پنل اس ام اس شهر و استان

پنل اس ام اس اردبیل | ارسال پیامک در اردبیل(+26شهر و منطقه)

پنل اس ام اس اردبیل
4.7
(20)

تبلیغات موثرترین راه در توسعه کسب و کار در بازار رقابتی است. استفاده از پنل اس ام اس یکی از روش های تبلیغاتی در بازار رقابتی است. به دلیل اثربخشی تبلیغات با پنل پیامکی، این سامانه های پیامکی در استان های کشور توسعه یافته است.

پنل اس ام اس اردبیل یکی از این سامانه ها است که باعث توسعه کسب وکار و برندسازی محصولات در استان اردبیل شده است. سامانه پیامکی اردبیل با ارسال پیامک در اردبیل به شما اجازه میدهد، محتوای پیام تبلیغاتی، خدماتی و اطلاع رسانی را به جامعه هدف خود در کوتاه ترین زمان برسانید.

در این مقاله ما می خواهیم شما را با پنل پیامک اردبیل و امکانات آن آشنا کنیم، تا با کمک پنل اس ام اس اردبیل بتوانید بازار فروش خود را رونق دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس اردبیل چیست؟

برای ارسال انبوه پیامک در اردبیل شما نمی توانید با موبایل خود اقدام به ارسال پیامک انبوه از طریق سیم کارت شخصی نمایید. نیاز به یک سامانه پیامکی است تا بتوانید در کوتاه ترین زمان انبوه پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس اردبیل یک سامانه پیامکی تحت وب است که اجازه ارسال پیامک در اردبیل را به شما به صورت تکی و انبوه می دهد. با استفاده از امکانات پنل اس ام اس اردبیل می توانید، محتوای پیام خود را به جامعه هدف خود برسانید. در ادامه مقاله در مورد امکانات سامانه پیامکی اردبیل صحبت خواهیم کرد.

نحوه دریافت پنل اس ام اس از مخابرات اردبیل

اپراتورها با افراد حقیقی و شرکت های حقوقی همکاری و قراردادی برای دریافت پنل پیامک اردبیل به صورت مستقیم انجام نمی دهند، به جز در موارد خیلی خاص و محدود این همکاری با شرکت های معتبر امکان پذیر است.

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با قرارداد سامانه پیامکی مخابرات مانند بهین پیام این امکان را برای شما فراهم کرده است که با مراجعه به سایت پیامکی بهین پیام ثبت نام رایگان پنل اس ام اس اردبیل را در دسترس داشته باشید.

[quickRegister]

انواع روش های ارسال پیامک در اردبیل

انتخاب روش مناسب ارسال پیامک در پنل اس ام اس اردبیل نقش موثری در اثرگذاری محتویات تبلیغاتی شما دارد. با ثبت نام در سامانه پیامکی اردبیل شما با استفاده از روش های زیر می توانید محتوای تبلیغاتی خود را در پنل پیامک اردبیل به جامعه هدف برسانید.

  • ارسال پیامک در اردبیل براساس کد پستی
  • ارسال پیامک در اردبیل براساس مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک در اردبیل براساس جنسیت و سن
  • ارسال پیامک در اردبیل براساس آنتن های مخابراتی
  • ارسال پیامک در اردبیل براساس دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک در اردبیل براساس لیست سیاه
  • ارسال پیامک در اردبیل براساس منطقه و شهر
ارسال پیامک در اردبیل

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل پیامکی در اردبیل

با ورود به سایت سامانه پیامکی بهین پیام و ثبت نام رایگان شما می توانید، با انتخاب شماره خط ارسال پیامک و جاگذاری محتوای تبلیغاتی در قسمت پیام وارد مرحله تنظیمات شوید. در این قسمت با انتخاب یکی از روش های ارسال پیامک در اردبیل محتویات متنی تبلیغاتی خود را به مخاطب مورد نظر خود می رسانید.

ارسال پیامک صوتی در اردبیل

یکی از قابلیت های پنل پیامک اردبیل ارسال پیامک صوتی به مخاطبان است. بعضی از مخاطبان شما حوصله مطالعه پیامک متنی تبلیغاتی را ندارند و یا شماره پیامکی براساس روش ارسال پیامک در اردبیل را مسدود کرده اند. با کمک سامانه پیامکی اردبیل می توانید با ضبط محتوای تبلیغاتی به صورت صدا و ارسال آن به صورت انبوه تبلیغات صوتی را برای توسعه کسب و کار خود انجام دهید.

[quickRegister]

تماس صوتی انبوه به تلفن های ثابت اردبیل

ارسال پیامک صوتی به تلفن های ثابت این امکان را برای شما فراهم می کند که افرادی دسترسی به تلفن همراه ندارند را تحت پوشش قرار دهد. در این روش تبلیغات شما یک جامعه مانند خانواده، رستوران یا شرکت را هدف قرار می دهد.

ویژگی های پنل اس ام اس اردبیل

پنل اس ام اس اردبیل همانند سایر پنل های پیامکی دارای ویژگی های زیر برای ارسال پیامک می باشد:

  • قابلیت ارسال پیامک در اردبیل
  • امکان دریافت پیامک
  • گزارش گیری از وضعیت ارسال پیامک
  • ارسال پیامک دوره ای
  • خرید خط اختصاصی
  • ارسال منطقه ای پیشرفته و…

به کدام شهرهای استان اردبیل میتوان پیامک انبوه ارسال کرد؟

قطعاً برای شما سوال پیش می آید که پنل پیامکی اردبیل کدام شهرهای اردبیل را تحت پوشش قرار می دهد. پنل اس ام اس اردبیل با ارسال پیامک شهرهای زیر را تحت پوشش قرار می شدهد.

اردبیل ، پارس آباد ، مشگین شهر ، خلخال ، گرمی ، بیله سوار ، نمین ، جعفرآباد ، گیوی ، آبی بیگلو ، اصلاندوز ، نیر ، عنبران ، هشجین ، سرعین ، اسلام آباد ، تازه کند ، انگوت ، کلور ، لاهرود ، قصابه ، هیر ، رضی ، فخر آباد ، کوراییم و مرادلو

تعداد شماره بانک شماره موبایل اردبیل بر حسب شغل و شهر

بانک شماره موبایل برحسب شغل
مشاغلتعداد شماره موبایل
آموزش21214
ارتباطات60732
املاك32590
بازار كار و سرمايه13469
بازرگانی9278
حراجی363
خدمات175188
خدمات مسافرت2738
زيبايي و پزشكی44756
خدمات ساختمانی89112
صنعت54433
لوازم86789
وسايل نقليه51659
كامپيوتر20432
كشاورزی و دامداری9819
ساير گروه ها969

کلام آخر

ارسال پیامکی منطقه ای به دلیل تاثیرگذاری و باز نشر آن یک روش موثر در توسعه کسب و کار است؛ زیرا آمار و ارقام نشان می دهد بیش از 90 درصد پیام های تبلیغاتی ذخیره یا مطالعه می شوند.

سامانه پیامکی بهین پیام با فراهم کردن پنل پیامک اردبیل این امکان را برای استان اردبیل فراهم کرده است تا در بازار رقابتی کسب و کار و فروش خود را توسعه دهند.

پنل پیامک بهین پیام با پشتیبانی تلفنی با شماره تلفن 02191012767 و چت انلاین در ساعات شبانه روز آماده پاسخ به سوالات شماست.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد رای 20

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود