نمونه پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک یادآوری +26 نمونه پیامک یادآوری قسط ، تخفیف ، نوبت و …

ارسال پیامک یادآور
4.9
(82)

ارسال پیامک بدون شک یکی از سریعترین راه یاددآوری به جامعه هدف است. امروز به دلیل مشغله های فکری مردم امکان فراموش کردن تاریخ ها خاص را دارند مانند تولد عزیزان، نوبت پزشکی، تاریخ اقساط پرداخت بدهی و تسویه حساب و…. ارسال پیامک یادآوری مناسبان و ارسال متن پیامک تسویه حساب مشتری روش مناسبی برای یادآوری روزهای مناسبتی و خاص و پیام تسویه حساب به مشتری است. متن پیامک یادآوری تاثیر مستقیم بروی حافظه و ذهن طرف دارد که باید در انتخاب آن دقت کنیم.

در این مقاله می خواهیم نکاتی که مربوط به ارسال پیامک یادآوری ، متن پیامک یادآوری و متن تسویه حساب مشتری مغازه را مطرح کنیم که آگاهی از آن برای کسب و کار ضروری است و موجب ترغیب مشتریان برای توجه به پیام شما خواهد شد پس با ما همراه باشید تا در صورتی که کسب و کاری دارید که نیاز به ارسال متن تسویه حساب مشتری داشتید با راهنمایی و نمونه پیامک یادآوری قسط به شما کمک کرده باشیم.

متن پیامک تسویه حساب مشتری

یادآوری پیامکی چیست و چه اهمیتی دارد؟

ارسال پیامک یادآوری در هر زمینه به حفظ ارتباط شما با مشتری کمک می کند. حفظ ارتباط و افزایش تعامل با مشتری در کنار تبلیغات مهمترین عامل در رشد و توسعه کسب و کار شما است.

ارسال پیامک یادآوری به مشتری این حس را به وجود می آورد که آنها برای شما مهم هستند و بعد از فروش رها نخواهند شد یا حضور آن ها برای شما مهم است. این پیامک یادآوری برای مشتری حس اعتماد را به وجود می آورد و همین حس باعث جذب مشتری و توسعه کسب کار شما می شود.

همچنین ارسال متن برای تسویه حساب دفتری به مشتری بصورت پیامک روشی محترمانه برای یادآوری بابت پرداخت قسط و بدهی می باشد. در این روش برای ارسال متن پیامک پرداخت بدهی می توانید با خرید سامانه پیامکی و دسترسی به پنل کاربری پنل اس ام اس با ذخیره شماره مشتریان و ایجاد دفترچه با استفاده از انواع روشهای ارسال پیامک در پنل پیامک متن پیامک تسویه حساب مشتری را ارسال کنید.

شما می توانید با ارسال این جملات ” متن لطفا حساب خود را تسویه کنید ” و ” لطفا حساب دفتری خود را تسویه کنید ” در پیامک با رعایت جانب احترام پرداخت سررسید قسط و بدهی را به مشتریان خود یادآوری کنید.

5 نکته برای ارسال پیامک یادآوری

ارسال متن پیامک یادآوری باید حاوی نکاتی باشد که توجه به آن باعث بهبود توسعه کسب و کار می شود. این نکات بریا نوشتن متن تسویه حساب مشتری مغازه به شرح ذیل است

  • زمان ارسال پیامک یادآوری: زمان ارسال پیامک یادآوری باید به گونه ای باشد که نه آنقدر دور باشد که مشتری آن را فراموش کند و نه آنقدر نزدیک باشد که مخاطب نتواند برنامه ریزی کند. (بهترین زمان ارسال پیامک یادآوری 24 تا 48 قبل از آن است)
  • متن پیامک یادآوری: متن پیامک یادآوری باید مسائل اساسی ذکر شود و از وارد شدن به حاشیه خودداری کنید.
  • شروع متن پیامک یادآوری: متن پیامک یادآوری باید با لحن یادآوری و صمیمی شروع شود.پ که اثر مستقیم بر روی مخاطب بگذارد.
  • درخواست مشخص در متن پیامک یادآوری: در متن پیامک یادآوری باید به وضوح درخواست شما مشخص شده باشد.
  • ارسال پیامک در زمان مناسب: متن برای تسویه حساب دفتری خود را زمانی ارسال کنید که مخاطب در آن زمان پیامک شما را بازکند و مطالعه کند.
متن تسویه حساب مشتری مغازه

متن پیامک تسویه حساب مشتری

در دنیای پر مشغله که به یاد ماندن تاریخ قسط و بدهی کار اسانی نیست فراموش کردن تاریخ پرداخت ان موجب دیرکرد و بدقولی و خدشه به اعتبار شما می شود. شما می توانید با جملات محترمانه ای مانند لطفا حساب دفتری خود را تسویه کنید به مشتریان خود برای پراخت قسط خود یادآوری کنید.

ما در این قسمت 10 نمونه متن برای تسویه حساب دفتری یا متن پیامک پرداخت بدهی را برای شما مطرح می کنیم تا با ایده گرفتن از این متن تسویه حساب مشتری یک متن پیامک تسویه حساب مشتری کامل را بدون بی احترامی برای مشتری خود ارسال کنید.

سلام [نام مشتری عزیز]! با تشکر از خرید شما.
جهت تسویه حساب نهایی، لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: [لینک پرداخت]

[نام مشتری گرامی]!
حساب شما با موفقیت تسویه شد.
از اعتماد شما سپاسگزاریم.

سلام!
جهت تکمیل فرایند خرید، مبلغ [مبلغ] باقی مانده را به [شماره حساب] واریز و کد پیگیری را به [شماره تماس] ارسال نمایید.

با سلام!
برای نهایی کردن خرید خود، لطفا تا [تاریخ] مبلغ [مبلغ] را به [شماره حساب] واریز نمایید.

[نام مشتری]!
فاکتور شما به ایمیل شما ارسال شد. جهت پرداخت به لینک موجود در ایمیل مراجعه کنید.

سلام!
از خرید شما متشکریم. جهت مشاهده جزئیات و تسویه حساب، به اپلیکیشن [نام اپلیکیشن] مراجعه کنید.

[نام مشتری عزیز]!
برای تکمیل خرید، [مبلغ] تومان به کیف پول شما در [نام اپلیکیشن] اضافه کنید.

با سلام!
جهت تسویه حساب نهایی، به [نام فروشگاه] مراجعه و کد سفارش خود را ارائه دهید.

[نام مشتری]!
از اعتماد شما سپاسگزاریم. جهت مشاهده لیست سفارشات و تسویه حساب، به [آدرس پنل کاربری] مراجعه کنید.

سلام!
جهت تسویه حساب و دریافت فاکتور، به [نام فروشگاه] در [آدرس فروشگاه] مراجعه نمایید.

با استفاده از این نمونه متن پیامک تسویه حساب مشتری مطرح شده براحتی می توانید از سامانه کاربری بهین پیام برای مشتریان خود نمونه پیامک یادآوری قسط یا متن پیامک پرداخت بدهی ارسال کنید

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

چند نمونه متن پیامک برای یادآوری تخفیفات و جشنواره ها

مهم ترین عامل تاثیرگذار در پیامک یادآوری، متن پیامک یادآوری است، نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار می تواند به صورت زیر باشد.

سلام همراه همیشگی
فراموش نکنید، فروش زمستانی ما همچنان ادامه دارد
فروشگاه***

یک یادآوری کوچک
اگر به دنبال خرید و تعویض قطعات خودرو خود هستید
فروشگاه *** بهترین انتخاب است
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
******

سلام [نام مشتری] عزیز! فقط می‌خواستم بهتون یادآوری کنم که فردا انقضای تخفیف ویژه‌ی ماست. اگر تمایل دارید از این فرصت استفاده کنید، شما را به خرید در فروشگاه ما دعوت می‌کنیم. با تشکر!

سلام [نام مشتری] عزیز! این پیام را به عنوان یادآوری می‌فرستم که فردا آخرین روز تخفیفات فصلی ماست. از این فرصت استثنایی برای خرید با قیمت مناسب بهره‌برداری کنید. به امید دیدار شما!

سلام [نام مشتری] عزیز! فقط خواستم بهتون یادآوری کنم که فردا آخرین فرصت برای دریافت هدیه رایگان ماست. برای دریافت هدیه شگفت‌انگیز، به فروشگاه ما مراجعه کنید. با تشکر!

سلام [نام مشتری] عزیز! یادتون باشه که فردا آخرین روز استفاده از کوپن تخفیف ماست. اگر می‌خواهید از این تخفیف برای خریدتان بهره‌برداری کنید، شما را به فروشگاه ما دعوت می‌کنیم. متشکریم!

سلام [نام مشتری] عزیز! فقط به یادتون بیاورید که فردا آخرین روز ارسال رایگان سفارشات برای شماست. اگر قصد خرید دارید، بهترین زمان برای ارسال رایگان را از دست ندهید. منتظر سفارش شما هستیم!

چند نمونه پیامک یادآوری قسط

با احترام، این پیام به منظور یادآوری و پرداخت سررسید اقساط معوقه صادر شده است. لطفاً فوراً مبلغ قسط را پرداخت کرده و هرگونه تأخیر و جریمه‌ای را جلوگیری فرمایید. با تشکر و امید به همکاری خوب شما.

با سلام و احترام، این پیام به عنوان یادآوری برای سررسید اقساط معوقه صادر گردیده است. لطفاً حداکثر تا تاریخ مقرر مبلغ قسط را پرداخت کرده و هرگونه عواقب و تبعات حاصل از عدم پرداخت را از خود دور نمایید. با تشکر و ارزوی موفقیت برای شما.

با احترام، این پیام به منظور یادآوری سررسید اقساط و تسویه حساب معوقه صادر شده است. لطفاً در اسرع وقت مبلغ قسط را به حساب مشخص شده واریز کرده و به همکاری جهت جلوگیری از هرگونه نارضایتی بپردازید. با تشکر و امید به همکاری پیوسته.

با سلام و احترام،خواهشمندیم تا حداکثر تا تاریخ مقرر مبلغ قسط را تسویه کرده و از ایجاد هرگونه تأخیر و مشکل جلوگیری فرمایید. با تشکر و امید به پرداخت به موقع اقساط معوقه.

با احترام، لطفاً بلافاصله مبلغ قسط را پرداخت کنید و نسبت به تسویه حساب معوقه اقدام فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام، لطفاً با ما تماس بگیرید. با تشکر و امید به رفع مشکلات مالی.

با استفاده از این نمونه پیامک یادآوری قسط و بیان محترمانه متن لطفا حساب خود را تسویه کنید می توانید براحتی برای مشتریان خود از سامانه پیامکی متن پیامک پرداخت بدهی ارسال کنید و آنها را در جریان پرداخت بدهی خود قرار دهید.

چند نمونه متن پیامک برای یادآوری نوبت

“نام مشتری” عزیز نوبت دندانپزشکی شما نزدیک است
ساعت مورد نظر و تاریخ

با سلام و احترام،
این پیامک جهت یادآوری رزرو نوبت خدمات مراقبتی شما در مطب ما، ارسال شده است. لطفاً توجه داشته باشید که روز و ساعت مورد نظر برای رزرو نوبتتان فرا رسیده است. خواهشمندیم حداقل 15 دقیقه قبل از زمان مقرر در مطب حضور داشته باشید.
با تشکر از همکاری شما.

با احترام،
این پیامک را برای یادآوری رزرو نوبتتان در تاریخ و ساعت مشخص شده ارسال کرده‌ایم. لطفاً در تاریخ و ساعت مقرر در مطب ما حضور داشته باشید. در صورت عدم امکان حضور، لطفاً با ما تماس بگیرید تا نوبت شما را تغییر دهیم.
با تشکر و آرزوی سلامتی.

سلام،
این پیامک جهت یادآوری رزرو نوبت شما در مورخه [تاریخ] ساعت [ساعت] ارسال شده است. لطفاً در این تاریخ و ساعت به [نام مطب] مراجعه کرده و نوبت خود را تأیید نمائید. در صورت عدم حضور، خواهشمندیم حداقل 24 ساعت قبل از زمان مقرر با ما تماس بگیرید تا بتوانیم نوبت شما را به شخص دیگری اختصاص دهیم.
با تشکر از صبر و حسن توجه شما.

چند ایده از کاربرد پیامک یادآور برای کسب و کارها

ارسال پیامک یادآوری از طریق سامانه ارسال پیامک یک ایده مناسب برای رشد و توسعه در بازار رقابتی برای حفظ رابطه با مشتری است. نمونه های کاربرد ارسال پیامک یادآوری عبارت است از:

  • ارسال پیامک یادآوری خرید، تخفیف و … به مشتریان
  • ارسال پیامک تبریک، مناسبتی و روزهای خاص
  • ارسال پیامک یادآوری جلسات ، همایش و گردهمایی
  • ارسال پیامک لغو جلسات
  • ارسال پیامک یادآوری رزرو و نوبت
  • ارسال پیامک یادآوری آزمون، مصاحبه و …
  • ارسال پیامک یادآوری مربوط به تعویض قطعات (برای اصناف کاربرد فراوانی دارد)
  • ارسال پیامک یادآوری مربوط به دریافت نتایج
  • ارسال پیامک یادآوری بعد از فروش محصولات
  • ارسال پیامک یادآوری بعد از مراجعه به پزشک
  • ارسال پیامک یادآوری تسویه حساب مشتری
دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

پنل پیامکی، بهترین ابزار برای ارسال پیامک یادآوری

در دنیای امروز گوشی همراه نزدیک ترین وسیله به مردم است که اکثر زمان در حال فعالیت با گوشی خودشان هستند.

ارسال پیامک یادآوری به گوشی همراه بهترین روش برای یادآوری است چون بیش از 90 درصد مردم در اولین فرصت پیام های خود را مطالعه می کنند. با ارسال متن پیامک یادآوری و نمونه پیامک یادآوری قسط با کمک پنل اس ام اس شما می توانید از نتیجه اقدام خودتان خروجی داشته باشید و بازخورد ارسال پیامک برای مشتریان به تحلیل و توسعه کسب کار شما کمک می کند.

نتیجه گیری

یکی از راه های حفظ ارتباط با مشتری و جلب اعتماد ارسال پیامک یادآوری است. برای ارسال پیامک یادآوری  تاثیرگذار ترین عامل سامانه ارسال پیامک یادآوری، متن پیامک یادآوری و شماره معتبر برای ارسال پیامک است. برای ارسال پیامک یادآوری از سامانه پیامکی پیشنهاد ما پنل پیامکی بهین پیام است تا در صورت بروز خطا با راهنمایی و مشاوره پشتیبانان تلفنی و انلاین با شماره 02191012767 بهترین ها در کنار شما حضور داشته باشند.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 82

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود