پنل اس ام اس شهر و استان

پنل اس ام اس گیلان | ارسال پیامک به استان گیلان و 60 منطقه و شهر آن

پنل اس ام اس گیلان
4.9
(36)

سامانه پیامکی سامانه ای است که تحت وب عمل فعالیت می کند. این سامانه با ارسال پیام های تبلیغاتی به جامعه هدف یک روش موثر در تبلیغات است. پنل اس ام اس در بسیاری از نقاط کشور فعال است و پنل اس ام اس گیلان یکی از این سامانه های فعال برای بازاریابی پیامکی است. سامانه پیامکی گیلان با ارسال پیامک در گیلان می تواند جایگزین مناسب نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی باشد.

شاید برای شما سوال باشد چرا از کلمه “جایگزین مناسب” استفاده کردیم، برای درک بهتر این کلمه با ما همراه باشید.

ارسال پیامک در گیلان

پنل اس ام اس گیلان چیست؟

پنل پیامک گیلان یک سامانه برای تبلیغات است که تحت وب عمل می کند. این سامانه با ارسال محتویات تبلیغاتی شما به صورت متن و صوت آن را به دست مخاطب شما می رساند. پنل اس ام اس گیلان با ارسال پیامک در گیلان در کوتاه ترین زمان باعث ارتباط شما و مخاطب می شود.

نحوه دریافت پنل پیامک از مخابرات گیلان

اگر شما دنبال دریافت سامانه پیامکی گیلان هستید باید بدانید به صورت مستقیم نمی توانید پنل مخابرات گیلان را از مخابرات گیلان دریافت کنید فقط در موارد خاص دریافت پنل مخابرات گیلان امکان پذیر است.

برای دریافت پنل پیامک گیلان شما با مراجعه به سایت های نمایندگی پنل پیامک گیلان از مخابرات می توانید ثبت نام نمایید و از امکانات سامانه پیامکی گیلان برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

اهمیت سامانه پیامکی گیلان چیست؟

تبلیغات یک روش موثر در توسعه کسب و کار و برندسازی محصولات است. آمار و ارقام نشان دهنده میزان تاثیر پیامک تبلیغاتی بر توسعه و کسب کار است، به این دلیل است بیشتر از 90 درصد پیامک های محتویات تبلیغاتی توسط مخاطبان خوانده، ذخیره یا بازنشر می شود.

با ارسال پیامک در گیلان شما می توانید در بازه زمانی کم و صرف هزینه ارسال پیامک پایین خود را به جامعه هدف معرفی نمایید. همچنین با کمک امکانات پنل اس ام اس گیلان در بازه های زمانی دلخواه می توانید محتویات تبلیغاتی خود را به دست مخاطب خاص خود برسانید.

روش های ارسال پیامک در گیلان

سامانه پیامکی گیلان امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد تا براساس انتخاب روش ارسال پیامک در گیلان مخاطب خاص خود را هدف قرار دهید از جمله این روش ها عبارتند از

  • ارسال پیامک از آنتن های مخابراتی
  • ارسال پیامک از دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک به مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک براساس کدپستی
  • ارسال پیامک براساس منطقه و شهر
  • ارسال پیامک براساس جنسیت و سن
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
سامانه پیامکی گیلان

ارسال پیامک صوتی در گیلان

ارسال پیامک صوتی یک زیرساخت ارتباطی مخابرات است که از طریق پنل پیامک گیلان جهت تبلیغات در اختیار شما قرار داده می شود. شما با ارسال پیامک صوتی با بازه زمانی بدون هیچ مسدودی و محدویتی محتویات صوت تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به گوش مخاطب خود می رسانید.

بعضی از افراد فرصت خواندن پیام های تبلیغاتی را ندارند یا ذخیره می کنند تا بعداً مطالعه کنند. ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید با صدای دلنشین تبلیغات خود را انجام دهید تا مخاطب شما گوش فرا دهد.

تماس صوتی به تلفن های ثابت گیلان

یکی از ویژگی های سامانه پیامکی بهین پیام ، ارسال پیامک در گیلان به صورت تماس صوتی به تلفن ثابت است. افرادی ممکن هستند زمانی که در خانه هستند به تلفن همراه خود پاسخ ندهند و در دسترسشان نباشد با کمک این سامانه شما می توانید تبلیغات خود را از یک جامعه کوچک مثل خانواده شروع کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت را مطالعه کنید .

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل پیامک گیلان

برای ارسال پیامک در گیلان شما با ورود به سامانه پیامکی بهین پیام به صورت رایگان ثبت نام می نمایید. بعد از اتمام ثبت نام شما می توانید تبلیغات خود را آغاز نمایید. شما ابتدا با انتخاب شماره سامانه پیامکی و جاگذاری محتویات تبلیغاتی خود در قسمت مربوطه می توانید تنظیمات ارسال پیامک در گیلان را انجام دهید و سپس پیامک تبلیغاتی خود را به صورت انبوه ارسال کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

به کدام شهرهای استان گیلان میتوان پیامک انبوه ارسال کرد؟

به

استان گیلان یک استان شمالی کشور است و سالانه مسافران زیادی به این استان و شهرهای گیلان سفر می کنند. استفاده از روش های سامانه پیامکی گیلان فرصت مناسبی برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش در شهرهای گیلان است. پنل اس ام اس گیلان در همه شهرهای استان گیلان فعال است.آستارا – آستانه اشرفیه – احمدسرگوراب – اسالم – اطاقور – املش – بازارجمعه – بره‌سر – بندر انزلی- ماکلوان – توتکابن – جیرنده – چابکسر – چاف و چمخاله – چوبر – حویق –  خشکبیجار – خمام –  دیلمان – رانکوه – رحیم‌آباد – رستم‌آباد – رشت – رضوان‌شهر – رودبار – رودسر –  رودبنه –  سنگر –  سیاهکل –  شفت –  شلمان – صومعه‌سرا – فومن – کلاچای -کوچصفهان – کومله – کیاشهر -گوراب زرمیخ –  لاهیجان –  لشت نشا –  لنگرود –  لوشان –  لوندویل –  لیسار -ماسال – ماسوله – مرجغل –  منجیل –  واجارگاه – هشتپر – لولمان – تالش – طوالش

جمع بندی

مطالب ارائه شده به خوبی اهمیت سامانه پیامکی گیلان را نشان می دهد. پنل اس ام اس گیلان یک روش نوین و انعطاف پذیر در تبلیغات است. سامانه بهین پیام یک ابزار برای ارسال پیامک انبوه است که با مراجعه به آن می توانید پنل اس ام اس گیلان ، سامانه پیامک مازندران ، پنل اس ام اس خوزستان ، یزد ، مشهد ، اصفهان و سایر شهرهای ایران را تهیه و در بازار رقابتی فعالیت و تبلیغات درست انجام دهید.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191012767  تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 36

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود