برنامه نویسی

افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس (معرفی 2 افزونه)+فیلم آموزشی

افزونه احراز هویت پیامکی
5
(24)

در دنیای امروز که پیشرفت با تکنولوژی روز به روز بیشتر و پر رونق تر می شود احراز هویت کاربران در وب سایت ها یک امر ضروری و لازم است. وردپرس هم به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان نیاز به افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس دارد.
افزونه های بسیاری برای احراز هویت در سایت وردپرسی وجود دارد در حال حاضر افزونه های که قابلیت احراز هویت با شماره موبایل را برای کاربران فراهم می کنند و جزء افزونه های محبوب هستند افزونه دیجیتس و افزونه گرویتی فرم است. در ادامه بیشتر با آنها اشنا خواهید شد.
بهتر است قبل از شروع مقاله تعریف کوتاهی از احراز هویت داشته باشیم تا بیشتر به بررسی افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس بپردازیم.

احراز هویت چیست؟

احراز هویت به معنی تایید و تشخیص هویت یک شخص یا کاربر در سایت یا سامانه یا هر فضای دیگری است. در وردپرس به معنی تایید و تشخیص هویت کاربران است.
برای احراز هویت با وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره موبایل کد تاییدی به شماره شما ارسال می شود که نشان می دهد شما به طور قطع همان فرد وارد شده در سایت هستید.

احراز هویت در وردپرس چگونه است ؟

احراز هویت در وردپرس علاوه بر افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس روش های مختلفی را شامل می شود. روش ها احراز هویت در وردپرس با استفاده از رمز عبور و نام کاربری ، ایمیل و رمز عبور ، شماره موبایل و کد تایید و غیره صورت می گیرد.
بهترین روش برای احراز هویت استفاده از ارسال کد تایید با استفاده از شماره موبایل است. این روش نه تنها فرایند آسان و سریعی برای ثبت نام و ورود کاربران ایجاد می کند؛ بلکه از لحاظ امنیت نیز قابل اعتماد و مطمئن است.
برای احراز هویت پیامکی در وردپرس و ارسال کد تایید به شماره ی کاربران برای ورود به سایت می توانید، با ثبت نام در سامانه پیامکی و اتصال آن به سایت وردپرسی از امکانات سامانه پیامکی برای ارسال پیامک و احراز هویت پیامکی در وردپرس استفاده کنید.
استفاده از پنل اس ام اس برای احراز هویت پیامکی در وردپرس بسیار ارزان و پرسرعت است و به محض ثبت شماره در سایت وردپرسی برای فرد کد تایید احراز هویت ارسال می شود.

احراز هویت در وردپرس با افزونه دیجیتس

افزونه دیجیتس (digits) به عنوان یکی از افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس است. افزونه دیجیتس احراز هویت کاربران سایت های وردپرسی را با استفاده از ارسال کد تایید به شماره تلفن انجام می دهد.
با استفاده از دیجیتس این افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس کاربران به راحتی با شماره تلفن در سایت ثبت نام می کنند و بدون نیاز به رمز عبور می توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
افزونه دیجیتس برای احراز هویت پیامکی از ارسال رمز یکبار مصرف یا OTP برای ورود به حساب کاربری استفاده می کند. ارسال پیامک بر اساس پترن OTP فرایند ورود به سایت و امنیت را راحتتر و محکمتر ایجاد می کند.
افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس دیجیتس یکی از افزونه های قدرتمندی است که امنیت و تجربه کاربری شما را گسترش می دهد.

ویژگی های افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس دیجیتس

  • عضویت و ورود با شماره موبایل
  • امکان ثبت نام و ورود با ارسال پیامک و رمز عبور یکبار مصرف OTP
  • عضویت و ورود با ایمیل و رمز عبور
  • پشتیبانی از ووکامرس
  • امکان تغییر رمز عبور با ارسال کد تایید پیامکی
  • استفاده از طرح های مختلف برای ورود به سایت
  • سازگاری با افزونه دکان
  • و غیره

احراز هویت در وردپرس با افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم (Gravity Form) یکی از افزونه های محبوب و حرفه ای فرم ساز وردپرسی است. افزونه گرویتی فرم امکان ساخت فرم های حرفه ای بسیاری برای ثبت نام ،نظرسنجی ، فرم دریافت تایید تلفن همراه ، فرم پرداخت آنلاین و غیره را برای شما فراهم می کند .
قابلیت جذاب دیگری که افزونه گرویتی فرم دارد امکان ثبت فرم از کاربران را درسایت وردپرس است. برای همین افزونه پیامک گرویتی فرم هم نیز جزء افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس است و شما دیگر نیازی به نصب افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس ندارید.
افزونه گرویتی فرم با ایجاد فرم ها فرایند احراز هویت پیامکی در وردپرس را به راحتی برای شما ایجاد می کند.

ویژگی های افزونه گرویتی فرم

  • ارسال پیامک آنی با سرعت بالا با استفاده از پترن
  • ذخیره سازی شماره موبایل کاربران در دفترچه تلفن سامانه پیامکی
  • ارسال پیامک بدون تایید ناظر انسانی
  • امکان تایید شماره موبایل کاربران
  • ارسال پیامک به شماره موبایل
  • ارسال پیامک به مدیر و مشتری پس از ثبت فرم
  • مشاهده اعتبار پیامک به صورت لحظه ای
  • با آخرین نسخه ورد پرس سازگاری دارد

نحوه فعالسازی وب سرویس پیامکی

وب سرویس پیامکی امکان اتصال سایت و نرم افزار پنل اس ام اس را فراهم می کند. تا زمانی که کاربر وارد سایت شما شد با پر کردن فرم ثبت نام اطلاعات کاربر مانند شماره تلفن در سایت ثبت می شود. در نهایت به صورت خودکار کد ارسال تایید هویت و سایر پیامک های خدمات سایت به شماره ثبت شده کاربر ارسال شود.
شما با خرید سامانه پیامکی از انواع خدمات وب سرویس پیامکی می توانید استفاده کنید در این قسمت امکاناتی که می توانید در یک وب سرویس پیامکی برای ارسال پیامک در سایت وردپرسی استفاده کنید را برای شما عنوان می کنیم.

کلام اخر

استفاده از افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس این امکان را برای صاحبان سایت ها ایجاد می کند تا با ارسال پیامک تایید هویت موجب حفظ و امنیت اطلاعات سایت و کاربران باشند.
اگر شما هم قصد استفاده از وب سرویس های پیامکی و افزونه احراز هویت پیامکی در وردپرس برای ارسال پیامک تایید هویت در سایت وردپرسی خود را دارید سامانه پیامکی بهین پیام با امکانات و قابلیت های فوق العاده امنیت را برای سایت های شما ایجاد خواهد کرد.
برای ارتباط با سامانه پیامکی بهین پیام و خرید پنل اس ام اس برای ارسال کد تایید هویت کاربرانی که قصد ورود و عضویت به سایت شما دارند می توانید با شماره 35102010 – 011 با پشتیبانان پنل پیامکی بهین پیام در ایام هفته ساعات 8 صبح تا 5 عصر تماس بگیرید.


آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 24

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود