امکانات بهین پیام

ارسال پیامک از سامانه بدون نیاز به اینترنت

قطع ارتباط
0
(0)

بسیاری از کاربران سامانه پیامکی ، به صورت مکرر نیاز به ارسال پیامک با متون مختلف به یکسری از شماره های مشخص دارند.
پنل اس ام اس بهین پیام برای این کاربران امکانی فراهم آورده است تا بدون مراجعه به سامانه و بدون نیاز به اینترنت به سرعت امکان ارسال پیامک هایشان مهیا باشد.بدین صورت که کاربر متن پیامکی که قصد ارسال به مخاطبانش را دارد با تلفن همراه خود به شماره اختصاصی پنل کاربری ارسال می نماید تا سامانه به صورت خودکار متن را به لیست شماره های مخاطبانش ارسال کند.
برای استفاده از این امکان در منوی امکانات پنل کاربری ، گزینه منشی و پاسخ خودکار را انتخاب نمایید.معرفی و راهنمای استفاده از منشی در مقاله کاربرد های منشی پیامکی چیست توضیح داده شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور اختصاصی امکان ارسال پیامک بدون نیاز به اینترنت را توضیح دهیم.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ابتدا در قسمت منشی و پاسخ خودکار یک منشی جدید ایجاد نمایید و در قسمت انتخاب شرط پس از انتخاب نام منشی،شرط اول را به صورت شرط شماره ارسال کننده برابر باشد با قرار داده و جلوی آن شماره همراه خود که قصد کنترل منشی با آن را دارید ثبت نمایید. سپس سایر تنظیماتی که در بخش مورد نظر است را مشخص نمایید و در ادامه وارد قسمت انتخاب عملیات شوید.
در قسمت انتخاب عملیات، در گزینه ارسال پیامک به مخاطبین دفترچه تلفن، نام دفترچه تلفن را انتخاب نمایید. این دفترچه تلفن باید شامل شماره های مخاطبانی باشد که شما قصد دارید متن پیام را به آنها ارسال کنید . دفترچه تلفن را می توانید از قبل در منوی دفترچه تلفن ایجاد نمایید.
پس از ثبت نهایی منشی از این پس هر زمانی که با شماره همراه ثبت شده در قسمت انتخاب شرط متن مورد نظر خود را به شماره اختصاصی انتخاب شده در منشی ارسال نمایید، دقیقا همان متن به تمامی مخاطبان موجود در گروه مشخص شده در قسمت انتخاب عملیات ارسال می شود.
تلفن تماس با کارشناسان شرکت:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود