آموزشی

خط اشتراکی؛ نحوه فعالسازی خط خدماتی اشتراکی در وب سرویس (رایگان)

خط خدماتی اشتراکی
5
(14)

شاید برای شما هم پیش امده باشد از شماره هایی یکسان پیامک های تبلیغاتی برای دعوت از استفاده و خرید از خدمات و محصولات کسب و کارهای مختلف دریافت کرده باشید. در این مقاله می خواهیم راجع به همین موضوع صحبت کنیم که شماره های اشتراکی چیست و چه مزایا و معایبی دارند و در مورد فعالسازی خط خدماتی اشتراکی بیشتر صحبت کنیم تا اخر مقاله با ما همراه باشید.

خط خدماتی اشتراکی چيست و چه کاربردی دارد؟

اگر برای شما هم سوال است که خط خدماتی چیست؟ خط خدماتی اشتراکی به خطوطی گفته می شود که برای ارتباط با مشتری ها استفاده می شود و بیشتر ارگان ها و سازمان ها برای ارسال پیامک از این خط اشتراکی استفاده می کنند. با ارسال پیامک از خط خدماتی اشتراکی امکان ارسال پیامک به افرادی که پیام های تبلیغاتی را در بلک لیست مخابراتی (گیرنده مسدود) خود قرار داده اند نیز وجود دارد و پیامک ها با یک محتوایی که از الگوی ثابت رعایت می شود نوشته می شود.

ارسال پیامک از خط خدماتی اشتراکی بیشتر جنبه ی خبری و اطلاع رسانی دارد مانند اس ام اس بانک ها برای تراکنش های مالی، کد تایید یا رمز یک بار مصرف، ارسال پیامک از پترن . با ارسال اس ام اس از خط اشتراکی تنها امکان ارسال پیامک را دارید و نمی توانید برای پیامک های نظرسنجی یا مسابقه که نیاز به دریافت جواب دارند از خط خدماتی اشتراکی استفاده کنید.

مزايا و معايب استفاده از خط اشتراکی

مزایای استفاده از خط خدماتی اشتراکی

  • با استفاده از خط خدماتی اشتراکی می توانید پیامک مبتنی بر محتوا را به هر زبان فارسی یا انگلیسی ارسال کنید.
  • با استفاده از خط خدماتی اشتراکی سامانه می توانید با سرعت بالا پیامک ارسال کنید.
  • قابلیت ارسال از طریق پترن با استفاده از خط خدماتی سامانه بهین پیام برای شما فعال خواهد شد.

معایب استفاده از خط خدماتی اشتراکی

  • استفاده اشتراکی همه ارگان ها و سازمان ها از یک شماره واحد
  • امکان دریافت پاسخ پیامک از سمت مشتری وجود ندارد.
  • به دلیل عدم دریافت پاسخ از سمت مشتری نمی توانید پیامک هایی با موضوع مسابقه، نظرسنجی یا قرعه کشی را از خط خدماتی اشتراکی ارسال کنید.

راهنمای استفاده و فعالسازی خط خدماتی اشتراکی

شما می توانید از خط خدماتی اشتراکی برای خدماتی نظیر ارسال کد مرسوله پستی برای فروشگاه ها، یادآوری تمدید قرارداد بیمه، اطلاع رسانی درباره برگزاری یا لغو کلاس های آموزشی و یاداوری بدهی افراد و … استفاده کنید. همچنین برای لغو جلسات می توانید از نمونه متن لغو جلسه برای ارسال پیامک لغو استفاده کنید .

برای فعالسازی خط خدماتی اشتراکی در سامانه پیامکی بهین پیام کافی ست با ثبت نام و خرید پنل اس ام اس تیکت بدهید و بعد فعالسازی متن محتوای ارسال پیامک از خط خدماتی اشتراکی را تنظیم کنید تا با قوانین خط اشتراکی مشکلی نداشته باشد و بعد از تایید شما می توانید برای مخاطبین و مشترکین خود با استفاده از خط خدماتی اشتراکی پیامک ارسال کنید.

نحوه استفاده از خط خدماتی سامانه بهین پیام (بدون سفته)

بسیاری از ارگانها و سازمانها و افراد حقوقی از خط اختصاصی استفاده میکنند و سایر کسب و کارها برای استفاده از این خطوط تعهدات و سفته نیاز دارند تا خارج از تعهدات اخلاقی و قوانین ارسال پیامک عمل نکنند.

در سامانه پیامکی بهین پیام نیازی به سفته یا تعهدات سنگین نیست ؛ شما با تعریف قالب یا الگو و پس از تایید آن از سمت کارشناسان می توانید از سریع ترین خط خدماتی سامانه جهت ارسال به گیرنده مسدود استفاده کنید.

روش های جايگزين خط خدماتی اشتراکی

 تنها روش جایگزین استفاده از خط خدماتی اشتراکی ارسال پیامک otp از طریق پترن است. زمانی که شما می خواهید ثبت نام کنید یا وارد سایتی شوید کد یکبار مصرفی برای احراز هویت شما ارسال می گردد که از طریق روش پترن ایجاد می شود.

پترن هم یک قالب و الگویی ثابت برای ارسال پیامک است با این روش دیگر نیازی به خط خدماتی اشتراکی نخواهید داشت.

سخن اخر

در این مقاله ما به بررسی خط خدماتی اشتراکی و مزایا و معایب های انها پرداختیم ما به شما سامانه ارسال پیامک بهین پیام را برای استفاده از خدماتی اشتراکی پیشنهاد میکنیم این سامانه پیامکی با داشتن پشتیبانی آنلاین و تلفنی همیشه در کنار شما خواهد بود.

برای ارتباط بیشتر با کارشناسان سامانه پیامکی بهین پیام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01135102010 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 14

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

2 دیدگاه ها

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود