آموزشی

15 ایده جذب مشتری سالن زیبایی – جدید و جذاب

جذب مشتری سالن زیبایی
4.8
(22)

جذب مشتری سالن زیبایی یکی از مهم‌ترین اصولی است که هر مدیر سالن زیبایی باید به آن مسلط باشد. شما هرچقدر هم که در آرایشگری حرفه‌ای باشد، در صورتی که نتوانید مشتریان جدیدی را جذب کنید، نمی‌توانید به درآمد و شهرت موردنظر خود برسید.

مطمئنا سالن‌هایی به موفقیت رسیده‌اند که توانایی جذب مشتری را داشته‌اند. در واقع علم بازاریابی یکی از بزرگ‌ترین علوم دنیا محسوب می‌شود که تمامی کسب و کارها اعم از سالن‌های زیبایی باید در اجرای آن خبره باشند. بدین منظور در این مطلب به بررسی 15 روش جذب مشتری سالن زیباییی می‌پردازیم و توصیه می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

جذب مشتری سالن زیباییی

15 ایده جذب مشتری برای سالن زیبایی

انتخاب بهترین ایده برای سالن زیبایی برای جذب مشتری سالن زیباییی می‌تواند برای برخی از افراد مشکل باشد. بدین منظور در این بخش به معرفی 15 ایده جذب مشتری سالن زیبایی می‌پردازیم.

برگزاری رویداد خدمات آرایشگری و زیبایی

برگزاری ایونت خدمات آرایشگری و سالن زیبایی می‌تواند تاثیر چشمگیری برای جذب مشتری سالن زیباییی باشد. تبلیغ صحیح سالن زیبایی در ایونت می‌تواند افراد زیادی را به زمینه کاری شما علاقه‌مند کند و قطعا مشتری‌های بیشتری خواهید داشت.

شما می توانید با امکان ارسال پیامک انبوه به مشاغل و صنف آرایشگری و جامعه هدف در سامانه پیامکی، این گروه از افراد را از برگزاری این رویداد و ایونت آگاه کنید.

تبلیغات در مکان‌های شلوغ و معروف

تبلیغات چاپی هنوز هم در برخی موارد، یک استراتژی کارآمد محسوب می‌شود و این استراتژی برای سالن‌های زیبایی هم جواب می‌دهد. شما بدین منظور می‌توانید در مکان‌هایی مانند مراکز خرید، مغازه‌های لوازم آرایشی و غیره پوسترهایی را برای مخاطبان نصب کنید ولی به اندازه روش های مدرن و نوین مانند بازاریابی پیامکی بازدهی ندارند.

روش بازاریابی پیامکی

تبلیغات پیامکی جذب مشتری سالن

یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش های جذب مشتری سالن زیبایی استفاده از بازاریابی پیامکی از پنل پیامک است. در این روش ایده برای سالن زیبایی شما با ثبت نام در سامانه پیامکی و دسترسی به محیط کاربری پنل اس ام اس می توانید با ارسال پیامک به مخاطبان خود آن‌ها را در جریان جشنواره‌ها، تخفیفات، اخبار، رویدادها و غیره قرار می‌دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی برای سالن زیبایی، شامل متنی است که به منظور دستیابی به اهدافی مانند ترغیب گروهی از مخاطبین برای استفاده از خدمات سالن زیبایی ارسال می‌شود. هدف از این کار، درگیر کردن گیرنده و تحت تاثیر قرار دادن وی است که طبق آمار، جزو موثرترین روش‌های جذب مشتری سالن زیباییی به شمار می‌رود.

سامانه پیامکی بهین پیام امکانات بسیاری دارد که ارسال پیامک تبلیغاتی را به صورت گروهی و تکی با استفاده از قابلیت های بسیاری ایجاد می کند. در زیر چند نمونه متن تبلیغ سالن زیبایی را مشاهده می کنید.

آیا زیباییتان برایتان مهم است؟ ما آماده‌ایم به شما کمک کنیم. با ما در سالن زیبایی، تجربه‌ای بی‌نظیر را احساس کنید. رزرو امروز! [لینک]

شما می‌توانید زیبایی را احساس کنید! سالن ما با تخفیفات ویژه آماده خدمت‌رسانی است. رزرو کنید و لذت ببرید.

زیبایی احساس کنید، زیبا شوید! با ما در سالن زیبایی، بهترین خدمات را دریافت کنید. تماس و رزرو!

تمایل به داشتن ظاهری جذاب؟ ما آماده کمک هستیم. با سالن ما تماس بگیرید و از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

آیا به دنبال تغییر در زیباییتان هستید؟ ما آماده‌ایم شما را در این مسیر هدایت کنیم. رزرو کنید و تغییری مثبت را تجربه کنید.

از خدمات متنوع ما در سالن زیبایی بهره‌برید. با ما تماس بگیرید و روزی با زیبایی برآمدن را تجربه کنید.

با تیم ما در سالن زیبایی، به بهترین شکل ممکن زیبا شوید. تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

زیبایی دائمی با ما در سالن زیبایی! با تخفیفات ویژه، زیبایی را به دست آورید. رزرو کنید و شکوه زیبایی را تجربه کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک منطقه ای

در این ایده برای جذب مشتری سالن زیباییی شما می‌توانید با امکان ارسال پیامک منطقه ای در پنل اس ام اس بهین پیام به مخاطبان در یک منطقه جغرافیایی خاص پیامک ارسال کنید و زودتر به هدف خود برای جذب مشتری برسید. شما می‌توانید با شناسایی مشتریان بالقوه سالن زیبایی، افراد زیادی را از طریق ارسال پیامک منطقه‌ای به استفاده از خدمات سالن ترغیب کنید.

ایده برای سالن زیبایی

ارسال پیامک صوتی

یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری سالن زیباییی، امکان ارسال پیامک صوتی به مخاطبین در پنل پیامک است که حتی می‌توانید بدون اتکا به نیروی انسانی، خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. این ایده برای سالن زیبایی تاثیر بسیار ز

یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری سالن زیباییی، امکان ارسال پیامک صوتی به مخاطبین در پنل پیامک است که حتی می‌توانید بدون اتکا به نیروی انسانی، خدمات خود را در قالب صوت به مخاطبان معرفی کنید. این روش تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات دارد و حتی می‌توانید برای تاثیرگذاری بیشتر، از لهجه‌های متفاوت استفاده نمایید.

سامانه پیامکی بهین پیام با امکان ارسال پیام صوتی به شما امکان می دهد پیام خود را با صدای خود ضبط کنید با با صدای گوینده مجازی پیام خود را ضبط و برای مخاطبان و مشتریان خود ارسال کنید.

اسپانسر شدن یک برنامه خیریه

یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری سالن زیباییی، شرکت در شرکت‌های مراسم خیریه و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی است. این ایده برای سالن زیبایی تاثیر بی‌نظیری در جذب مشتری و حتی همه اصناف دارد. در پایان مراسم نیز می توانید برای حاضرین یک نظرسنجی پیامکی نیز ارسال کنید تا از نتایج آن باخبر شوید.

پکیج خدمات ویژه برای مشتری‌ها

برخی از افراد رفتن به سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها را راهی برای فرار از مشغله می‌دانند و ترجیح می‌دهند تجربه‌ای آرام و جذاب را در بهترین حالت تجربه کنند. شما برای چنین افرادی می‌توانید پکیج خدمات ویژه یا VIP را در نظر بگیرید و از طریق تبلیغات روی آن‌ها تمرکز نمایید. مثلا برای پکیج های گران می توانید، یک متن تبلیغاتی جذاب را برای شماره موبایل های افرادی که از وضعیت رفاهی بالاتری برخوردار هستند ارسال نمایید. مثلا پیش شماره های 0912 و یا ارسال پیامک مشاغل و اصناف خاص !

کمک گرفتن از افراد مشهور و معروف

کمک گرفتن از افراد مشهور و معروف برای جذب مشتری یکی از روش‌های رایج است که بسیاری از کسب و کارها انجام می‌دهند. با توجه به اینکه معمولا مردم به افراد معروف و بلاگرهای شبکه‌های اجتماعی اعتماد دارند، این ایده برای سالن زیبایی می‎‌تواند موجب افزایش چشمگیر مشتری برای سالن زیبایی شما شود.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان را حتما جدی بگیرید و حتی زمانی که مشتری قصد رفتن به سالن دیگری را دارد، با مشاوره رایگان، او را به آگاهی برسانید. با این کار شما به مشتری نشان می‌دهید که برای او ارزش زیادی قائل هستید و به نوعی حس اعتماد را در وی افزایش می‌دهید.

در این ایده جذب مشتری سالن زیبایی شما می توانید با ارسال پیامک انبوه از سامانه پیامکی که حاوی مشاوره های رایگان در مورد زیبایی مخاطبان است کاربران خود را ترغیب به استفاده از مشاوره رایگان و خدمات کنید.

جذب مشتری سالن زیبایی

ارائه نمونه کار

شما برای کسب اطمینان مشتریان از کیفیت کار خود می‌توانید نمونه کارهای خود را به مشتریان ارائه دهید. به عنوان مثال می‌توانید افراد را به سالن زیبایی خود دعوت کرده و با نمایش زنده خیال، وی را از بابت مهارت و نحوه کارتان راحت کنید.

ارائه خدمات رایگان

یکی دیگر از روش‌های جذب مشتری سالن زیبایی ارائه خدمات رایگان به مشتری است. شما می‌توانید در کنار ارائه خدمات اصلی، خدماتی نظیر اصلاح صورت را به طور رایگان برای مشتریان خود انجام دهید و با این کار در ذهن مشتری جای بگیرید.

ارتباط با همکاران خود

یکی دیگر از روش‌های مهم در جذب مشتری سالن زیبایی، ارتباط با سایر همکاران است. بدین منظور می‌توانید همکاران قابل اعتماد و حرفه‌ای خود را به مشتریانتان معرفی کنید و برای همکاران خود فرصت شغلی ایجاد نمایید.

ایجاد پیج اینستاگرام

با توجه به محبوبیت بالای پلتفرم اینستاگرام در ایران، بهترین گزینه برای افزایش مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه، ایجاد یک پیج اینستاگرام خاص و متفاوت است. شما در پیج اینستاگرام خود می‌توانید نمونه کارها، فضای سالن زیبایی، تصاویر قبل و بعد از آرایشگاه و بسیاری از مطالب دیگر را قرار دهید.

همچنین با امکان ارسال پیامک حاوی لینک اینستاگرام خود از پنل اس ام اس بهین پیام مخاطبین خود را برای دیدن از نمونه کار و پیشنهادهای ویژه خود دعوت کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارائه خدمات جانبی

شما می‌توانید در صورت موافقت مشتری، خدمات جانبی را نیز به وی ارائه دهید؛ البته دقت داشته باشید که حتما پیش از ارائه خدمات در رابطه با نحوه انجام کار و هزینه آن با مشتری صحبت کنید تا ذهنیت اشتباهی در مشتریانتان کل نگیرد.

سخن پایانی

در این مطلب 15 روش جذب مشتری سالن زیبایی را معرفی کردیم که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را طبق سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید و به کار گیرید. ولی در حالت کلی، بهترین روش جذب مشتری برای سالن زیبایی را می‌توان روش بازاریابی پیامکی و استفاده از امکانات بسیاری که در پنل پیامک وجود دارد نظیر : ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک منطقه ای و ارسال پیامک صوتی نام برد.

این روش‌ها جزو سریع‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای سالن زیبایی هستند و شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر، خدمات سالن زیبایی خود را به مخاطبین بیشتری معرفی کنید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با کارشناسان مجموعه پیامکی بهین پیام با شماره 02191012767 ارتباط برقرار نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 22

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود