برنامه نویسی

افزونه دیجیتس رایگان Digits ورژن 8.3.1 (لینک دانلود)+فیلم

افزونه دیجیتس رایگان
4.4
(23)

قطعاً شمایی که صاحب کسب و کار هستید برای شما سوال پیش آماده است که چگونه قابلیت ثبت نام ، ورود به سایت یا پنل کاربری با شماره موبایل را بتوانید فراهم کنید.

افزونه دیجیتس این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا کاربر به راحتی وارد سایت شود و ثبت نام انجام دهد. اگر به دنبال آشنایی بیشتر و خرید افزونه دیجیتس هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

افزونه دیجیتس چیست و چه کاری میکند ؟

افزونه دیجیتس یک فضای کاربری قدرتمند و آسان است، که به کاربر اجازه می دهد برای ثبت نام و ورود به حساب کاربری زمان کمتری را صرف نماید. زمانی که افزونه دیجیتس در وب سایت وردپرسی شما ثبت شد، کاربر با ثبت شماره تلفن همراه خود به رمز ورود و نام کاربری دسترسی خواهد داشت و همین موجب بهبود عملکرد سایت می شود.

افزونه دیجیتس به دلیل نداشتن کد مخرب امنیت بالایی دارد. این افزونه از ثبت نام کاربران جعلی با ایمیل و شماره تلفن با شناسایی آنان جلوگیری می کند. افزونه دیجیتس با امکان درج “کپچا” در صفحه ثبت نام از حمله هکر و ربات ها جلوگیری می کند.

[quick

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید 👈

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید 👇

قبلا عضو شدم

دانلود رایگان افزونه دیجیتس

با ورود به وب سایت وردپرس به قسمت افزودن افزونه مراجعه نمایید. در قسمت جستجو نام digits را سرچ کنید. با دانلود افزونه دیجیتس، می توانید آن را فعال کنید. با فعال کردن افزونه دیجیتس، در قسمت پنل وب سایت وردپرس برای شما نمایش داده می شود و می توانید در ادامه تنظیمات آن را متناسب با فعالیت خود انجام دهید.

دانلود افزونه دیجیتس رایگان

دانلود درگاه پیامکی جهت ارسال OTP

نحوه تنظیمات افزونه دیجیتس OTP

برای اینکه بتوانید از افزونه دیجیتس در وب سایت خود برای راحتی و امنیت کاربران و ارسال کد otp و احراز هویت آنها استفاده کنید، در ابتدا باید هر دو لینک افزونه دیجیتس و افزونه درگاه های پیامکی را در وب سایت خود نصب و فعال کنید.

  1. بعد از نصب افزونه دیجیتس در وب سایت از منوی پیش خوان وردپرس خود وارد منوی دیجیتس شوید. در این قسمت باید تنظیمات مربوط به افزونه دیجیتس را انجام دهید.
  2. در قسمت درگاه پیامکی (sms Gateway) شما باید حتما درگاه otp وب سرویس پیامکی را انتخاب کنید.
  3. در قسمت نام کاربری باید APIKEY مربوط به وب سرویس OTP خودتون را وارد کرده باشید. اگر وب سرویس شما فعال بوده باشد، از طریق منوی سرویس های برنامه نویسان وب سرویس ارسال پیامک می توانید یک کلید دسترسی جدید برای خود ایجاد کنید.
  4. بعد ایجاد کلید دسترسی، شناسه ای که برای شما نمایش داده می شود را در نام کاربری باید وارد کنید.
  5. رمز عبور و فرستنده را می توانید هر چیزی وارد کنید . فقط لازم است تا این 2 فیلد پر شود.
  6. در قسمت message template شما باید متن پیامکی که قرار است از طریق قالب ارسال شود را وارد کنید. برای اینکه در متن پیامک به جای کلمه otp کلمه رمز ارسال شود باید از قالب key:digits, و اینتر میزنیم و پارامتر اول را مینویسیم {1}:{OTP} .
  7. می توانید در صورت پارامترهای بیشتر نام قالب را به جای دیجیتس جایگزین کنید و کد را در فیلد متن پیامک کپی کنید. الان دیجیتس شما به وب سایت متصل شده است و می توانید برای ارسال کد احراز هویت کاربر از آن استفاده کنید.
  8. با زدن گزینه ذخیره تنظیمات آن را در قسمت تنظیمات ذخیره سازی کنید تا در صورت نیاز به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
  9. در قسمت سرویس های برنامه نویسان ، مدیریت قالب های otp می توانید کلید هایی که برای ارسال کد otp ساختید را مشاهده کنید.

نکته مهم: در متن پترن عبارت {OTP} حتما باید با حروف بزرگ نوشته شود در صورت نوشتن {otp} با حروف کوچک پترن اشتباه است و کد ارسال نمی شود.

خرید افزونه دیجیتس یا دانلود دیجیتس رایگان؟ کدام بهتر است؟

افزونه دیجیتس را می توانید به دو صورت خرید افزونه دیجیتس و دانلود افزونه دیجیتس رایگان تهیه نمایید. قائدتاً به دلایل زیر خرید افزونه دیجیتس خیلی بهتر از دانلود افزونه دیجیتس رایگان است و تضمین بهتری برای عملکرد سایت است.

امنیت

وجود کدهای مخرب و ویروسی در افزونه دیجیتس رایگان باعث می شود اطلاعات شما هک شود و امنیت سایت شما به خطر بیافتد.

پشتیبانی

با خرید افزونه دیجیتس ژاکت به شما امکان پشتیبانی را می دهد ولی با تهیه افزونه دیجیتس رایگان مسئول و پشتیبانی برای آن وجود ندارد.

عملکرد

قطعاً افزونه ها با گذشت زمان به روز می شوند. با تهیه افزونه دیجیتس رایگان بروز رسانی سایت شما با اختلال مواجه می شود.

قابلیت ارتقاء

آپدیت های جدید وردپرس از افزونه های دیجیتس رایگان پشتیبانی نمی کند.

قانونی

افزونه دیجیتس رایگان به دلیل قوانین حق تکثیر و حقوق مالکیت قابل پیگیری است.

با توجه به مطالب ارائه شده پیشنهاد می شود که جهت بروز هر گونه مشکلی در ادامه کار افزونه دیجیتس را از یک سایت معتبر خرید نمایید.

کلام آخر

با توجه به مطالب ارائه شده به خوبی متوجه شده اید که افزونه دیجیتس به دلیل انعطاف پذیر بودن سامانه پیامکی این قابلیت را برای شما به وجود می آورد تا وب سایت شما دارای عملکرد بهتر و ایمنی بیشتری باشد.

اگر شما به دنبال فعال سازی این افزونه می باشید سامانه پیامکی بهین پیام با بستری آسان و پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه خدمات تبلیغات پیامکی به شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191012767 تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد رای 23

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود