بازاریابی

راه های جذب مشتری برای مشاور املاک ؛ 5 روش جذاب

روش های جذب مشتری برای مشاور املاک
4.3
(46)

جذب مشتری مشاور املاک یکی از عوامل مهم در افزایش درآمد مشاور املاک و موفقیت این کسب و کار است. برای اینکه در این کسب و کار معاملات موفقی داشته باشید باید از سلیقه و نیاز مشتری مطلع باشید. امرزوه با پیشرفت تکنولوژی تبلیغات در فضاهای مختلف این امکان را به شما می دهد که جامعه هدف خود را بیشتر بشناسید و در جذب مشتری مشاور املاک موفق تر عمل کنید.

تنها مهارت برای موفق بودن کافی نیست بلکه باید حرفه ای عمل کنید تا موجب جذب مشتری مشاور املاک گردید. با ما همراه باشید تا روش های حرفه ای و ایده هایی برای جذب مشتری املاک را که به شما در جذب مشتری مشاور املاک کمک می کند به شما معرفی کنیم.

اصول مهم در بازاریابی املاک برای جذب مشتری مشاور املاک

برای انجام یک بازاریابی موفق که منجر به جذب مشتری مشاور املاک شود این اصول به شما کمک می کند، تا بهترین روش های تبلیغاتی را برای جذب مشتری مشاور املاک یا کسب و کار خود انتخاب کنید.

  • برندسازی
  • جلب توجه مشتری
  • جذب مشتری
  • حفظ مشتری

روش های جذب مشتری مشاور املاک

در این قسمت روش ها و ایده های جذب مشتری مشاور املاک را برای شما مطرح می کنیم. تا در صورت استفاده از آنها بتوانید؛ موجب جلب اعتماد برای جذب مشتری مشاور املاک و حفظ  مشتری شوید و تعداد معاملات ملکی خود را افزایش دهید. این روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری مشاور املاک شامل:

فعالیت در شبکه های اجتماعی

تبلیغات پیج کاری سوشیال مدیا

این روزها خیلی از افراد بیشتر اوقات خود را در فضاهای مجازی مشغول هستند و به تبلیغ پیج کاری خود می پردازند. همچنین خیلی از افراد کار و فعالیت خود را در این محیط ها انجام می دهند شما می توانید با مطرح کردن پیشنهاد های ملکی خود در این فضاها موجب جلب توجه مشتری گردید.

فعالیت مداوم و فعال در این شبکه های مجازی به شما در جذب مشتری مشاور املاک کمک می کند. همچنین با قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در متن پیامک می توانید از افراد دعوت کنید، تا از پیشنهادات ملکی در پیج اجتماعی شما دیدن کنند. در صورت موافقت به صورت حضوری با شما ملاقات کنند.

بازاریابی پیامکی

با خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک های تبلیغاتی به بازار هدف خود می توانید در جذب مشتری مشاور املاک موفق تر عمل کنید.ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه از سامانه های پیامکی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری مشاور املاک است.

این روش تبلیغاتی علاوه براینکه هزینه ارزان و مقرون به صرفه ای دارد با استفاده از امکانات و قابلیت های ویژه ای که دارد می توانید برای مشتریان خود به صورت هدفمند در کمترین زمان ممکن پیامک انبوه ارسال کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

طراحی وب سایت یا وبلاگ

با وجود اینترنتی شدن همه چیز مردم دیگر وقتی برای گشتن در خیابان و کوچه ها نمی گذرانند. تنها با یک سرچ کوچک در مرورگر همان برگه های پیشنهاد های ملک در پشت درب بنگاه ها را در سایت شما می خوانند و بهترین پیشنهاد را متناسب با شرایط خود انتخاب می کنند.

شما با طراحی سایت این شرایط را برای جذب مشتری مشاور املاک خود فراهم می کنید پیشرفت سریع تکنولوژی همه کسب و کارها را به سوی اینترنتی شدن می کشاند.

همچنین با اتصال وب سایت خود به وب سرویس پیامکی قادر هستید تا افراد را احراز هویت کنید و یا با شماره موبایل آنها برایشان یک پرونده حساب کاربری پویا بسازید .

ایجاد تورهای مجازی برای مشاور املاک

این روش تبلیغاتی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه پیش نمایشی از جزئیات ملک در اختیار شما قرار می دهد. همچنین مشاور املاک شما با دسترس قرار دادن 24 ساعته پیشنهادات ملکی به صورت حرفه ای عمل می کند  و با تماس و بازدید بیشتر موجب جذب مشتری مشاور املاک خواهید شد.

پس از تهیه تور مجازی ، می توانید لینک آن را با استفاده از قابلیت ارسال پیامک منطقه ای برای اهالی یک محله ارسال کنید . و یا بصورت انبوه برای لیست شماره موبایل خودتان ارسال نمایید.

فعالیت در فضای آنلاین

شما با ساخت حساب کاربری در فضاهای آنلاین پر متقاضی مانند دیوار ، شیپور که مردم به دنبال نیازهای خود هستن با قرار دادن پیشنهادات ملکی خود موجب جذب مشتری مشاور املاک خواهید شد.

خرید خانه

امکانات سامانه پیامکی برای جذب مشتری مشاور املاک

استفاده از پنل اس ام اس یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری مشاور املاک است. شما با امکانات و ویژگی های بسیاری که در سامانه پیامکی وجود دارد، می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند ارسال کنید و از بازخورد بیشتری بهرمند گردید.

  • ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره
  • ارسال پیامک از طریق دکل bts ایرانسل
  • ارسال پیامک از طریق دکل lbs همراه اول
  • گزارشگیری از وضعیت ارسال پیامک
  • ارسال پیامک به بلک لیست
  • بانک شماره به روز و جامع
  • ساخت دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک از فایل اکسل
  • و غیره
دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کاربرد سامانه پیامکی برای مشاور املاک

استفاده از سامانه پیامکی نه تنها موجب جذب مشتری مشاور املاک می شود؛ بلکه با کاربردهایی که دارد، در حفظ مشتری و جلب انها نیز تاثیر خواهد گذاشت. کاربرد پنل پیامکی برای مشاور املاک شامل :

  • یادآوری قرارهای ملاقات
  • اطلاع رسانی خبر فروش ویژه
  • ارسال اطلاعات و جزئیات مسکن به مشتری
  • اطلاع رسانی از فهرست جدید به مشتری

جذب مشتری املاک با بانک اطلاعاتی بهین پیام

ارسال پیامک مشاغل یکی از روش های جذب مشتری برای مشاورین املاک به حساب می آید. سامانه پیامکی بهین پیام بانک اطلاعات جامعی از مشاغل کشور جهت ارسال پیامک ارائه می دهد که برخی از آن ها صنف مشاغل پردرآمد از جمله انبوه سازان، پزشکان و بازرگانی ها و… می باشد به صورتی که در آن 21 گروه مختلف از انواع املاک جهت فروش یا اجاره درج شده است که امکان ارسال پیامک به صاحبان آن ها فراهم می باشد.

مشاوران املاک می توانند از این بانک اطلاعاتی جهت ارسال هدفمند به مخاطبانی که مرتبط به کسب و کارشان می باشد استفاده نمایند.همچنین امکان انتخاب مخاطبان به تفکیک شهر و استان نیز وجود دارد.برای مثال می توانید انتخاب نمایید تا به گروه خریداران آپارتمان در شهر تهران ارسال اس ام اس انبوه در تهران انجام شود.

پیشنهاد می کینم حتما در پنل کاربری به ارسال مشاغل و اصناف مراجعه نمایید تا تنوع مشاغل موجود جهت ارسال پیامک را مشاهده کنید.
علاوه بر ارسال مشاغل،امکان ارسال پیامک به شماره های بیشتری به صورت شهر،سن و جنسیت موجود است که می توانید برای معرفی ملک،زمین و … به آن ها اقدام نمایید.

کلام آخر

روش های بسیاری برای جذب مشتری مشاور املاک وجود دارد. در بالا برخی از این روش ها و ایده جذب مشتری املاک را برای شما مطرح کردیم. یکی از بهترین ایده جذب مشتری املاک را که استفاده از پنل اس ام اس بود را با توضیحات و ویژگی های بیشتری برای شما توصیف کردیم.

اگر شما هم می خواهید با استفاده از بازاریابی پیامکی به جذب مشتری جدید برای مشاور املاک بپردازید. سامانه پیامکی بهین پیام با امکانات و قابلیت فوق العاده جذب مشتری مشاور املاک را برای شما موفق تر خواهد کرد، و افزایش درامد و سود بیشتری خواهید داشت.

برای ارتباط با سامانه پیامکی بهین پیام و خرید این پنل پیامکی برای جذب مشتری مشاور املاک می توانید با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد رای 46

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود