پنل اس ام اس شهر و استان

پنل پیامک خراسان رضوی| ارسال پیامک در مشهد (+83 منطقه و شهر)

پنل اس ام اس مشهد
5
(18)

امروزه ارسال پیامک های تبلیغاتی در بخشی از رشد یک کسب و کار محسوب می شود و برای اینکه بتوانید جذب مشتری جدید داشته باشید یا مشتریان قدیمی را با پیامک های اطلاع رسانی وفادار نگه دارید استراتژی ارسال پیامک و استفاده از پنل اس ام اس مشهد در شهر بزرگ مشهد که کسب و کارهای زیادی را در خود جای داده است بسیار کارآمد و موثر است.

پنل پیامک مشهد چیست؟

پنل پیامک مشهد یک برنامه نرم افزاری است که بدون اینکه دغدغه نصب سخت افزار داشته باشید می توانید برای مخاطبین پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و در رشد و فروش کسب و کارتان و حفظ مشتریان خود تاثیر بگذارید.

ارسال پیامک در مشهد با استفاده از پنل اس ام اس مشهد برای هر نوع کسب و کار و مشاغلی که محصولات و خدماتی ارائه می دهند بسیار اثر بخش است و این نوع بازاریابی پیامکی با ارسال اس ام اس هدفمند انجام میگیرد و در افزایش درآمد و برندسازی پیامکی برای شما بسیار کارآمد است.

نحوه دريافت پنل پيامک از مخابرات مشهد

برای دریافت پنل اس ام اس مشهد نیازی نیست به مخابرات بروید؛ زیرا پنل پیامک مخابرات امتیاز فروش پنل های پیامکی اپراتورها را به شرکت های معتبر داده است و شما از طریق همین شرکت های پیامکی همانند بهین پیام می توانید پنل اس ام اس مشهد را  دریافت کنید و برای ارسال پیامک در مشهد استفاده کنید.

سامانه پیامکی بهین پیام از شرکت های معتبر و قابل اطمینان مخابرات است که می توانید برای ارسال پیامک در مشهد برای رشد کسب و کار خود پنل اس ام اس مشهد را دریافت کنید.

اهمیت پنل اس ام اس مشهد چیست؟

همانطور که گفتیم اکثریت مردم از گوشی های همراه استفاده میکنند و به دلیل مشغله های روزانه زندگی برای اینکه سریعتر کارهای روزمره خود را انجام دهد با استفاده از گوشی این کارها را انجام میدهند و گوشی همراه به عنوان عضوی از زندگی انها شده است. ارسال پیامک از سیم کارت از مهم ترین کاربرد آن است که برای رفع نیاز در شرایط و مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد.

شما هم می توانید با استفاده از پنل اس ام اس مشهد و ارسال پیامک سریع در مشهد بازاریابی پیامکی را برای کسب و کارهای زیادی در مشهد انجام دهید و در  فعالیت های بازاریابی به موفقیت دست پیدا کنید.

روش های ارسال پیامک در مشهد

با دریافت پنل اس ام اس مشهد می توانید با توجه به امکانات فراوانی که این پنل پیامکی دارد به روش های مختلف ارسال پیامک در مشهد داشته باشید برخی از این انوع روش های ارسال پیامک در مشهد را برای شما توضیح می دهیم.

1- ارسال پیامک منطقه ای

مشهد از کلان شهرهای ایران است که شهرها و مناطق بسیاری دارد با این نوع از ارسال پیامک در مشهد میتوانید به انتخاب خود برای یک شهر یا منطقه ای که می خواهید پیامک ارسال کنید.

2- ارسال پیامک بر اساس نقشه

در این روش از ارسال پیامک در پنل اس ام اس مشهد شما می توانید با انتخاب یک منطقه از مشهد بر روی نقشه فقط برای شماره هایی که در بخش انتخاب شده هستند پیامک ارسال کنید.

3- ارسال پیامک بر اساس دکل bts

ارسال پیامک بر اساس دکل bts در پنل اس ام اس مشهد به این صورت است که با انتخاب دکل به افرادی که در طی 2 هفته اخیر تا زمان حاضر از آن دکل ایرانسل سرویس دریافت کردند پیامک ارسال خواهد شد.

4- ارسال پیامک بر اساس مشاغل

با این نوع از ارسال پیامک در مشهد می توانید برای گروه خاصی از مشاغل برای تبلیغات کسب و کار کالا و خدمات خود پیامک ارسال کنید. مانند ارسال پیامک در مشهد برای فرهنگیان در اطلاع رسانی استفاده از باشگاه های ورزشی

5- ارسال پیامک از طریق دکل lbs

این نوع ارسال پیامک LBS در مشهد از پنل اس ام اس مشهد فقط برای کاربرانی که از اپراتور همراه اول استفاده میکنند پیامک ارسال میکند و پیامک را به صورت آنی و زمانی که فرد درحال تردد ،ورود یا خروج در مکانی است پیامک ارسال میکند.

مشهد به دلیل اینکه یک شهر زیارتی است و هرساله زائران زیادی برای خرید سوغات در شهر هستند با ارسال این نوع از پیامک برای افرادی که در تردد خیابان های اطراف فروشگاه های یا ورود به مرکز خرید شما هستند ارسال پیامک هم راهنمایی برای زائران است هم برای رشد کسب و کار شما تاثیر بسیاری دارد.

همچنین شما با پنل اس ام اس همراه اول می توانید به شماره های این اپراتور پیامک انبوه ارسال کنید.

ارسال پیامک صوتی در مشهد

امروزه که اکثر مردم حداقل یک گوشی همراه در دسترس دارند ارسال پیامک صوتی نیز برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار شما مفید است برای ارسال پیامک صوتی در مشهد شما می توانید به دو صورت پیامک صوتی ارسال کنید.

در روش اول می توانید پیامک متنی را با صدای خودتان ضبط و برای گروهی از مخاطبین ارسال کنید در روش بعدی می توانید با استفاده از منشی پیامکی متن پیامک خود را به پیامک صوتی تبدیل کنید و با تماس، پیامک صوتی را برای مخاطبین پخش کنید.

تماس صوتی انبوه به تلفن های ثابت مشهد

تلفن های ثابت در کنار تلفن های همراه جذابیت های خود را دارد و بسیاری از افراد بنا به دلایلی ممکن است قادر به استفاده از گوشی همراه نباشند یا با قطع پیامک های تبلیغاتی پیامکی برای انها ارسال نشود در این صورت شما با پیامک صوتی به تلفن ثابت می توانید همانند پیامک تبلیغاتی به گوشی همراه تاثیرگذار باشید.

ارسال پيامک تبليغاتی از پنل اس ام اس مشهد

کسب و کارهای بسیاری مانند فروشگاه موبایل و لوازم خانگی، مطب و کلینیک های پزشکی، باشگاه ها، تبلیغات انتخاباتی و….. می توانند با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از پنل اس ام اس مشهد به اطلاع رسانی و تبلیغ کسب و کار خود در مشهد بپردازند.

 این روش ساده ترین و راحت ترین شیوه تبلیغات است که با هزینه ارسال پیامک پایین بازدهی بالایی دارد.

به کدام شهرهای استان مشهد ميتوان پيامک انبوه ارسال کرد؟

در استان مشهد می توان به همه شهرای این استان پیامک ارسال کرد در زیر نام این شهر ها را برای شما می گوییم.

خراسان رضوی ، باخرز ، مشهد ، تایباد ،  سبزاوار ، بجستان ، قوچان ،  شاندیز ، تربت حیدریه ، بیدخت ، تربت جام ، رضویه ، سنگان ، کاریز ، درود ، فرهادگرد ، قلندر اباد ، کاهو ، نیشابور ، رشتخوار ، فیض اباد ، فریمان ، طرقبه ، یونسی ، نوخندان ، چکنه ، انابد ، داورزان ، قدمگاه ، سرخس ، خلیل اباد ، چناران ، فیروزه ، کاشمر ، بردسکن ، دولت اباد ، کندر ، عشق اباد نیشابور ، خیر اباد سبزوار ، فریزی ، اسجیل ، گلمکان ، سلوگرد ، کاریزک ناگهانی ، قاسم اباد ، مزداوند ، جغتای ، گناباد ، کلاته پایه ، سرآسیاب ، گاوطرنا ، چشمه گیلاس ، باجگیران ، کدکن ، خیر اباد تربت جام، سلطان اباد ، سفید سنگ ، کلات نادری ، نیل شهر ، نوبهار ، ملک اباد ، عشق اباد مشهد ، نقاب ، نشتیفان ، محولات ، ریوش ، سلامی ، درگز ، نصراباد ، کاخک ، روداب ، احمد اباد ، چاپشلو ، کلات ، رباط سنگ ، مشهد ریزه، گلبهار ، خواف ، جنگل ، شهرزو ، خرو ، قره جنگل.

ارسال پیامک به افراد شاغل در مشهد

مشاغلتعداد شماره موبایل
آموزش21214
ارتباطات60732
املاک32590
بازار كار و سرمايه13469
بازرگانی9278
حراجی363
خدمات175188
خدمات مسافرت2738
زيبايي و پزشكی44756
خدمات ساختمانی89112
صنعت54433
لوازم86789
وسايل نقليه51659
كامپيوتر20432
كشاورزی و دامداری9819
ساير گروه ها969
بانک شماره موبایل برحسب شغل

سخن آخر

در این مقاله شما را بیشتر با پنل اس ام اس مشهد و ارسال پیامک در مشهد برای تبلیغات کسب و کار اشنا کردیم امیدواریم بهترین و معتبرترین سامانه پیامکی را برای بازاریابی پیامکی انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما سامانه ارسال پیامک بهین پیام با تجربه های موفقیت آمیز در بازاریابی پیامکی است این پنل پیامکی با انواع روش های ارسال پیامک و پشتیبانی قوی در خدمت شماست.

برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 35102010 – 011 با ما در تماس باشید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 18

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

  • حسین می گوید:

    سلام ممنون از مطالب مفیدتون خیلی بهم کمک کرد فقط یه سوال با پنل اس ام اس خراسان فقط به شهرهای این استان میتونم پیامک ارسال کنم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      خیر ؛ در پنل اس ام اس خراسان شما علاوه بر استان خراسان رضوی و شهر های آن می توانید به همه شهر ها و استانهای ایران پیامک منطقه ای ارسال نمایید.

  • علیرضا می گوید:

    سلام حداکثرمتن پیام چندکلمه هست ؟وضمن اینکه متن پیام راخودمان باید ‌‌بنویسیم ؟ایامیتوان به شهرهای دیگرفرستاد ممنون

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      محدودیت خاصی در تعداد کاراکتر های متن پیامک وجود ندارد.بله این قابلیت در ارسال پیامک به شهر های مختلف امکان پذیر است.

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود