بازاریابی

افزایش فروش عمده با بهترین استراتژی های بازاریابی عمده فروشی (+9نکته مهم)

بازاریابی فروش عمده
4.5
(26)

عمده فروشی به معنی فروش محصولات به تعداد بالا است. فرد خریدار می تواند با تعداد بالا خرید کند یا چند نفر با هم خرید عمده انجام دهند. در این حالت افزایش فروش عمده، زمانی رقم خواهد خورد که مشتریان خرده فروش افزایش یابد.

گفتن این حرف بسیار آسان است ولی در عمل نیاز به معرفی و انتخاب روش درست برای افزایش فروش دارد. یکی از روش های افزایش فروش و برندسازی استفاده از تبلیغات و بازاریابی عمده فروش است.

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که به صورت عمده محصولات خود را می فروشید و به دنبال افزایش مشتری، سود و برندسازی نام کسب و کار و بازاریابی عمده فروشی هستید، در ادامه این مقاله جهت آشنایی با روش افزایش فروش عمده با ما همراه باشید.

افزایش فروش عمده

عمده فروش چه کسی است؟

عمده فروش در انگلیسی به اصلاح Wholesale معروف است و به افرادی که اجناس و کالای خود را به تعداد بالا به خرده فروشان و یا دیگر کاسبان می فروشند عمده فروش می گویند. عمده فروش در واقعیت واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده است و این روش کسب و کار دارای یک اهداف تجاری و بازرگانی است.

عمده فروشان با خرید کالا و بسته بندی مجدد آن در اندازه و تعداد مناسب آن را به خرده فروشان به فروش می رسانند و در نهایت از سمت خرده فروشان به دست مصرف کننده می رسد.

در عمل عمده فروش یک توزیع کننده کالا است ولی هر توزیع کننده یک عمده فروشی نیست. تفاوت اصلی عمده فروشی و خرده فروشی در اهداف فروش است که خرده فروش در مقایسه با عمده فروش اهداف تجاری مفصلی ندارد و عموماً کالا را به دست مصرف کننده نهایی می رساند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

بهترین روش بازاریابی عمده فروشی

روش های مختلفی در بازاریابی عمده فروشی وجود دارد ولی بهترین روش موثر در تبلیغات و بازاریابی عمده فروشی، روشی است که در کوتاه ترین زمان بهترین بازده را دریافت کنید.

از آنجا که استفاده از تلفن همراه به عنوان یک تکنولوژی در میان افراد جایگاه خاصی پیدا کرده است این قابلیت یک فرصت برای بازاریابی عمده فروشی است. از آنجا که آمار و ارقام نشان می دهد که بیش از 90 درصد پیامک های تبلیغاتی مطالعه، ذخیره یا باز نشر می شوند استفاده از سامانه پیامکی یک روش درست برای تبلیغات و بازاریابی عمده فروشی است.

سامانه پیامکی این امکان را به شما می دهد تا در کوتاه ترین زمان، محتوای تبلیغاتی خود را به دست مخاطب خود برسانید و به بازاریابی عمده فروشی بپردازید. دو روش زیر که از امکانات سامانه پیامکی است در بازاریابی عمده فروشی و افزایش فروش و سود به کسب و کار شما کمک میکند.

بازاریابی عمده فروشی براساس ارسال پیامک منطقه ای

ارسال پیامک منطقه ای یکی از امکانات سامانه پیامکی است که به عنوان بهترین روش برای بازاریابی عمده فروشی کاربرد دارد.

در این روش بازاریابی عمده فروشی شما می توانید به صورت منطقه ای به شهر و استان ، بر اساس کد پستی یا پیش شماره ، از روی نقشه یا آنتن های ایرانسل و همراه اول برای جامعه هدف خود که مشتریان خرده فروش هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و بازدهی بالایی دریافت کنید.

بازاریابی عمده فروشی براساس ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

در این روش برای بازاریابی عمده فروشی شما می توانید با ارسال پیامک به شماره های جامعه مشخص یا گروهی از مشاغل که امکان آن در پنل پیامکی بهین پیام برای کاربران ایجاد شده هست به ارسال پیامک های تبلیغاتی بپردازید و با افزایش فروش عمده فروشی به سود و درآمد بیشتری برسید.

در این روش شما به بانک شماره موبایل مشاغل مختلف دسترسی دارید و بر اساس جامعه هدف خود، ارسال پیامک مشاغل خواهید داشت. مثلا اگر تولید کننده پوشاک هستید به شماره موبایل فروشگاه ها دسترسی خواهید داشت. و یا کارگاه تجهیزات صنعتی دارید می توانید به صنف مکانیک و تعمیرگاه ها پیامک ارسال کنید.

بازاریابی فروش عمده

نکات طلایی برای افزایش فروش عمده

ایجاد تجربه خوب برای خرده فروشان و حفظ ارتباط با خرده فروشان یکی از راه های جذب مشتری برای افزایش فروش است. با رعایت نکات زیر افزایش فروش عمده را در کسب کار خود ایجاد خواهید کرد.

  1. پیشنهاد جذاب قیمتی به خرده فروشان و مشتریان
  2. ارائه خدمات برجسته به خرده فروشان و مشتریان
  3. یکپارچه کردن روند ثبت سفارش، تحویل و صورتحساب
  4. ساده کردن عملیات خرید و ثبت سفارش
  5. پیشنهاد محصولات جدید و مشابه به مشتریان و خرده فروشان
  6. ایجاد کمپین های تبلیغاتی جذاب و متفاوت
  7. ارائه تخفیفات و تشویقات انگیزشی به مشتریان و مشتریان
  8. ایجاد محدودیت برای ترغیب مشتریان و خرده فروشان
  9. حفظ ارتباط با مشتریان و خرده فروشان با ارسال پیامک مناسبتی
دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کلام آخر

بیشتر صاحبان کسب و کار به دنبال بهترین روش بازاریابی عمده فروشی برای افزایش فروش و برندسازی نام کسب و کارشان در بازار رقابتی هستند. افرادی که در زمینه عمده فروشی فعالیت می کنند و به دنبال افزایش فروش عمده و حفظ مشتریان کنونی هستند استفاده از سامانه پیامکی این امکان را برای آنان فراهم می کند تا با بازاریابی عمده فروشی، فروش را افزایش دهند و ارتباط خود را با مشتریان کنونی حفظ نمایند.

پنل پیامک مخابراتی یک سامانه پیامکی با امکانات جامع و بروز است که شما می توانید با استفاده از این امکانات محتوای تبلیغاتی خود را به جامعه هدف برسانید.

سامانه ارسال پیامک بهین پیام با حضور یک تیم پشتیبانی 24 ساعته آماده مشاوره و ارائه خدمات به شما ست. شما می توانید جهت کسب و اطلاعات بیشتر با شماره 02191012767 تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد رای 26

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود