بازاریابی

افزایش فروش محصولات تحصیلی با پیامک تبلیغاتی

افزایش فروش محصولات آموزشی
0
(0)

اواخر شهریور و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید باعث ایجاد شوق خرید در خانواده ها و محصلان می شود.طیف وسیعی از مشاغل و فروشگاه ها شامل بازار خرید محصلان می شوند که هر فروشگاهی سعی در بهره بیشتری از بازار فروش محصولات آموزشی دارد.
تبلیغات قدم اول در بازاریابی است که برای دریافت بالاترین بازدهی لازم به شناخت مناسب ترین روش های تبلیغات است.یکی از باسابقه ترین روش های تبلیغات مدرن شامل ارسال پیامک تبلیغاتی می شود که رضایت زیادی را در بر خواهد داشت.

یکی از بهترین روش های بازاریابی برای رشد کسب و کار تبلیغات پیامکی است که در زمان کمی می توانید موجب جذب مشتری برای فروش محصولات گردید و به سود و درامد بیشتری برسید. این روش تبلیغاتی با اینکه ساده و کم هزینه است؛ اما بسیار مفید و اثرگذار می باشد.
پیامک تبلیغاتی با توجه به مزیت های بی نظیری که دارد می تواند تجربه لذت بخشی از بازاریابی را به همراه داشته باشد.

مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی برای بازاریابی

بازارهای مناسبتی مانند بازار خرید محصلان نیاز به بروز رسانی محصولات فروشگاه ها دارد.برای مثال اگر فروشگاه کیف و کفش داشته باشید لازم است محصولات مخصوص مدارس و دانشگاه را به طور ویژه در لیست محصولات فروشگاه اضافه نمایید.این بروزرسانی یک امتیاز مثبت برای استفاده از پیامک تبلیغاتی است.برای مثال به متن پیامک پایین توجه نمایید:

کیف و کفش های ویژه مدارس به فروشگاه رسید

با اضافه کردن نام و آدرس فروشگاه به متن فوق می تواند به صورت متن یک پیامک تبلیغاتی ارسال شود.در این متن شما فروشگاه خود را معرفی و تبلیغ کرده اید و هم زمان به مخاطبتان این پیام را می رسانید که نیاز آن ها جهت خرید سال تحصیلی جدید نیز فراهم می شود.هر فروشگاهی با توجه به محصولات خود می تواند متن تبلیغاتی خود را نگارش کند.
تخفیفات مناسبتی مانند تخفیف ویژه سال تحصیلی جدید در متن پیامک تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.سعی کنید تخفیف مناسبی برای محصولات خود در نظر بگیرید تا آن را در متن پیامک اطلاع رسانی کنید.برای مثال بنویسید با نشان دادن پیامک در فروشگاه از این تخفیف ویژه بهره مند شوید و یا کد تخفیف خاصی را در پبامک اعلام کنید تا با اعلام این کد به فروشنده از تخفیف بهره مند شوند.
ارسال پیامک تبلیغاتی گستره ی وسیعی از بازاریابی را شامل می شود که با توجه به کسب و کار خود می توانید از آن استفاده نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟
برای استفاده از این امکان در مرحله اول نیاز است در سامانه پیامکی ثبت نام کنید.پس از ورود به پنل کاربری منوی ارسال منطقه ای رایگان برای ارسال پیامک در دسترس می باشد.از طریق این منو می توانید پیامک را به افراد ساکن در محل فروشگاه ارسال کنید.همچنین امکان ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و … نیز در سامانه قابل مشاهده و استفاده می باشد.راهنمای تمام ارسال ها در بخش مربوطه در سامانه در دسترس است.

اگر نیاز به راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود