امکانات بهین پیام

وارد سازی شماره تلفن در سامانه پیامکی

پیشرفت
0
(0)

سامانه پیامکی بهین پیام جهت ارسال پیامک، بانک شماره موبایل های منطقه ای،سن و جنسیت،مشاغل و … را برای استفاده کاربران در سامانه قرار داده است.
علاوه بر این بانک های اطلاعاتی، برخی از کاربران نیاز به ارسال پیامک به شماره هایی دارند که از قبل توسط خودشان تهیه شده است.برای استفاده از اینگونه شماره ها لازم است شماره ها در دفترچه تلفن که در پنل کاربری ساخته اند وارد شود. برای ارسال تبلیغات پیامکی به این شماره ها، در قسمت ارسال گروهی باید گروه مورد نظر انتخاب شود.
همچنین اگر شماره ها در فایلی به صورت هر شماره در یک خط باشد می توان با کپی کردن شماره ها،مستقیما آن ها را در قسمت شماره های دریافت کننده ی ارسال پیامک گروهی وارد کرد.باید توجه شود با وارد سازی شماره ها در دفترچه تلفن،شماره ها در سامانه به صورت همان دفترچه که ایجاد شده است باقی می ماند و هر زمان که کاربر نیاز به آن ها داشته باشد می تواند استفاده کند.
همچنین اگر شماره ها در یک فایل اکسل درج شده باشد می توانید مسقیما فایل اکسل را در قسمت وارد سازی اکسل در دفترچه تلفن وارد نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

امکان ثبت پارامتر های مختلف مانند نام مخاطبان نیز در کنار شماره تلفن های آنها در قسمت دفترچه تلفن پنل کاربری فراهم می باشد.این پارامتر ها کاربرد های مختلفی در ارسال اختصاصی و … دارد.
تلفن تماس با کارشناسان شرکت:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود