آموزشی

ارسال پیامک در نرم افزار هلو با پنل اس ام اس هلو (holoosms)

پنل اس ام اس هلو
4.5
(19)

پنل اس ام اس هلو یکی از برنامه هایی ست که در بین کسب و کارهای بسیاری کاربرد دارد. نرم افزار حسابداری هلو با وصل شدن به سامانه پیامکی موجب ارتباط با مشتری و با ارسال پیامک اطلاعات مالی و وضعیت خرید طرف های حساب یا مشتری را به او انتقال می دهد.

اگر شما هم از افرادی هستید که برای کسب و کار خود از نرم افزار هلو استفاده می کنید با اتصال به پنل پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس نرم افزار هلو به راحتی می توانید، برای مشتری و افراد مورد نظر پیامک ارسال کنید.

[quickRegister

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

راهنمای اتصال بهین پیام به پنل اس ام اس هلو

برای اینکه بتوانید از قابلیت ارسال پیامک در پنل اس ام اس هلو استفاده کنید، باید نرم افزار حسابداری هلو را به پنل پیامکی متصل کنید. برای این کار ابتدا باید در یک سامانه پیامکی معتبر ثبت نام کنید.

سامانه پیامکی بهین پیام قابلیت ثبت نام رایگان را در اختیار شما می گذارد تا بدون پرداخت هزینه ثبت نام را به راحتی و در کمتر از چند دقیقه انجام هید. سپس باید نسخه جدید نرم افزار حسابداری هلو را در سیستم خود نصب داشته باشید. بعد از وارد شدن به برنامه نرم افزار هلو از قسمت تنظیمات وارد تنظیمات سرویس دهنده شوید.

نرم افزار هلو اس ام اس

پس از وارد شدن به قیمت تنظیمات سرویس دهنده باید آدرس وب سرویس پیامکی ما را در این قسمت وارد کنید . سپس از شما نام کاربری و رمز عبور می خواهد که شما باید نام کاربری و رمز عبوری را که در هنگام ثبت نام در پنل پیامک برای شما ارسال می شود، را در این قسمت وارد کنید و با انجام فرایند وارد کردن شماره گیرنده ، شماره فرستنده و متن پیامک، ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس هلو انجام می شود.

اتصال هلو به پنل پیامکی

داشتن پنل اس ام اس نرم افزار هلو موجب می شود تا به سرعت بتوانید پیامک های مربوط به فاکتور فروش یا خرید ، پیامک یادآوری اقساط ، چک ، پیامک تشکر یا مناسبتی و… را به مشتری و مخاطب خود ارسال کنید. داشتن پنل اس ام اس هلو موجب ارتباط و تعامل راحتتر و بیشتر با مشتری می شود و به نوعی مشتری مداری محسوب می گردد و باعث بهبود رابطه بین مشتری و شرکت می شود.

کدام پنل اس ام اس برای نرم افزار هلو مناسب است؟

سامانه های پیامکی بسیاری برای اتصال به نرم افزار حسابداری وجود دارند؛ اما شما باید پنل اس ام هلویی را انتخاب کنید، که ویژگی و قابلیت های بسیاری برای ارسال پیامک به مشتری در اختیار شما قرار دهد و مطمئن باشد و برای استفاده از هر امکان در پنل اس ام اس هلو نیاز به پرداخت هزینه جدا نباشد.

پنل پیامکی بهین پیام یکی از معتبرترین پنل اس ام اس های حاضر است، که امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیار کسب و کارها برای استفاده از پنل اس ام اس هلو قرار می دهد. برای استفاده از این پنل اس ام اس هلو با ثبت نام اولیه و شارژ اعتبار حساب خود می توانید از امکانات و ویژگی های این پنل اس ام اس نرم افزار هلو به راحتی و بدون پرداخت هزینه بیشتر استفاده کنید و برای مشتری پیامک ارسال کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

مزایای پنل اس ام اس هلو

اتصال هلو به پنل پیامکی رایگان و استفاده از پنل ام اس هلو موجب می شود تا روند حسابداری آسانتر شود و ارائه صورت حساب به مشتری به صورت پیامک ارسال شود. استفاده از پنل اس ام اس نرم افزار هلو مزایای بسیاری دارد که در این قسمت بخشی از مزایای استفاده از پنل اس ام اس هلو را برای شما مطرح می کنیم.

نرم افزار حسابداری هلو
  • ارسال پیامک  فاکتور خرید و فروش
  • ارسال پیامک یادآوری پرداخت اقساط
  • ارسال پیامک برای تسویه حساب
  • ارسال پیامک سر رسید پرداخت چک
  • ارسال پیامک برای صدور فاکتور
  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی خدمات محصولات
  • ارسال پیامک برای رویدادهای مهم شرکت
  • ارسال پیامک مناسبتی مانند تولد
  • ارسال پیامک به شماره های گیرنده مسدود
  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

روش های ارسال پیامک در هلو

ارسال پیامک در نرم افزار هلو به دو روش انجام می شود.

  1. روش اول : دستگاه مودم GSM
  2. روش دوم : سامانه پیامکی

در روش اول باید سیم کارت را در دستگاه مودم GSM قرار دهید و مودم را به رایانه متصل کنید و با شارژ حساب امکان ارسال پیامک با این نرم افزار حسابداری ایجاد شود، یا می توانید هزینه ارسال پیامک را به صورت ماهانه به اپرتور پرداخت کنید.

در روش دوم برای استفاده از سامانه پیامکی که یک برنامه تحت وب است برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس هلو باید به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید از حساب کاربری خود در پنل پیامک ارسال پیامک را انجام دهید.

پنل اس ام اس نرم افزار هلو

کلام آخر

در این مقاله نحوه اتصال هلو به پنل پیامکی مخابرات را به شما آموزش دادیم تا به راحتی بتوانید از پنل اس ام اس هلو برای ارسال پیامک به مشتری استفاده کنید؛ همچنین مزایایی که پنل اس ام اس نرم افزار هلو برای حفظ و ارتباط با مشتری دارد را برای شما مطرح کردیم.

اگر شما هم برای مجموعه و کسب و کار خود قصد استفاده از پنل اس ام اس هلو را دارید، ما سامانه پیامکی بهین پیام را با امکانات و قابلیت های بسیار به شما معرفی می کنیم. برای ارتباط بیشتر با پشتیبانی می توانید با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد رای 19

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود