بلاگ

کاربرد سامانه پیامکی برای سالن های آرایشی

سالن آرایشی
0
(0)

آرایشگاه ها و سالن های آرایشی از جمله مشاغلی هستند که در آنها ارتباط با مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است. اغلب مشتریان به صورت ثابت به یک سالن آرایشی می روند و معمولاً هم رابطه ی خوبی با آرایشگر خود دارند. اما موضوعی که وجود دارد این است که همیشه آرایشگرها به دنبال شلوغ و شلوغ تر کردن و به نوعی افزایش مشتریان خود هستند. یکی از راه های جذب مشتریان جدید برای این دسته از مشاغل، استفاده از سامانه پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبانشان هست. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا با مرور نکاتی برای استفاده از پنل اس ام اس ویژه آرایشگاه ها، به مزایای اس ام اس تبلیغاتی برای سالن های آرایشی اشاره کنیم.

پنل پیامک راهی برای بازاریابی سالن های آرایشی

با گذشت زمان و باز شدن سالن های آرایشی جدید و افزایش تعداد رقبا، حساسیت بازار رقابت همیشه بیشتر از قبل می شود. همین موضوع باعث می شود تا بازاریابی و جذب مشتریان تازه برای مشاغل از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. سامانه پیامکی به کاربر این اجازه را می دهد تا در هر لحظه متن و محتوای تبلیغاتی خود را به مخاطبان خود ارسال کند.

یکی از مزایای پنل پیامک برای آرایشگاه ها و سالن های آرایشی امکان ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن و جنسیت است. هدف گیری دقیق مجموعه ی افراد مورد نظر باعث می شود تا پس از ارسال پیامک تبلیغاتی، راحت تر بتوان مخاطبان را تبدیل به مشتریان کرد. درواقع آرایشگاه های زنانه به راحتی می توانند خانم ها و آرایشگاه های مردانه می توانند آقایان را مخاطب پیامک های تبلیغاتی خود قرار دهند و با این کار از ارسال پیامک اضافی اجتناب کنند.

از دیگر مزیت های پنل اس ام اس ویژه سالن های آرایشی می توان به ارسال پیامک منطقه ای اشاره کرد. کاربر سامانه ارسال پیامک می تواند با استفاده از این قابلیت اقدام به جذب مشتریان ناحیه خود کند. شلوغی و ترافیک و هزینه های رفت و آمد باعث شده تا اغلب مردم برای رفع نیازهای خود به دنبال گزینه های نزدیک و در دسترس باشند. ارسال پیامک منطقه ای به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند سالن آرایشی خود را به مخاطبان محدوده ی خود معرفی کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

حفظ ارتباط با مشتری از طریق ارسال اس ام اس

ارتباط با مشتری برای این دسته از مشاغل دارای اهمیت بیشتری است چرا که اولین اصل حفظ مشتری سالن های آرایشی همانطور که گفتیم ارتباط نزدیک و صمیمانه با مشتری است. پنل پیامک کمک می کند که این ارتباط را حتی در خارج از زمان های حضور مشتری بتوان حفظ کرد و انگیزه ی مشتری را برای استفاده از خدمات سالن آرایشی افزایش داد.

ارسال پیامک های مناسبتی، پیامک تبریک تولد، ارسال پیشنهادهای ویژه مشتریان و پیامک تبلیغاتی مشابه این موضوعات می تواند همیشه نام شما را برای کاربر یادآوری کند و از ریزش مشتریانتان جلوگیری کند.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی

در هر روش تبلیغاتی، برای دریافت بازخورد بیشتر سعی می کنند تا از روش هایی مخاطب را وارد به واکنش کنند. یکی از این روش ها در ارسال پیامک تبلیغاتی برگزاری مسابقات پیامکی است. تعیین جوایز هیجان انگیز و طراحی یک مسابقه هدفمند یکی از راه های تبلیغات مدرن است که می تواند بازار کسب و کار شما را نیز دگرگون کند.

یکی دیگر از استفاده های تبلیغاتی که می توان از پنل پیامکی کرد ایجاد نظرسنجی های پیامکی است. نظرسنجی پیامکی نه تنها به کاربر کمک می کند تا مخاطبان را وادار به واکنش کند تا بتوانند از این طریق بازخورد بگیرند، بلکه یکی از راه های احترام به مشتری نیز به شمار می آید. درواقع با پرسیدن نظر مشتریان از طریق ارسال پیامک درباره ی موضوعات گوناگون، هم از نظراتشان آگاه می شوید و هم ارتباط خود را با آنها نزدیک تر می کنید.

منشی پیامکی

یکی از کاربردی ترین امکانات سامانه ارسال پیامک، منشی پیامکی است. منشی پیامکی به کاربر این امکان را می دهد تا با اعمال یک سری تنظیمات در پنل پیامکی خود، بخشی از مسئولیت های خود را به پنل اس ام اس خود واگذار کند. سالن های آرایشی می توانند ساعت کاری، قیمت ها و خدمات خود را به منشی پیامکی داده تا در صورت نیاز و با دریافت کلماتی خاص به صورت خودکار آنها را به مخاطبان ارسال کند.

به طور کلی می توان گفت این روزها استفاده از پنل پیامکی یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی به شمار می آید. سامانه ارسال پیامک بهین پیام به عنوان یک پنل اس ام اس معتبر با پشتیبانی از خطوط 3000 و 5000،ارسال اس ام اس از طریق BTS،ارسال پیام صوتی و امکانات بی نظیر، بهترین محیط برای فعالیت کاربران، جهت ارسال پیامک بدون محدودیت در سراسر کشور و به هر تعداد را در زمینه پیامک تبلیغاتی و انبوه فراهم آورده است.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود