ارسال پیامک برای افراد مختلف را فراهم میکنند. شاید برایتان سوال باشد تفاوت هر اپراتور در چیست؟ و چه قابلیت ها  دارند و کدام اپراتور نسبت به سایر اپراتور ها برتری دارند؟ در ادامه در این مقاله به معرفی امکانات هر اپراتور ارسال پیامک خواهیم پرداخت.

انواع اپراتور پیامکی

همان طور که برای تلفن همراه اپراتور های مختلفی وجود دارد برای سامانه ارسال پیامک نیز اپراتور های متفاوتی وجود دارد که برای ارسال پیامک نیاز به دریافت حداقل یک خط از یکی از شرکت های اپراتور پیامکی می باشد تا امکان ارسال پیامک را داشته باشید اما موضوع اصلی اینجاست که چه خطوطی باید دریافت کنید؟

خطوط به دو دسته ی تبلیغاتی و خدماتی تقسیم بندی می شوند که در ادامه بررسی قابلیت هریک ازاین خطوط خواهیم پرداخت:

نوع اول: خطوط تبلیغاتی

همان طور که از نام این خطوط مشخص است خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی می باشند و تمامی اپراتور های ارسال پیامک نظیر اپراتور 50002، 50004، 50001، 50009 ،2000 ، 3000 و… خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک ارائه میدهند.

البته باید توجه کنید اینکه خطوط تبلیغاتی هستند قابلیت عبور از بلک لیست را ندارند البته اپراتور های محدودی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی حتی به شماره های گیرنده مسدود را میز ارائه می دهند.

همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی برای شماره های مسدود شده برای تبلیغات پیامکی موجب مسدود شدن سیمکارت شخصی شما می شود و بهتر آن است از سامانه پیامکی و خطوط خدماتی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده کنید.

نوع دوم: خطوط خدماتی

شرکت های اپراتور پیامکی برای زمانی که ارگان دولتی یا خصوصی صرفا جهت ارسال پیامک اطلاع رسانی قصد ارسال پیامک را دارند خطوط خدماتی ارائه می دهند این خطوط اکثر تبلیغاتی بوده و با ارسال مدارک و فرم تعهدنامه به خط خدماتی تبدیل میشوند.

اپراتور پیامکی در بهین پیام :

  1. با هزینه ی بسیار ناچیز شما دسترسی به چندین اپراتور ارسال پیامک خواهید داشت.
  2. نیازی نیست به بستن قرارداد با هر اپراتور ارسال پیامک نمی باشد.
  3. امکان ارائه خدمات به اشخاص حقیقی نیز وجود دارد.
  4. طبق نیاز خود بسته و سرویس ارائه پیامک دریافت میکنید.

شرکت های اپراتور پیامکی

کیفیت و زمان لازم انتظار ارسال کننده برای ارسال پیامک یکی از موارد مهم ترین موارد در ارسال اس ام اس تبلیغاتی است. در سامانه پیامکی بهین پیام ارسال به صورت آنی می باشد و تمامی اپراتور های طرف قرار داد سامانه از کیفیت ارسال بالایی برخوردار هستند.

شرکت های اپراتور پیامکی طرف قرارداد سامانه

اپراتور 50002

یکی از ارائه دهنده گان و شرکت های اپراتور پیامکی در زمینه ی ارسال اپراتور 50002 بوده که این اپراتور در زمینه ی ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعالیت دارید.

اپراتور 50004

این اپراتور با قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی به شماره های سفید و گیرنده مسدود ایرانسل به شما این امکان را می دهند که حتی اگر قصد خدماتی سازی خط خودتان را ندارید به اکثریت شماره ها ارسال پیامک خودتان را انجام دهید.
البته این اپراتور با شرایط خدماتی سازی آسانی که دارد این امکان را برای همه فراهم کرده . کافیست اگر ارگان دولتی هستید پس از دریافت خط 50004 درخواست خدماتی سازی دهید تا با تکمیل یک فرم تعهدنامه پروسه ی خدماتی سازی را طی کنید.
اگر ارگان خصوصی هستید کافیست باارسال تعهدنامه و یک سفته مبتنی بر حسن انجام کار  میتوانید ارسال پیامک اطلاع رسانی خود را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خط اختصاصی 5000 و انواع ان را مطالعه بفرمایید .

اپراتور 9999

اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید و تمایل دارید به شماره های گیرنده مسدود ارسال پیامک انجام دهید این خط دقیقا مناسب به شماست به مجوز مجموعتان میتونید ارسال پیامک خود را انجام دهید.

اپراتور 9000

اگر صرفا قصد اطلاع رسانی دارید و شرکت نیستید این خط برای شما کاربردی هست اگر جواز کسب نماد اعتماد سایت یا … دارید و صرفا قصد اطلاع رسانی دارید میتونید از خطوط هشت رقمی پیش فرضی خدماتی را انتخاب بفرمایید.

اپراتور 3000

سرشماره 3000 یک اپراتور دولتی هست که امکان ارسال پیامک با خطوط 3000 را دارید این شرکت اپراتور پیامکی نیز برای خدماتی سازی نیاز به ارائه سفته دارد.

ما یک مطلب جامع با عنوان همه چیز درباره خط اختصاصی 3000 در سامانه بهین پیام منتشر کرده ایم .پیشنهاد می کنی تا حتما آن را مطالعه بفرمایید.

اپراتور 2000

امکان استعلام سرشماره پیامک اپراتور 2000 در سامانه ی پیامکی وجود دارد که میتوانید با دریافت این خطوط تبلیغات یا اطلاع رسانی انجام دهید البته این اپراتور هم خدماتی سازی را انجام می دهد که بابت خدماتی سازی نیاز به ارائه سفته برای خدماتی سازی دارد.

اپراتور صوتی

حتما تا به حال با شماره ی همراه یا تلفن ثابت شما تماس گرفته شده و متن واحد برای شما قرائت شده البته که این اوا میتواند آوای خودتان یا از آوای گوینده مجازی سامانه باشد که در نهایت به صورت پیام صوتی انبوه ارسال میشود.

به زودی

البته شما با انتخاب پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی بهین پیام به زودی با اپراتور های جدید تری ازقبیل 021 ، 9998 فعالیت خواهند کرد و حتما در روز های بعدی به روز رسانی خواهند شد دسترسی خواهید داشت.

نتیجه گیری :

با توجه به توضیحات داده شده بابت شرکت های اپراتور پیامکی برای داشتن چند خط از اپراتور ارسال پیامک تنها نیازهست یک ثبت نام رایگان در پنل اس ام اس رایگان بهین پیام داشته باشید تا امکان ارسال پیامک از هر اپراتوری که مد نظرشماست در دسترستان قرار بگیرید و نیازی به قرارداد بستن با هر اپراتوری نداشته باشید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد رای 27

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

2 دیدگاه ها

  • هادی ربیعی می گوید:

    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون
    یه سوالی که دارم اینه برای خرید خط خدماتی حتما باید شرکتی یا حقوقی باشیم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام خیر
      افراد حقیقی نیز می توانند از خطوط پیش فرض خدماتی که در بهین پیام ارائه میشوند استفاده نمایند.

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود