آموزشی

تکنیک و روش های افزایش فروش کارخانه (10 تکنیک ثابت شده)

روش های افزایش فروش کارخانه
4.8
(21)

افزایش فروش و بهبود عملکرد تجاری، یکی از مهم‌ترین اهداف تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه است. بدین منظور شما باید برای جذب مشتری بیشتر و حفظ مشتری‌های قبلی خود برای خرید بیشتر از کارخانه تلاش کنید و آنها را به خرید محصولات خود ترغیب نمایید.

برای افزایش فروش کارخانه راهکارها و روش‌های مختلفی را باید در نظر بگیرید که ما در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دقت کنید که تبلیغات و بازاریابی زمانی موثر خواهد بود که در شرایط و زمان مناسبی با روش درستی ارائه شود. برخی از این تبلیغات هزینه‌های زیادی را می طلبند و برخی دیگر با هزینه‌های کم، فروش بالایی را نصیب شما می‌کنند. توصیه می‌کنیم به منظور کسب اطلاعات بیشتر برای افزایش فروش کارخانه و انتخاب بهترین روش برای تبلیغات تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

افزایش فروش کارخانه

روش های افزایش فروش کارخانه

برای افزایش فروش کارخانه هیچ فرمول خاصی وجود ندارد؛ ولی شما باید یکسری بایدها و نبایدها را در تولید و فروشتان رعایت کنید تا به هدف خود یعنی افزایش فروش برسید. در این بخش، برخی از تکنیک‌ها و روش های افزایش فروش کارخانه را اشاره می‌کنیم و شما می‌توانید با توجه به نیاز کارخانه خود خود یک یا چند مورد از آن‌ها را برای افزایش فروش کارخانه و سودآوری انتخاب نمایید.

ارائه رایگان محصولات

یکی از راهکارهای افزایش فروش محصولات کارخانه، ارائه رایگان محصولات است که می‌توانید این ایده را در یک دوره آزمایشی هم پیاده کنید. این امکان باعث می‌شود تا مشتریان بالقوه بتوانند بدون هیچ هزینه‌ای از محصول کارخانه استفاده کنند.

به‌کارگیری پنل اس ام اس رایگان در این روش نشان می‌دهد که محصول برای مشتریان ارزشمند و کارآمد خواهد بود و این احتمال فروش محصولات شما را افزایش خواهد داد.

مشتریان فعلی را حفظ کنید

یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه برای افزایش فروش مجموعه یا شرکت، تمرکز بر روی مشتری‌های فعلی و حفظ آن‌هاست. براساس تحقیقات به دست آمده، جهش 5 درصدی در حفظ مشتری می‌تواند درآمد شرکت را تا 95 درصد افزایش دهد.

برای حفظ مشتری های فعلی می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از سامانه های پیامکی برای گروهی از مشتریان آنها را دعوت به خرید یا از استفاده از محصولات خود کنید و یا با خرید از محصولاتتان از آنها تشکر کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

سلیقه های مختلف مشتری هایتان را در نظر بگیرید

توجه به خواسته‌های متفاوت مشتریان، یکی دیگر از روش های افزایش فروش کارخانه است. با توجه به تفاوت دلایل خرید و انگیزه‌های متفاوت در مشتریان، باید نسبت به هر خریدار، برخورد متفاوتی داشته باشید و زمینه‌ای را ایجاد کنید تا فرد خریدار به صورت خاص و منحصربه‌فرد هدف قرار گیرد.

به عنوان مثال، تیم فروش می‌تواند با برقراری تماس با مشتریان نیازهای مشتریان را پیدا کند و با استفاده از امکانات سامانه پیامکی متناسب با نیاز هر جامعه به صورت انبوه برای آنها یک پیامک پیشنهاد فروش سفارشی ارسال کند.

روش های افزایش فروش کارخانه

شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید

طیف وسیعی از مردم از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و این نشان می‌دهد که شما باید فعالیت ویژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

در این روش برای جذب مخاطب بیشتر برای اطلاع رسانی می توانید با امکان ارسال پیامک های حاوی لینک در سامانه های پیامکی از آنها برای پیوستن به شبکه های خود دعوت کنید.

کاتالوگ خود را به صورت آنلاین ارائه کنید

شما می‌توانید کاتالوگ شرکت یا کارخانه خود را به صورت آنلاین ارائه کنید که این کاتالوگ نباید تنها یک نسخه ساده از PDF داشته باشد. بهتر است این بروشور فهرستی از محصولات را به صورت الکترونیکی از طریق رسانه‌های اجتماعی یا روش‌های دیگر در اختیار کاربران قرار دهید.

این راهکار علاوه بر یک تکنیک برای افزایش فروش کارخانه یک کاتالوگ برای پرزنت فروش بهتر و جلب اعتماد مشتری برای تیم فروش شما محسوب می‌شود.

از برقراری تماس نترسید

یکی دیگر از تکنیک‌ها و روش‌های افزایش فروش محصولات کارخانه، برقراری تماس با کاربران و مشتریان است. با افرادی که احتمالا راغب به خرید از محصولات شما هستند، ارتباط برقرار کنید و از پس‌زده شدن ترس نداشته باشید.

شما می توانید با ارسال پیامک انبوه یا ارسال پیامک صوتی از پنل پیامک به مشتریان قدیمی یا مخاطبان خود ارتباط را به صورت مداوم و مستمر برقرار داشته باشید.

برای استفاده از این امکان شما می توانید در پنل پیامک برای مشتریان خود دفترچه تلفی ایجاد کنید و در صورت نیاز به راحتی با انتخاب دفترچه تلفن پیامک را به صورت انبوه برای مشتریان خود ارسال کنید.

افزایش فروش کارخانه

بازاریابی را با فروش هماهنگ کنید

شما می‌توانید برای افزایش فروش محصولات کارخانه، تیم‌های بازاریابی و فروش را همسو کنید. این کار باعث بهبود ارتباطات میان دو گروه می‌شود و دستیابی به اهداف موردنظر شرکت برای موفقیت را ممکن می‌سازد.

براساس تحقیقات انجام شده، 43 درصد از مدیران معتقدند که ناهماهنگی‌های موجود در یک شرکت به طور مستقیم بر روی فروش مجموعه تاثیرگذار خواهد بود.

ویدئویی از امکانات شرکت خود را در دسترس افراد قرار دهید

اشتراک‌گذاری ویدئوها باعث آگاهی از برند می‌شود و در واقع استفاده از محتوای ویدئویی روشی منحصربه‌فرد برای نشان دادن فرآیندها و قابلیت‌های شرکت یا کارخانه است. براساس تحقیقات به دست آمده، قابلیت انتقال و حفظ پیام در ویدئوها تا 95 درصد افزایش می‌یابد و این باعث افزایش فروش کارخانه می‌شود.

از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

تبلیغات آفلاین در کنار تبلیغات پیامکی یکی دیگر از راهکارهای افزایش فروش محصولات است و حتی با کمترین هزینه می‌توانید بیشترین آورده را برای خود به ارمغان آورید. به عنوان مثال، پخش تراکت یا استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی می‌تواند مشتریان راغب را جلب کند. تبلیغات روی اتوبوس و همچنین تبلیغات در مترو فرصت مناسبی برای جذب مشتریان خواهد بود.

روش های افزایش فروش کارخانه

سؤال بپرسید و نظرسنجی کنید

ممکن است محصولات شما از ویژگی‌های زیادی برخوردار باشد؛ ولی مشتریانتان تنها از یک یا دو ویژگی آن استفاده می‌کنند. بهتر است تا در مورد چگونگی استفاده مشتریان از محصولاتتان تحقیق کنید. تحقیق در این زمینه باعث می‌شود بتوانید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهید و یا قیمت‌ها را براساس نیاز مشتریان تنظیم نمایید.

شما می توانید با استفاده از امکان برگزاری نظرسنجی پیامکی و دریافت پاسخ در پنل اس ام اس بهین پیام نظرسنجی را به صورت پیامکی دریافت کنید و با استفاده از نظرسنجی پیامکی برای بهبود و افزایش فروش کارخانه استفاده کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، افزایش فروش کارخانه با استفاده از سامانه ارسال پیامک و تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود و کسب و کارهای مختلف می‌توانند یک یا چند مورد از این روش های افزایش فروش کارخانه را انتخاب کنند. در این مطلب با معرفی 10 مورد از روش های افزایش فروش کارخانه شما را برای افزایش فروش کارخانه راهنمایی کردیم.

هر کدام از این روش ها و تکنیک ها بازدهی متفاوتی دارند؛ اما روش موفق و موثر است که بیشترین بازدهی را برای کارخانه شما داشته باشد.

اگر شما هم برای استفاده از این روش ها نیاز به خرید پنل پیامکی داشتید ما پنل اس ما اس بهین پیام را با امکانات بسیاری به شما معرفی می کنیم شما می توانید با خرید اولیه پنل پیامک بهین پیام و شارژ اعتبار اولیه خود با استفاده ازامکانات پنل اس ام اس بهین پیام ارسال پیامک را با سرعت بالایی برای جامعه هدف خود انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سامانه پیامکی بهین پیام می توانید با کارشناسان سامانه پیامکی بهین پیام با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 21

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود