بازاریابی

راهنمای بازاریابی پیامکی برای نمایندگان فروش خودرو

ارسال پیامک فروش خودرو
0
(0)

بازاریابی پیامکی از موثرترین روش های جذب مشتری در تمامی مشاغل و کسب و کارها می باشد که با کاربرد درست می توان بازدهی بسیار مناسبی را بدست آورد. نمایندگی فروش خودرو یکی از کسب و کار هایی می باشد که نیاز زیادی به بازاریابی و همچنین اطلاع رسانی دارد . در این مقاله به کاربرد ارسال پیامک و راهنمای بازاریابی پیامکی برای این نمایندگی ها می پردازیم.


مزایای بازاریابی پیامکی برای فروش خودرو

یکی از برتری های تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روش ها،در دسترس بودن آن است.تنها کافیست پشت میز کار خود دسترسی به اینترنت داشته باشید.با چند کلیک ساده وارد سامانه پیامکی شده و در مدت چند دقیقه پیامتان به دست مخاطبان می رسد.
ارزان بودن پنل پیامک نکته مثبتی است که در هیچ روش تبلیغاتی دیگری مشاهده نمی کنید.با هزینه بسیار مناسب می توانید به هزاران نفر پیامک ارسال کنید.همچنین درصد بالایی از مخاطبان ، پیامک های دریافتی را مطالعه می کنند و این یعنی تبلیغات شما مورد توجهشان قرار گرفته است .
در این روش تبلیغاتی می توانید مشخص نمایید پیامک به چه افرادی ارسال شود . با کمک بانک های اطلاعاتی موجود در سامانه امکان انواع ارسال پیامک منطقه ای به افراد موجود در منطقه مورد نظر از شهر شما با سن و جنسیت انتخابی و … امکان پذیر است.
علاوه بر موارد فوق برای نمایندگان فروش خودرو،تبلیغاتی ارزشمند است که در هر زمان قابل استفاده باشد.دلیل این موضوع اعلام ناگهانی شرایط فروش توسط شرکت های خودرویی می باشد که معمولا زمان محدودی نیز دارند.در این زمان محدود تنها روشی که امکان تبلیغات و جذب مشتری برای نمایندگان را فراهم می کند فقط بازاریابی پیامکی می باشد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کاربرد ارسال پیامک برای اطلاع درسانی

نمایندگان فروش خودرو نیاز به اطلاع رسانی های مختلف از جمله سررسید پرداخت اقساط،سرویس های دوره ای خودرو،اطلاع رسانی زمان دعوت نامه و … دارند.تمامی این موارد به راحتی با ارسال پیامک متن دعوت نامه امکان پذیر است.همچنین برای اطلاع رسانی های دوره ای امکان تنظیم ارسال اس ام اس دوره ای وجود دارد تا با یک بار ثبت،پیامک به صورت دوره ای ارسال شود.

کارشناشان شرکت آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات کاربران می باشند:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود