بازاریابی

سامانه پیامکی؛ کارگشای تبلیغات مشاغل کوچک و تازه تأسیس

پیامک از تبلت
0
(0)

همانطور که می دانید استفاده از پنل پیامک به منظور ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از در دسترس ترین، ارزان ترین و در عین حال مؤثرترین روش های تبلیغاتی حال حاضر است. این روزها می توان با یک نگاه به صندوق ورودی پیامک های تلفن های همراه به اهمیت استفاده از پنل اس ام اس برای کسب و کارهای مختلف پی برد.

اما در این میان، مشاغل نوپا و تازه تأسیسی وجود دارند، که تبلیغات برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. آنها به تازگی سرمایه گذاری هنگفتی کردند و این سرمایه گذاری هنوز به سوددهی نرسیده است. به همین دلیل در حد ممکن سعی بر اجتناب از سایر هزینه ها دارند.

معمولاً در شروع هر فعالیت کاری هزینه ای برای تبلیغات نیز در نظر می گیرند، اما مدیریت کردن این هزینه با توجه به تأثیرگذاری آن بسیار مهم است. شاید بتوان بهترین پیشنهاد تبلیغاتی را برای مشاغل کوچک و تازه تأسیس استفاده از پنل پیامکی به منظور ارسال پیامک انبوه دانست. هزینه ی کم در عین انعطاف پذیری و تأثیرگذاری ارسال پیامک، باعث اهمیت این روش تبلیغاتی برای مشاغل نوپا می شود.

معرفی برند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

اولین موضوعی که برای هر کسب و کار جدیدی دارای اهمیت زیادی است، بحث معرفی برند و افتادن نام برند بر سر زبان ها است. پنل پیامک با داشتن امکانات فراوان نظیر ارسال به مشاغل و اصناف و تفکیک مخاطبان بر اساس سن و جنسیت به کاربر کمک می کند تا جامعه ی هدف خود را به راحتی مشخص کند و میزان بازخورد پیامک تبلیغاتی خود را افزایش دهد. کاربر می تواند با تهیه یک محتوای متنی مناسب و کوچک درباره ی برند خود و ارسال آن از طریق اس ام اس تبلیغاتی به مخاطبان خود، با کمترین هزینه پیامک توسط یک پنل پیامکی ارزان ولی یا امکانات کامل به معرفی برند خود بپردازد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

موقعیت مکانی خود را به اطلاع مشتریان برسانید

درآمد بسیاری از کسب و کارها وابسته به مشتریان حضوری است، حال ممکن است در میان رقبای بزرگ تر خود موفق به جلب توجه مشتریان نشوند. پیامک تبلیغاتی این بستر را برای این کسب و کارها فراهم می کند تا بتوانند ضمن معرفی ویژگی های خود، آدرس خود را به مشتری اعلام کنند و با ایجاد انگیزه برای مشتریان، بازار کسب و کار خود را رونق دهند.

معمولاً در شهرهای بزرگ تر، مشتریان به صورت منطقه ای دسته بندی می شوند و ترافیک و سختی رفت و آمد باعث می شود تا مشتریان هر کسب و کار از همان محله و منطقه باشند. سامانه پیامکی با امکان ارسال اس ام اس منطقه ای، شرایط جذب مشتریان نزدیک به هر کسب و کار را برای آنها فراهم می کند. به این معنی که کاربر می تواند با فیلتر کردن مخاطبان خود بر اساس شهر و استان، پیش شماره و یا کد پستی برای همراه اول و ارسال BTS ایرانسل ، مشتریان خود را بر اساس منطقه جغرافیایی محدود کند و تأثیرگذاری پیامک تبلیغاتی خود را بیش از پیش نماید.

اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک

شاید بتوان بیشترین کاربرد سامانه پیامکی را برای کسب و کارها اطلاع رسانی و حفظ ارتباط با مشتری دانست. اصطلاح رایجی وجود دارد که می گوید نگه داشتن مشتری بسیار با ارزش تر و سخت تر از به دست آوردن مشتری است. پنل اس ام اس با داشتن هزینه ی کم و مقرون به صرفه بودن از بهترین ابزارهای پیش روی صاحبان مشاغل جهت ارتباط دائمی با مشتریان است. مسئلی همچون لیست محصولات جدید، تخفیفات و جشنواره ها، همایش ها و موضوعاتی از این دست همواره برای مشتریان دارای جذابیت زیادی است و ارسال آن از طریق پیامک تبلیغاتی باعث یادآوری نام برند شما برای مشتری و ایجاد انگیزه برای ترغیب مشتریان به خرید از برند شما می شود.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود