بازاریابی

برای تبلیغات کسب و کار،لیوان چای را روی میز نگذارید!

تبلیغات پیام کوتاه
0
(0)

تبلیغات جزء جدایی ناپذیر از بازاریابی است.پیشنهاد تمامی برند های بزرگ دنیا اختصاص میزان قابل توجهی از درآمد کسب و کار به تبلیغات و بازاریابی است.تنها اختصاص هزینه،کافی نیست بلکه انتخاب روش مناسب برای تبلیغات نیز مهم است.در یک کمپین تبلیغاتی ممکن است از چندین روش به صورت همزمان و یا تنها از یک روش به صورت هدفمند استفاده شود.در ادامه به توضیح روشی برای تبلیغات یا نحوه تبلیغ کسب و کار می پردازیم که در کنار هدفمند بودن و هزینه مناسب،کاربردی بسیار آسان دارد.با ادامه مطلب همراه باشید تا به توضیح روش بازاریابی پیامک تبلیغاتی و مزایای این روش بپردازیم.

پیامک تبلیغاتی به تنهایی می تواند یک کمپین اس ام اس مارکتینگ موفق را به طور کامل پیش ببرد. اگر تمایل به استفاده ی هم زمان از چند روش تبلیغاتی را دارید، پیامک تبلیغاتی در کنار سایر روش ها می تواند نقش محوری واصلی در بازاریابی را به دوش بکشد.این روش در کنار کارآمدی بالا، به حدی دسترسی آسانی دارد که حتی هنگام نوشیدن چای پشت میز کارتان نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

چگونه می توانیم به آسانی پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

ابزار مورد نیاز فقط اینترنت است…

حتی نیازی به گذاشتن لیوان چای رو میز نیست.هم زمان با نوشیدن چای می توانید از طریق موبایل یا کامپیوتر به اینترنت متصل شده و وارد سامانه پیامکی شوید و ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر را به راحتی با سرعت بالا انجام دهید.

سامانه پیامکی محیطی آنلاین برای استفاده از خدمات پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی است.اگر هنوز در سامانه پیامکی ثبت نام نکرده اید فقط کافی است با پیامک کردن عدد 333 به شماره 50002060 به عضویت سامانه پیامک بهین پیام در آیید.بهین پیام با ارائه پنل پیامک رایگان بدون ثبت نام ، تبلیغات را آسان تر نیز می کند.فقط کافی است ثبت نام کنید تا صاحب یک پنل اس ام حرفه ای شوید.

هر زمان نیاز به ارسال پیامک تبلیغاتی دارید، کافی است پشت میز کار و در حال نوشیدن چای داغ، وارد پنل کاربری خود شوید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

در سامانه ارسال پیامک بهین پیام روش های متنوعی برای ارسال پیامک تبلیغاتی دردسترس می باشد. یکی از پرکاربردترین روش ها، ارسال پیامک منطقه ای رایگان است.

در این روش متن تبلیغات به صورت پیامک به مخاطبانی که در محدوده و منطقه ی مورد نظر شما باشند ارسال می شود.برای اطلاع دقیق از این روش و سایر روش های تبلیغاتی که بهین پیام فراهم کرده است می توانید با مشاوران در ارتباط باشید.

مزایای پیامک تبلیغاتی چیست؟

دسترسی آسان تنها مزیت پیامک تبلیغاتی نیست.محبوبیت این روش تبلیغاتی به دلیل مزیت های بی نظیر آن است.هزینه پایین به همراه بازدهی بالا یکی از مهمترین مزایای این روش است که موجب پیشی گرفتن از سایر روش های تبلیغاتی می شود. هدفمند بودن یکی دیگر از مزیت ها است.شما می توانید پیامک را به صورت هدفمند به مخاطبانی ارسال کنید که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند.این امکان به کمک ارسال منطقه ای و سن و جنسیت و مشاغل دردسترس می باشد.در واقع با این امکان می توانید شغل و سن و جنسیت و موقعیت جغرافیایی مخاطبان را انتخاب نمایید تا پیامک دقیقا به افرادی ارسال شود که نیاز به محصولات و خدمات شما دارند. برای آشنایی بیشتر با سرویس پیامک تبلیغاتی می توانید با مشاوران بهین پیام در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود