بازاریابی

گل موفقیت بازاریابی را دقیقه نود بزنید

بهترین استراتژی
0
(0)

برای موفقیت در مسابقه فوتبال ، تیمی احتمال برنده شدن دارد که از لحظه ی شروع رقابت تلاش بیشتری داشته باشد.تمام لحظات مسابقه می تواند لحظه به ثمر رسیدن گل برتری باشد اما در بسیاری از رقابت ها دیده ایم که گل های دقیقه نود سرنوشت بازی را تغییر می دهند.بازاریابی هم از این نظر بی شباهت به مسابقه فوتبال نیست.در بازاریابی هر لحظه امکان پیشی گرفتن رقبا از هم وجود دارد و در این حین غفلت هر یک از رقبا موجب جا ماندن از رقابت می شود.بنابراین مهم است لحظه به لحظه ی بازاریابی با برنامه ریزی دقیقی انجام شود تا زمینه پیشی گرفتن فراهم شود.

بازاریابی باید پیوسته و دائمی انجام شود زیرا اگر دست از تبلیغات بکشید،رقیبانتان از شما سبقت می گیرند.گاهی برای این رقابت خط پایان نسبی در نظر گرفته می شود مانند رقابت های بازار فروش شب عید یا فروش محصولات فصلی که بازاریابی آن ها محدود به مدت زمان مشخصی می باشد.البته این خط پایان ها نسبی است و به معنی پایان بازاریابی نمی باشد.

برای مثال با نزدیک شدن به عید نوروز رقابت فروش بین فروشگاه ها به بیشترین میزان می رسد که با پایان اسفند این رقابت نیز به صورت نسبی پایان می یابد اما به این معنی نیست که دیگر رقابتی وجود ندارد بلکه به حالت عادی سایر روز های سال بر می گردد.

این خط پایان های نسبی که توضیح داده شد مانند دقیقه ی نود مسابقات فوتبال است . ممکن است تیمی تمام بازی را برتری داشته باشد اما در نزدیکی پایان رقابت با یک اشتباه از رقیب شکست بخورد.بنابراین لازم است از روش های بازاریابی ای استفاده کنید که همیشه به راحتی در دسترس و قابل استفاده باشد تا در دقیقه نود به کار آید.

کدام روش بازاریابی برای برتری در دقیقه نود مناسب است؟

پشنهاد پیامک تبلیغاتی است.تجربه ما در این زمینه باعث شناخت همه جانبه این روش تبلیغاتی شده است.مزایای زیادی از بازاریابی با پیامک تبلیغاتی مشاهده شده است که به توضیح آن ها می پردازیم. دسترسی آسان و فوری پیامک تبلیغاتی،مزیتی مهم برای کسب برتری از رقبا در بازاریابی است.

دسترسی به ارسال پیامک در هر زمانی امکان پذیر است تا بتوانید برنامه بازاریابی را بدون محدودیت دنبال کنید.درحالی که بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر همچین مزیتی ندارند و امکان دسترسی فوری نمی دهند.برای مثال اگر برای اجرای برنامه بازاریابی از پخش تراکت های تبلیغاتی استفاده کنید،نیاز به صرف زمان زیادی برای طراحی،چاپ و پخش این تراکت ها است.

در حالی که برای استفاده از پیامک تبلیغاتی تنها کافی است وارد سامانه پیامک شوید و پس از نوشتن متن پیامک بلافاصله مخاطبان را انتخاب و پیامک را ارسال کنید.

دسترسی آسان پیامک تبلیغاتی علاوه بر مناسب بودن در شرایط عادی بازاریابی،برای برتری در دقیقه نودی که توضیح داده شد نیز بسیار موثراست.در دقیقه نود فرصت کوتاه است و نیاز به استفاده از ابزاری است که در کمترین زمان اهداف تبلیغاتی را اجرا کند.پیامک تبلیغاتی با دسترسی فوری بدون از دست دادن فرصت امکان برقراری ارتباط با مخاطبان برای بازاریابی را فراهم می کند.

در این مقاله به مزیتی از پیامک تبلیغاتی پرداختیم که در دقیقه نود به کمک می آید تا بتوانید از رقبا پیشی بگیرید و تبلیغات پیامکی موفق داشته باشید.برای آشنایی با سایر مزیت های پیامک تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین پنل پبامکی را مطالعه نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

برای شروع بازاریابی پیامکی لازم است در سامانه پیامک عضو شوید.برای ثبت نام پنل اس ام اس رایگان در بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک کنید.در سامانه پیامک بهین پیام امکانات بی نظیری برای بازاریابی پیامکی در دسترس کاربران است.پیشنهاد می کنیم با ثبت نام رایگان از این امکانات بازدید و استفاده نمایید.

شماره های تماس با پشتیبانی شرکت:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود