پنل اس ام اس شهر و استان

پنل اس ام اس قم| ارسال پیامک به استان قم و 11 منطقه و شهر آن

5
(23)

پنل اس ام اس قم یک سامانه ارسال پیامک جهت تبلیغات و اطلاع رسانی در قم است. تبلیغات اثربخش به حفظ ارتباط و دوام تبلیغات بستگی دارد. سامانه پیامکی قم یکی از پنل های پیامکی است که به دلیل اهمیت آن در هر استان رشد پیدا کرده است. از پنل اس ام اس قم برای ارسال پیامک در قم استفاده می شود.

شهر قم به دلیل گستردگی مناطق  و وجود بازار رقابتی، انتخاب روش درست تبلیغات در توسعه کسب و کار و برندسازی محصولات نقش موثری دارد. اگر شما ساکن قم و دنبال راهکار افزایش فروش و روش جذب مشتری هستید با استفاده از پنل پیامکی قم می توانید زودتر به این اهداف خود برسید. ما در این مقاله در مورد پنل اس ام اس قم صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس قم چیست؟

پنل پیامک قم یک سامانه ارسال پیامک در قم است که تحت وب فعالیت میکند و شما می توانید با استفاده از امکانات این سامانه پیامکی تبلیغات خود را به صورت هدفمند به جامعه هدف خود در این شهر برسانید.

با تبلیغات کسب و کار خود در پنل اس ام اس قم می توانید برند، محصولات و خدمات خود را در استان قم معرفی کنید. سامانه پیامکی قم تحت وب امکان تبلیغ را برای همه اقشار بدون داشتن دانش تخصصی را فراهم کرده است.

اهمیت استفاده از پنل اس ام اس قم

قطعاً برای شما که ساکن قم هستید پیامک تبلیغاتی به گوشی شما آمده است، شما با مطالعه آن و ذخیره سازی آن در زمان نیاز به آن رجوع می کنید یا با بازنشر آن به اطرافیان نزدیک آنها را آگاه کرده اید.

با ارسال پیامک در قم با پنل اس ام اس قم ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند صورت میگیرد و در این مواقع افرادی که پیامک را دریافت میکنند به ان علاقه دارند و ان را باز میکنند میخوانند  ودرصورت نیاز ذخیره میکنند و همین میزان اثرگذاری تبلیغات با پنل اس ام اس قم را نشان می دهد. با ارسال پیامک در قم به صورت هدفمند باعث افزایش سرعت رشد کسب و کار خود می شوید.

نحوه دریافت پنل پیامکی از مخابرات قم

شرکت مخابرات، پنل پیامکی مخابرات را مستقیم در اختیار متقاضیان قرار نمی دهد. شرکت های سامانه پیامکی نماینده شرکت مخابرات در ارائه پنل پیامکی هستند. شما با مراجعه به سامانه پیامکی بهین پیام که یکی از سامانه های پیامکی است امکان استفاده از سامانه پیامکی قم را خواهید داشت. با ثبت نام رایگان در بهین پیام  میتوانید از پنل اس ام اس قم جهت تبلیغات استفاده کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

امکانات پنل اس ام اس قم برای ارسال پیامک

سامانه پیامکی قم با ارائه امکانات روز تبلیغاتی برای شما، ارسال پیامک در قم را براساس شرایط خاص ایجاد کرده است. در لیست زیر امکاناتی که به شما اجازه ارسال پیامک برای جامعه هدف را می دهد اشاره شده است.

  • ارسال پیامک در قم با استفاده از نقشه گوگل
  • ارسال پیامک در قم با استفاده از کد پستی
  • ارسال پیامک از طریق دکل bts برای ایرانسل
  • ارسال پیامک از طریق دکل lbs برای همراه اول
  • ارسال پیامک در قم با استفاده از دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک در قم به مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک در قم براساس جنسیت و سن

ارسال پیامک صوتی در قم

ارسال پیامک صوتی یکی دیگر از امکانات روز سامانه پیامکی قم است که به شما اجازه می دهد به جای ارسال متن حاوی محتویات تبلیغات پیام خود را به صورت صوت یا آوا به گوش مخاطب برسانید. شما با ضبط صدای خود و تنظیمات سامانه با جامعه هدف خود تماس برقرار می کنید و صدای خود را حاوی پیام تبلیغاتی شماست به گوش مخاطبین میرساند.

تماس صوتی انبوه به تلفن های ثابت قم

در پنل اس ام اس قم امکان ارسال پیام صوتی شما به تلفن های ثابت هم وجود دارد. این روش بیشتر یک جامعه مانند خانواده و یا سازمان و اداره را هدف قرار می دهد که براساس استراتژی شما روش تبلیغ را انتخاب می کنید.

با پنل پیامک قم به کدام شهرهای قم ارسال پیامک انجام میگیرد؟

اگر شما قصد استفاده از سامانه پیامکی قم را دارید لازم است بدانید این سامانه فعلا برای شهرهای قم، کهک، جعفریه، دستجرد، سلفچگان، ولایت و قنوات فعال است.

مزایای ارسال پیامک از پنل اس ام اس قم

سامانه پیامکی قم علاوه براینکه امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به جامعه هدف را می دهد با استفاده از تنظیمات آن می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی را زمانبندی کنید و با راسال تدریجی به بازخورد خود از ارسال پیامک جواب بدهید.

وجود تیم پشتیبانی قوی این امکان را به شما می دهد تا در صورت بروز مشکل به صورت تلفنی و انلاین مشکل خود را پیگیری و برطرف کنید.

تعداد شماره بانک شماره موبایل قم بر حسب شغل و شهر

مشاغلتعداد شماره موبایل
آموزش21214
ارتباطات60732
املاك32590
بازار كار و سرمايه13469
بازرگانی9278
حراجی363
خدمات175188
خدمات مسافرت2738
زيبايي و پزشكی44756
خدمات ساختمانی89112
صنعت54433
لوازم86789
وسايل نقليه51659
كامپيوتر20432
كشاورزی و دامداری9819
ساير گروه ها969

سخن پایانی

حفظ ارتباط با مخاطب مهمترین عامل موثر در تبلیغات است. سامانه پیامکی قم با ارسال پیامک در قم این امکان را فراهم کرده است تا در بازار رقابتی کسب و کار خود را توسعه دهید.

سامانه بهین پیام با ارسال پیامک تبلیغاتی شما در قم با برندسازی محصولات باعث افزایش ارتباط با مخاطب و در ادامه افزایش فروش می شود. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه سامانه پنل اس ام اس قم با تیم پشتیبانی ما با شماره 35102010 – 011 تماس حاصل نمایید

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 23

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود