بلاگ

کاربرد سامانه پیامکی برای شعب و دفاتر بیمه

انواع بیمه
5
(1)

در طول تاریخ همواره رقابت در هر صنفی وجود داشته و این موضوع هیچوقت محدود به زمان نبوده و نخواهد بود. به همین دلیل همیشه تبلیغات مستمر دارای اهمیت ویژه ای بوده است. با پیشرفت تکنولوژی راه‌های مختلفی برای تبلیغات پیش روی اصناف قرار دارد، اما شرط یک تبلیغات خوب، بیشترین تأثیرگذاری در مقابل کمترین هزینه است. استفاده از پنل اس ام اس و ارسال اس ام اس تبلیغاتی امروزه یکی از راهکارهای رایج تبلیغات پیامکی مشاغل مختلف است. برای گرفتن بهترین نتیجه از تبلیغات همیشه باید از تجربیات اهل فن استفاده کرد، به همین خاطر قصد داریم تا امروز تجربیاتمان را در زمینه ارسال پیامک انبوه و تبلیغات با استفاده از سامانه پیامکی برای شعب و دفاتر بیمه با شما به اشتراک بگذاریم.

پیشنهاد ویژه بهین پیام برای شعب و نمایندگان بیمه

تعداد زیادی از نمایندگی های بیمه در سراسر کشور از سامانه پیامکی بهین پیام استفاه می کنند.یکی از اصلی ترین امکانات مورد نیاز نمایندگی بیمه،یادآوری تاریخ تمدید بیمه شدگان است.بهین پیام امکانی تحت عنوان ارسال دوره ای برای این مورد ارائه می کند.در ارسال دوره ای پیامک های مشابه ای جهت یادآوری در تاریخ های یکسان مانند هر ماه یا هر سال ارسال می شود.
کاربرد دیگر سامانه پیامک برای این دفاتر،جذب بیمه شوندگان جدید می باشد.بانک اطلاعات دقیق ارسال پیامک منطقه ای ، امکان معرفی خدمات بیمه به افراد اطراف هر نمایندگی بیمه را به راحتی برای جذب مشتری بیشتر فراهم می کند.
همچنین ارسال تماس صوتی برای تمام کاربران فعال می باشد که تجربه بی نظیری از تبلیغات را ارائه می دهد.در این نوع ارسال یک آوا را ضبط و ارسال می کنید.امکان ارسال این نوع پیام به تمام بانک های اطلاعاتی موجود در سامانه امکان پذیر است.
امکانات زیاد دیگری به همراه بانک های اطلاعاتی مختلف شماره همراه در سامانه موجود است که تجربه لذت بخشی از بهین پیام را برایتان فراهم می آورد.

نمونه پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بیمه

 بازم فراموش کردی که 🤔 …
زمان پرداخت بیمه ماشینتان فرا رسیده است. لطفاً برای جلوگیری از هرگونه اختلال در پوشش‌های خودروتان، به موقع پرداخت کنید. لینک پرداخت آنلاین : ****

سلام، این یک یادآوری است که زمان پرداخت بیمه آتش‌سوزی شما فرا رسیده است. حفظ امنیت محیط زندگی خود و داشتن پوشش کامل از آتش‌سوزی اهمیت زیادی دارد. لطفاً به موقع پرداخت کنید. مبلغ : ***  / شماره کارت : ****

جناب —- عزیز ، ما آماده‌ی کمک به شما برای انتخاب بهترین بیمه برای نیازهای شما هستیم. تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را دریافت کنید. شماره تماس : [***]

آیا میدانید بیمه سلامتی می‌تواند تا 80 درصد هزینه‌های پزشکی را برای شما کاهش دهد؟ با ما تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را بدانید. شماره تماس : [***]

سلام خانم —- ؛ تولدت مبارک! امسال هدیه ویژه‌ای براتون داریم، بیمه سلامتی! این هدیه که آینده‌تون رو تضمین می‌کنه. اطلاعات بیشتر رو از ما بخواهید. تولدتون رو دوباره تبریک میگیم و بهتون زندگی پرباری رو آرزو داریم. 🎉🎂

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

بازاریابی از طریق ارسال پیامک انبوه

برای هر دفتر بیمه با هر میزان مشتری، همیشه جذب مشتریان جدید اهمیت زیادی داشته است. پنل اس ام اس به دفتر بیمه این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق اس ام اس تبلیغاتی شرایط ویژه ی خود را با کمترین هزینه به اطلاع عده ی زیادی از مخاطبان خود بگذارند. تبلیغاتی که این روزها در این صنف کاری می تواند بازدهی زیادی داشته باشد، ارسال اس ام اس در زمینه ی بیمه ی اقساطی است. همچنین در صورت جابجایی دفتر می توان از طریق سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس به لیست مشتریان و همچنین با استفاده از سیستم ارسال پیامک منطقه ای و ارسال پیامک انبوه به اطلاع رسانی آدرس جدید خود پرداخت.

استفاده از سامانه پیامکی کدام نیازهای دفاتر بیمه را مرتفع می سازد؟

ارتباط بین مشتری و شرکت بیمه یک امر مستمر بوده و همانطور که گفتیم این ارتباط می تواند باعث کاهش ضرر و زیان مشتری شود و در مقابل انجام نشدن بعضی اطلاع رسانی ها می تواند باعث زیان مشتری شود.

لیست زیر مواردی از کاربرد پنل اس ام اس برای دفتر بیمه است:

  • ارسال پیامک انبوه درباره ی شرایط ویژه و تخفیفات
  • ارسال پیام کوتاه مناسبتی و پیامک های مشتری مداری مانند تشکر از مشتری بابت انتخاب دفتر شما
  • ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای معرفی نمایندگی خود
  • ارسال اس ام اس در خصوص پایان قرارداد
  • اعلام سررسید بیمه مشتری از طریق پیامک
  • ارسال اس ام اس یادآوری تمدید بیمه نامه خودرو
  • ارسال پیامک برای منطقه خاص
  • ارسال اس ام اس برای کد خاص

یکی از مهم ترین موارد در ارسال اس ام اس از طریق سامانه پیامکی برای دفاتر بیمه، اطلاع رسانی زمان انقضای بیمه می باشد. با توجه به مشغله ها و درگیری های روزمره ی مردم در این روزها، این امر علاوه بر حفظ رضایت مشتری، به جلوگیری از ضرر و زیان آنها نیز کمک می کند.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 1

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود