بازاریابی

با ارسال پیامک هیجان انگیز باشید

پیامک تبلیغاتی کسب و کار
0
(0)

هفته پیش به یک فروشگاه لباس رفته بودم که رفتار فروشنده درس بزرگی در بازاریابی به همراه داشت!
یک پیراهن مناسب به چشم آمد که در خرید آن تردید داشتم اما همین زمان فروشنده با رفتار خود باعث شد تا با اطمینان خرید کنم.به محض اینکه فروشنده متوجه تردید من شد شروع کرد به تعریف و توضیحاتی در مورد جنس پیراهن و اینکه خودش نیز از همین پیراهن استفاده می کند و به مشتریان همیشگی اش نیز این پیراهن را پیشنهاد می کند! راز فروش همین صحبت ها بود.در واقع توانست یک حس هیجان در خریدار ایجاد کند که تردید در خرید را فراموش کرده و با اطمینان خرید کند.
در این مقاله کاربرد ارسال پیامک تبلیغاتی در ایجاد حس هیجان در مشتریان را توضیح می دهیم.

چگونه با ارسال پیامک برای مشریان هیجان انگیز باشیم؟

مشتریانتان همیشه منتظر شنیدن یک خبر تازه از شما می باشند.برای مثال خبر رسیدن محصولات جدیدتان می تواند برایشان خوشایند باشد.ارسال پیامک بهترین روش اطلاع رسانی خبر می باشد که به راحتی برایتان در دسترس است.با رعایت یکسری نکته ها در استفاده از پیامک می توانید برای مشتریانتان هیجان انگیز باشید!
برای مثال هنگامی که قصد اطلاع رسانی یک محصول جدیدتان را دارید می توانید از جملاتی استقاده کنید که مشتری را ترغیب به مراجعه به فروشگاه یا خرید کند.برای مثال به متن پبامک””محصولات جدید بهاره فروشگاه رسید،منتظر بازدید شما هستیم”” دقت نمایید.این متن خبر شما را به صورت کاملا ساده بیان می کند و می تواند تا حد زیادی هم تاثیر گذار باشد اما همین متن را می توان با کمی تغییرات هیجان انگیز و جذاب کرد.برای مثال به متن “”محصولات جدید پرفروش و با کیفیت بهاره رسید،پیشنهاد می شود برای بازدید زودتر مراجعه کنید!””دقت نمایید.
شما با این تغییرات یک مضمون خبری را به دو صورت مختلف بیان کردید که قطعا نگارش دوم با جذابیت بیشتر، رغبت بیشتری را برای مشتری ایجاد می کند.
تا اینجای کار فقط با تغییر کلمات و نگارش متن توانستید مشتری بیشتری جذب کنید اما هیچ وقت پیشنهاد های جذاب را از مشتریانتان دریغ نکنید.برای مثال از کلمه تخفیف در متن پیامک استفاده کنید و یا هدایایی را به ازای خرید های مختلف در نظر بگیرید.این پیشنهاد ها در کنار یک متن جذاب پیامک می تواند بازده حداکثری را برایتان ایجاد کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

پیامک ها را به چه کسانی ارسال کنیم؟

اگر فروشگاه داشته باشید می توانید شماره های همراه مشتریانی که خرید کرده اند را دریافت کنید و به صورت لیستی در سامانه پیامکی وارد نمایید تا در آینده به آن ها ارسال پیامک داشته باشید.باید توجه شود مشتریانی که یک بار از فروشگاه شما خرید کرده اند به شما اطمینان دارند و ارسال پیامک های شگفت انگیز برای آن ها در آینده تاثیر بیشتری دارد.
در روشی دیگر می توانید پیامک ها را برای افرادی ارسال کنید که از قبل با آن ها برخوردی نداشته اید اما احتمال می دهید پیشنهاد های شما برای آن ها جذاب باشد و می توانند از فروشگاهتان خرید کنند.برای مثال می توانید پیامک تبلیغاتی به افرادی ارسال نمایید که در محدوده جغرافیایی فروشگاه شما هستند که این امکان با عنوان ارسال پیامک انبوه منطقه ای در سامانه بهین پیام در دسترس می باشد.و یا به آقایان یا خانم هایی ارسال نمایید که در محدوده سنی مورد نظر شما می باشند و در محدوده فروشگاه شما هستند که این امکان تحت عنوان ارسال سن و جنسیت در بهین پیام فعال می باشد.علاوه بر این موارد ده ها امکان پرکاربرد دیگر برای کاربران در دسترس می باشد که پیشنهاد می شود با تست اس ام اس رایگان در بهین پیام از آن ها بازدید و استفاده نمایید.
جهت دریافت راهنمایی با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010(خط ویژه – 5 خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود