آموزشی

آیا ارسال پیامک گروهی با گوشی موبایل امکان پذیر است؟ (اندروید یا آیفون)

ارسال پیامک گروهی در گوشی های هوشمند
4.9
(73)

فرض کنید قصد برگزاری مهمانی دوستانه ای دارید که نیاز دارید، به خیلی از دوستانتان متن پیامکی دعوت واحد ارسال کنید. این کار بسیار برای شما زمانبر خواهد بود.

اما برای اینکه بتوانید به صورت همزمان متن پیامکی را از گوشی خود به گروهی از مخاطبینتان ارسال کنید. با کپی و پیست کردن متن برای مخاطبین دچار مشکل و هدر رفتن زمان خود نشوید، در وقت خود صرفه جویی کنید و به امورات دیگر خود برسید.

ما در این مقاله برنامه ارسال پیامک گروهی در اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی و بدون مشکل برای مخاطبین خود به صورت همزمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید و آیفون داشته باشید.

ارسال پیامک گروهی در اندروید

معرفی برنامه ارسال پیامک گروهی در اندروید

ارسال پیامک گروهی در اندروید را می توانید با استفاده از نرم افزارهایی که برای ارسال پیامک گروهی تعریف شده اند انجام دهید. در اینجا برخی از برنامه ارسال پیامک گروهی اندروید را برای شما معرفی می کنیم.

البته قابل ذکر است برخی از این برنامه ارسال پیامک گروهی اندروید دارای قابلیت و برخی دیگر محدودیت هایی دارند.

  • اپلیکیشن Multi SMS Sender
  • اپلیکیشن Bulk SMS
  • نرم افزار Pushbullet
  • نرم افزار Mighty text
  • اپلیکیشن (BSS) Bulk SMS Sender
  • نرم افزار Group Messaging

با استفاده از هر کدام از این برنامه ها می توانید ارسال پیامک گروهی اندروید انجام دهید اما محدودیت هایی که این نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید دارد موجب می شود ارسال گروهی پیامک با مشکل ایجاد شود بنابراین باید سعی کنید بهترین نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید را برای ارسال گروهی پیامک انتخاب و استفاده کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

معرفی برنامه ارسال اس ام اس گروهی در آیفون

برای ارسال اس ام اس گروهی در آیفون نیز نرم افزارها و اپلیکیشن هایی تعریف شده اند، که با استفاده از برنامه ارسال گروهی در آیفون می توانید ارسال اس ام اس گروهی در آیفون را برای مخاطبین خود انجام دهید.

در این قسمت نیز برخی از برنامه ای ارسال اس ام اس گروهی در آیفون را به شما معرفی می کنیم.

  • اپلیکیشن Text 2 Group Pro
  • نرم افزار Connect
  • اپلیکیشن Group SMS 4
  • اپلیکیشن BBM
  • برنامه SINGNAL
  • اپلیکیشن Whatsapp

روش های ارسال پیامک گروهی با گوشی موبایل

یکی از سریع ترین راه ها برای ارسال پیامک گروهی با گوشی ، استفاده از سیم کارت شخصی است اماقبل از اینکه روش های مختلف را برای ارسال پیامک گروهی با گوشی معرفی کنم حتما به این نکته توجه کنید که ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی خلاف قانون است و می تواند منجر به مسدود شدن سیم کارت شما شود . پس بهترین گزینه برای اجرای فرآیند تبلیغات پیامکی استفاده از پنل پیامکی و سرشماره های اختصاصی این کار می باشند .

نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید

ارسال پیامک گروهی از طریق پنل اس ام اس

در این روش از ارسال گروهی پیامک شما با ثبت نام در سامانه پیامکی به راحتی می توانید با استفاده از امکاناتی که پنل های پیامکی دارند، برای ارسال پیامک انبوه و گروهی در کمترین زمان ممکن از طریق گوشی اندروید و آیفون اقدام کنید.

پنل اس ام اس بهین پیام کاملا سازگار با انواع تلفن های همراه اندروید ، آیفون و … است که باعث میشود تا بتوانید حتی با اینترنت و یک نرم افزار مرورگر ساده به سایت behinpayam.com دسترسی داشته باشید و اقدام به ارسال پیماک های تبلیغاتی و انبوه نمایید.

بنابراین شما می توانید برای ارسال پیامک گروهی با گوشی با استفاده از سامانه پیامکی که سازگار با انواع گوشی های آیفون و اندروید است ارسال پیامک گروهی اندروید و آیفون را در کمترین زمان با سرعت بالا و با کمترین هزینه انجام دهید.

ارسال پیامک گروهی با انتخاب چندین مخاطب

در این روش برای ارسال پیامک گروهی با گوشی با انتخاب چند مخاطب در دفترچه مخاطبین گوشی خود برای آنان متن پیامکی که نوشته بودید را ارسال می کنید. این روش شامل محدودیت می باشد و بیشتر از یک تعداد محدود نمی توانید پیامک گروهی از اندروید ارسال کنید.

ارسال اس ام اس گروهی

ارسال اس ام اس گروهی با ساخت گروه

در این روش از نحوه ارسال پیامک گروهی در آیفون و اندروید شما می توانید با ساخت گروه هایی در شبکه های اجتماعی برای آنان پیامک ارسال واحد کنید.

ارسال پیامک گروهی در اندروید با کمک نرم افزار یا اپلیکیشن

برای ارسال پیامک گروهی در اندروید شما می توانید با استفاده از برنامه هایی که برای گوشی های اندروید و آیفون تعریف شدند و در بالاتر معرفی شده اند به ارسال پیامک گروهی در اندروید و آیفون بپردازید.

هدف از ارسال پیامک گروهی در آیفون و اندروید

ارسال پیامک گروهی در اندروید و آیفون تنها برای اینکه شما بتوانید برای جمعی از دوستان و خانواده پیامک ارسال کنید استفاده نمی شود هدف از ارسال اس ام اس گروهی در آیفون و اندروید شامل:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارسال پیامک تبریک تولد
  • ارسال پیامک اطلاع رسانی
  • ارسال پیامک مناسبتی
  • ارسال پیامک یادآوری برای پرداخت اقساط
ارسال پیامک گروهی با گوشی

سامانه پیامکی بهین پیام به شما چه کمکی می کند ؟

سامانه های پیامکی یکی از روش هایی هستند که افراد می توانند با ثبت نام در سامانه پیامکی بهین پیام برای ارسال پیامک گروهی اندروید و آیفون استفاده کنند .

پنل اس ام اس بهین پیام با داشتن ویژگی ها و قابلیت های مختلف می تواند ارسال اس ام اس گروهی در آیفون و اندروید را با انتخاب جامعه هدف خود انجام دهند، و نتیجه مطلوبی دریافت کنند. امکاناتی که در پنل پیامکی بهین پیامک به ارسال پیامک گروهی در اندروید و آیفون کمک می کند شامل :

کاربرد های ارسال پیامک گروهی و تکی

این نوع ارسال اس ام اس یکی از پرمخاطب ترین و در عین حال اصلی ترین ویژگی های سامانه پیامکی بهین پیام محسوب میشود.

برای مثال ارسال پیامک هایی با محتوای اطلاع رسانی از اصلی ترین موضوعات در ارسال های تکی و گروهی محسوب میشود.

پیامک های اطلاع رسانی مراکز دولتی و خصوصی یکی از پرتکرار ترین و ملموس ترین نوع اس ام اس های گروهی خواهد بود که حتما تا به حال تجربه دریافت آن را داشته اید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کلام آخر

روش های بسیاری برای ارسال پیامک گروهی در اندروید و ارسال اس ام اس گروهی در آیفون وجود دارد؛ اما ارسال پیامک از طریق سیم کارت شخصی بیشتر از 500 پیامک از طریق گوشی موجب مسدود شدن سیم کارت شخصی شما می شود. بهتر است از برنامه ارسال اس ام اس گروهی در آیفون و اندروید استفاده کنید تا با مشکلات اینچنینی برای ارسال پیامک گروهی با گوشی مواجه نشوید.

سامانه ارسال پیامک بهین پیام نیز یکی از روش های ارسال پیامک گروهی در اندروید و آیفون می باشد که با استفاده از امکانات فراوانی که در پنل اس ام اس قرار می دهد ارسال پیامک انبوه و گروهی به راحتی در کمترین زمان ممکن بدون محدودیتی از گوشی اندروید و آیفون انجام می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 73

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود