بازاریابی

پیامک انبوه تبلیغاتی؛ ارتباط سریع، فوری و مؤثر

ارسال پیامک انبوه
0
(0)

امروزه استفاده از پنل پیامک انبوه یکی از بهترین روش های برقراری ارتباط مستقیم و فوری کسب وکارها با مشتریانشان است. جنبه های مختلفی برای اطمینان از مؤثر بودن تبلیغات پیامکی وجود دارد، از محتوای پیامک تبلیغاتی، گیرندگان و زمانی که برای ارسال پیامک انتخاب می کنید، همه و همه می توانند در نتیجه ی تبلیغات شما مؤثر باشند.

با این حال یک نکته کلیدی درباره ی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید، این که پیامک تبلیغاتی شما نیازی به در بر داشتن همه اطلاعات ندارد، چرا که باید با توجه به هدف تبلیغاتی خود توجه مخاطبانتان را جلب کنید.

یکی از موضوعاتی که می تواند کمک زیادی به تأثیرگذاری پیامک تبلیغاتی شما کند، این است که به مخاطبان خود این امکان را بدهید تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. می توانید در پایان متن یپامک خود اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا مخاطبان بتوانند در صورت نیاز با شما تماس بگیرند. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین لینک سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را در پایان متن پیامک تبلیغاتی خود قرار می دهند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

همانطور که قبلاً گفتیم مهمترین کاربرد پنل اس ام اس سرعت بالای تبلیغات در وسعت گسترده است. کاربران سامانه پیامکی می توانند به محض ثبت نام تبلیغات خود را آغاز کرده و به تعداد تمامی سیم کارت های فعال در سطح کشور مخاطب برای تبلیغات در دسترس داشته باشند.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس

اگر از اصلی ترین مزیت پنل اس ام اس که سرعت و دسترسی فوق العاده برای تبلیغات گسترده و انبوه است بگذریم، ارسال پیامک تبلیغاتی مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

ارزانترین سامانه پیام کوتاه

استفاده از پنل اس ام اس در مقایسه با دیگر کانال های تبلیغات از قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری است. فارغ از روش تبلیغاتی ای که انتخاب می کنید، باید در نظر داشته باشید تبلیغات همیشه با تداوم و استمرار به نتیجه خواهد رسید. استفاده از تبلیغات های گران قیمت مانند بیلبورد باعث می شود تا کسب و کارها قبل از رسیدن به نتیجه به تبلیغات خود پایان دهند.

اما ارسال پیامک انبوه با هزینه ای ارزان این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با هر بودجه ای که در نظر دارند به صورت بلند مدت اقدام به تبلیغات و بازاریابی کنند و مسیر رسیدن به اهداف تجاری و تبلیغاتی خود را بدون مشکل طی کنند.

دسترسی سریع

به جرأت می توان گفت به غیر از پیامک تبلیغاتی، هیچ روش تبلیغاتی ای امکان دسترسی سریع و همزمان به همه ی مخاطبان را نمی دهد. برای مثال یک بیلبورد تبلیغاتی اگر به طور کل 10 هزار بازدید کننده داشته باشد، قطعاً امکان این که این 10 هزار نفر همزمان محتوای تبلیغاتی را مشاهده کنند نیست. اما استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه این شرایط را فراهم می کند تا بتوان در کمترین زمان محتوای تبلیغاتی را به همه ی مخاطبان ارسال کرد.

نرخ خوانده شدن بالا

یکی از دلایل اصلی استفاده برندهای بزرگ و کوچک از پیامک انبوه، نرخ خوانده شدن بالا و زیاد آن است. همانطور که می دانید امروزه دیگر کمتر کسی است که روزانه هزاران بار تلفن همراه خود را چک نکند. همین موضوع سبب شده تا نرخ خوانده شدن پیامک تبلیغاتی چیزی حدود 98 درصد باشد. عددی که برای ایمیل در پیشرفته ترین کشورهای دنیا به 22 درصد می رسد.

تبلیغات 3 دقیقه ای

طبق آمارهای اعلام شده از طرف پنل پیامکی مخابرات ، بیش از 90 درصد مخاطبان در 3 دقیقه ی اولی که پیامک تبلیغاتی را دریافت می کنند، آن را باز کرده و محتوای آن را می خوانند. این سرعت عمل تبلیغات باعث شده تا کاربران پنل اس ام اس در ارسال پیامک انبوه نیز اقدام به رقابت کنند. در نتیجه اگر شما نیز قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید فراموش نکنید که رقبای کاری شما نیز در حال ارسال اس ام اس هستند، پس به فکر یک محتوای خاص و منحصر به فرد باشید.

امکان تفکیک مخاطبان

از مزایای کاربردی پنل اس ام اس، قابلیت ها و امکاناتی است که برای تفکیک مخاطبان در نظر گرفته شده است. کاربران سامانه پیامکی می توانند با استفاده از این امکانات و تفکیک اصولی مخاطبان نتیجه ی بهتری از تبلیغات خود دریافت کنند. همانطور که می دانید هر کسب و کاری مخاطب خاص خود را دارد. در نتیجه تفکیک مخاطبان شرایط هدف گیری دقیق تر این مخاطبان را به شرکت ها و برند ها می دهد. برخی از مهم ترین این امکانات به شرح زیر هستند:

ارسال سن و جنسیت: قابلیتی برای ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت مخاطبان و شهر محل زندگی آن ها.
ارسال پیامک از دکل ایرانسل (BTS) : ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های تحت پوشش دکل های مخابراتی ایرانسل به تفکیک مکان دکل.
ارسال مشاغل: سیستم ارسال اس ام اس به مشاغل و اصناف در سراسر کشور به تفکیک شغل و شهر.
ارسال منطقه ای: قابلیت ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان، پیش شماره تلفن همراه و کد پستی.
ما در سامانه پیامکیِ بهین پیام ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 290000 کاربر حقیقی و حقوقی فعال، گواه این ادعا می باشد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود