آموزشی

تبلیغات آموزشگاه زبان؛ نمونه متن تبلیغاتی کلاس زبان و آگهی تدریس

تبلیغات آموزشگاه زبان
4.8
(63)

تبلیغ کلاس زبان به واسطه ارتباطی که دارندگان این نوع کسب و کار با افراد با شرایط سنی متفاوت دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حال حاضر برای آموزش زبان از گروه های سنی 2 سال به بالا متقاضی وجود دارد. اما تبلیغ آموزشگاه زبان زمانی موفق خواهد بود که به درستی و با شناخت درست هدف اصلی تهیه شده باشد.

اما دارندگان آموزشگاه ها و به طور خاص آموزشگاه های زبان چطور می توانند تبلیغات آموزش زبان را انجام دهند؟ چه نکاتی برای نوشتن متن تبلیغ زبان انگلیسی وجود دارد؟

در این مقاله تلاش داریم تا شما را با متدهای تبلیغات آموزشگاه زبان آشنا کنیم تا با انتخاب بهترین متد برای هرچه بهتر شناخته شدن در سطح کشور از همین امروز اقدام کنید.
پس این مقاله را از دست ندهید و تا انتها همراهمان بمانید.

روش های تبلیغات آموزشگاه زبان

در ادامه به معرفی 5 روش تبلیغاتی ارزان و تاثیرگذار برای آموزشگاه های زبان انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه و ترکی و… ارائه داده ایم که می توانید از طریق آنها به جذب دانشجو برای کلاس زبان خود بپردازید . همچنین این نمونه متن ها مناسب همه سنین حتی تبلیغات آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان بهترین های آن ها عبارتند از :

تبلیغات پیامکی دانشجوی زبان

1- تبلیغات آموزشگاه زبان از طریق سامانه های پیامکی

حتما تا به امروز با این روش تبلیغات برخورد داشته اید، فقط کافی است تلفن همراه خود را در همین لحظه بررسی کنید به شما قول می دهم حتما چندین نمونه تبلیغات پیامکی مشاهده خواهید کرد.به این نمونه آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی از طریق پیامک توجه کنید.

نمونه متن های تبلیغاتی آموزشگاه زبان و تبلیغ زبان انگلیسی

زبان را آسان یاد بگیرید.
اگر درس زبان برای شما سخت است، آموزشگاه زبان ما را تجربه کنید. تجربه یادگیری آسان زبان با آموزشگاه ما.

آموزش زبان با تخفیف ۴۰ الی ۵۰ درصدی ویژه هنرجویان عزیز
فقط و فقط در آموزشگاه زبان …

آموزش فشرده زبان با قیمتی منحصر به فرد و رقابتی همراه با تخفیفی استثنائی اگر به زبانهای مختلف از قبیل انگلیسی، فرانسوی و… علاقه مندید، ما در کمترین زمان و به صورت فشرده به شما آموزش می دهیم؛ با ما تماس بگیرید آموزشگاه….

اگر به دنبال این هستید که با قیمتی منحصر به فرد در شهر تهران دوره های آموزش زبان را ببینید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.
شماره تماس:

 15%تخفیف ثبت نام کلاس زبان خصوصی …….. فقط تا ساعت 18 امروز
با نشان دادن این پیامک از ۱۵٪ تخفیف ویژه ما برخوردار شوید.

“فقط امروز فرصت دارید از تخفیف ۲۰% ثبت نام کلاس های زبان  ما استفاده کنید.”

آموزش مکالمه انگلیسی به صورت فشرده فقط در سه ماه، دوره های تخصصی کودکان به همراه فیلم ها و بازی های مخصوص آموزش زبان، در این دوره ها کودکان بدون هیچ فشار درسی و به راحتی میتوانند انگلیسی یاد بگیرند و حتی از کلاس ها لذت ببرند.

شروع کلاس های آمادگی شرکت در آزمون  GRE در موسسه زبان هوشمند، برای رزو وقت تعیین سطح رایگان روی لینک زیر کلیک کنید.

دریس خصوصی زبان انگلیسی از سطح basic تا Advance
تدریس زبان انگلیسی جهت امادگی در کنکور سراسری
تدریس زبان تخصصی کنکور منحصرا زبان
شماره تماس :

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا محل کار شما توسط مدرس مجرب با مدرک CAE ,TTC

دریس زبان انگلیسی برای کسانی که قصد دارند زبان انگلیسی را عمیق بیاموزند و به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند شوند،تدریس دروس دبیرستان و مکالمه ،کمک به یادگیری واژگان انگلیسی با بهترین روش و کمترین زمان ممکن و ترجمه متون انگلیسی . برای جلسه اول رایگان عدد 1 را ارسال کنید .

آموزش مکالمه انگلیسی به صورت فشرده فقط در سه ماه، دوره های تخصصی کودکان به همراه فیلم ها و بازی های مخصوص آموزش زبان، دوره ها برای تمامی سنین و از پایه تا پیشرفته
کانال تلگرام :

نمونه متن تبلیغاتی آموزش زبان آلمانی 🇩🇪

آموزش زبان آلمانی با تخفیف ویژه همشهریان…
ارائه انواع خدمات آموزش زبان آلمانی با تخفیف مناسب ویژه همشهریان …

آموزش زبان آلمانی ویژه همشهریان تهرانی
ارائه انواع خدمات آموزش زبان آلمانی ویژه همشهریان تهرانی(نام شهر خود را بنویسید)

آموزش زبان آلمانی با قیمت همکار
ارائه دهنده خدمات آموزش زبان آلمانی با قیمت همکار ویژه همکاران

آموزش زبان آلمانی با مشاوره رایگان
قبل از دریافت خدمات آموزش زبان آلمانی می توانید از ما مشاوره رایگان داشته باشید.

قبل از دریافت خدمت آموزش زبان آلمانی مشاوره رایگان کنید
ما منتظر مشاوره رایگان به شما در زمینه آموزش زبان آلمانی هستیم. تا بتوانیم بهترین خدمات آموزش زبان آلمانی را به شما ارائه دهیم.

انجام خدمات آموزش زبان آلمانی در تهران شمال تهران شرق تهران
اگر در شهر تهران از جمله مناطقی مانند شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران زندگی می کنید و به دنبال خدمات آموزش زبان آلمانی هستید با ما تماس بگیرید. تلفن مشاوره و درخواست سفارش…

نمونه متن تبلیغاتی آموزش زبان فرانسه 🇫🇷

آموزش زبان فرانسه بصورت اقساط
کلیه خدمات آموزش زبان فرانسه در کلیه نقاط کشور با امکان پرداخت در چند مرحله و بصورت اقساط

اگر به آموزش زبان فرانسه نیاز دارید تماس بگیرید
اگر به آموزش زبان فرانسه نیاز دارید در هر ساعتی ما پاسخگوی شما هستیم.

ارائه خدمات آموزش زبان فرانسه بصورت شبانه روزی در تهران
اگر به دنبال دریافت خدمات آموزش زبان فرانسه شبانه روزی در مناطق مختلف تهران (نام شهر شما) یا مناطقی مانند زعفرانیه، اقدسیه، الهیه، پاسداران، نیاوران و غیره (نام مناطق یا خیابان های شهرهای شما) هستید با ما تماس بگیرید. تلفن پذیرش سفارش … پاسخگویی شبانه روزی حتی ایام تعطیل

ارائه خدمات آموزش زبان فرانسه با چندسال سابقه کار
ارائه خدمات آموزش زبان فرانسه یا آموزش زبان فرانسه |مکالمه|گرامر|ویژه مهاجرت|دانشجویان|مدارس و غیره با بیش از چندسال سابقه در تهران و شهرستان ها. تلفن پذیرش خدمات آموزش زبان فرانسه ….

متن تبلیغاتی آموزش زبان ترکی 🇹🇷

آموزش زبان ترکی بصورت حرفه ای
انجام کلیه خدمات آموزش زبان ترکی بصورت حرفه ای در کلیه نقاط کشور.

آموزش زبان ترکی |مکالمه|گرامر|ویژه مهاجرت|دانشجویان|مدارس و غیره در تهران همه مناطق
اگر در شمال،شرق و غرب تهران زندگی می کنید و به دنبال دریافت انواع خدمات آموزش زبان ترکی یا آموزش زبان ترکی |مکالمه|گرامر|ویژه مهاجرت|دانشجویان|مدارس و غیره خود هستید با ما تماس در تماس باشید. تلفن تماس پذیرش سفارشات ….

هیجان زده شده اید مگه نه؟ اما دقیقا همین است شما از طریق ثبت نام و تهیه پنل پیامکی می توانید  مرزهای تبلیغات آموزش زبان را کنار بزنید و نام اموزشگاه زبان خود را بر سر زبان ها بیندازید .
با استفاده تنوع کاملی از ارسال های منطقه ای و انبوه می توانید به هر نقطه از کشور که بخواهید تبلیغات آموزشگاه زبان خود را ارسال کنید:

  1. ارسال پیامک تبلیغاتی زبان به شهر و استان
  2. ارسال پیامک تبلیغاتی زبان از نقشه
  3. ارسال پیامک تبلیغاتی زبان کدپستی
  4. ارسال پیامک تبلیغاتی زبان پیش شماره
  5. ارسال پیامک تبلیغاتی زبان به دکل ایرانسل BTS
  6. ارسال پیامک تبلیغاتی زبان بر حسب جنسیت ( فقط به شماره های ایرانسل )
  7. و …

البته که هنوز تمام نشده و شما از طریق ارسال های گروهی می توانید با دانشجویان زبان خود در ارتباط باشید. احتمالا روزهایی در سال و یا در ماه بوده که به دلایلی کلاس ها برگذار نشده و یا ساعات کلاسی تغییر کرده و ….

در مواجه با این شرایط شما چه تصمیمی برای اطلاع رسانی به مراجعین خود می گیرید که در کمترین زمان بتوانید به موقع اطلاع رسانی کنید.قطعا تماس و هر نوع اطلاع رسانی به جز پیامک نیازمند هدر دادن وقت و انرژی زیادی از شما می شود. بهترین متد تبلیغات اموزشگاه زبان که علاوه بر تبلیغات امکان ارسال پیامک های اطلاع رسانی را با هدر دادن کمترین زمان برای شما فراهم می کند. مثلا می توانید متن لغو جلسه کلاس را برای آنها در یک لحظه پیامک کنید.

همچنین برای تبلیغات آموزشگاه های کلاس زبان در کلانشهر تهران می توانید در با ثبت نام در سامانه پیامکی تهران برای دانش آموزان حاضر در تهران پیامک ارسال کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

2- تبلیغات آموزشگاه زبان از طریق گوگل ادز

اگر آموزشگاه زبان شما سایتی برای خود دارد می توانید از این متد هم برای تبلیغات آموزش زبان استفاده کنید. نحوه تبلیغات از طریق گوگل ادز براساس کلمات کلیدی متن تبلیغ آموزش زبان انگلیسی است.تبلیغات آموزشگاه زبان  که با شناخت کلمه کلیدی انجام شده باشد موفق خواهد بود و در صفحه نخست موتور جستجو گر گوگل قرار گرفته می شود.

 نحوه دریافت هزینه هم براساس کلیک هایی که روی اگهی شما انجام می شود شما هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید. که البته این هزینه نسبت به هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی بیشتر است .

تبلیغات زبان در شبکه اجتماعی

3- تبلیغات آموزشگاه زبان از طریق شبکه های اجتماعی

تبلیغات آموزش زبان را می توانید در شبکه های پرمخاطبی چون اینستاگرام، واتس اپ، توییتر، تلگرام و … انجام دهید و در اولین مرحله باید پیج و یا کانالی برای آموزشگاه زبان خود ایجاد کنید. در اینکه وجود این شبکه های اجتماعی و طور خاص اینستاگرام دنیای جدیدی از تبلیغات را به وجود آوردند هیچ شکی وجود ندارد اما انتخاب تنها این روش برای انجام تبلیغات آموزشگاه زبان قطعا موفقیت آمیز نخواهد بود. این روش می تواند در کنار روش ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیر بیشتری داشته باشد و برای کسانی که بخاطر پیامک های تبلیغاتی بی هدفی که ارسال می شدند لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل را فعال کردند نیز پیامک ارسال میکند البته نقش این روش تبلیغاتی تعامل بیشتر با مخاطبین است و شاید نتواند نیاز شما را در جذب دانشجو برطرف کند.

4- تبلیغات آموزشگاه زبان از طریق پخش تراکت

در این روش شما می توانید تبلیغات آموزشگاه زبان مربوط را در محله ها و محدوده اطراف اموزشگاه خود انجام دهید تا بتوانید افراد بومی را به سمت آموزشگاه زبان خود جذب کنید قرار دادن کد تخفیف و هم چنین طراحی ویژه و جذاب می توانید تبلیغات موفق تری داشته باشید.

زبان های خارجه

کاربرد کاربرد سامانه پیامکی بهین پیام برای آموزشگاه های زبان

امروزه استفاده از پیامک تبلیغاتی یک راهکار مناسب و همه گیر در بحث بازاریابی و تبلیغات به شمار می آید. یکی از مشاغلی که می تواند با استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی رونق و تحولات زیادی را در بازار کار خود ایجاد کند، آموزشگاه زبان است. امکانات مناسب پنل اس ام اس جهت بازاریابی، ارسال پیامک در قالب های مختلف و ارتباط با مشتری می تواند کمک حال آموزشگاه های زبان در راه تبلیغات باشد.

بیشتر بخوانید : نمونه متن تبلیغات کلاس های آموزشی (کلاس تقویتی)

علاوه بر موارد فوق، هر کسب و کاری به دنبال یک راه تبلیغاتی با هزینه و بازدهی مناسب است. با یک مقایسه سرانگشتی ساده در میان روش های مختلف تبلیغاتی می توان متوجه پایین بودن هزینه ی ارسال پیامک تبلیغاتی در مقابل تأثیرگذاری آن شد. همین موضوع سبب می شود تا آموزشگاه های زبان نیز مانند سایر کسب و کارها برای معرفی و بازاریابی خود از سامانه پیامکی استفاده کنند. لذا در ادامه به بررسی امکانات موجود در پنل اس ام اس که مورد استفاده آموزشگاه های زبان قرار می گیرند خواهیم پرداخت.

  • بازاریابی از طریق ارسال پیامک انبوه : یک آموزشگاه زبان اگر بخواهد فقط به محیط آموزشی خوب و اساتید حرفه ای و باتجربه ی خود تکیه کند، باید زمان زیادی را صرف معرفی و جذب مشتری کند. در این مرحله پنل پیامکی کمک می کند تا آموزشگاه های زبان بتوانند از طریق ارسال پیامک انبوه خود را به مخاطبان خود معرفی کنند و بازه ی زمانی جذب مشتریان خود را کوتاه تر کنند.
  • تفکیک مخاطبان بر اساس سن و جنسیت : هرچند که آموزشگاه های زبان دانش آموزانی در تمامی سنین دارند، اما بیشتر تمرکز آن ها در هر دوره ای روی گروه سنی خاصی است. امکان ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت به مدیران آموزشگاه کمک می کند تا با کوچک کردن بازه ی مخاطبان خود، جامعه ی هدف خود را بزرگ تر و دقیق تر کنند. موضوع دیگری که وجود دارد این است که آموزشگاه های دخترانه و یا پسرانه می توانند با استفاده از پنل اس ام اس، پیامک تبلیغاتی خود را به تفکیک جنسیت نیز ارسال نمایند.
  • جذب زبان آموز از حومه ی خود از طریق ارسال پیامک منطقه ای : ترافیک و سختی های رفت و آمد باعث شده تا این روزها مردم در بین آموزشگاه های نزدیک محل زندگیشان به دنبال آموزشگاه زبان مناسب بگردند. ارسال پیامک انبوه منطقه ای راهی مناسب برای جذب مشتریان است. در این حالت کاربر سامانه ارسال پیامک می تواند ارسال پیامک را به شهر و استان، ارسال پیامک به کد پستی، پیش شماره و آنتن BTS ایرانسل انجام دهد. درواقع کاربر سامانه ارسال پیامک می تواند از طریق ارسال منطقه ای ضمن هدف گیری دقیق مخاطبان منطقه ی مورد نظر خود، شانس خود را برای افزایش ارتباط با مشتری و جذب مشتری بیشتر کند.
  • ارتباط با دانش آموز و اولیا از طریق منشی پیامکی : منشی پیامکی قابلیتی از سامانه است که به کاربر این امکان را می دهد تا با اعمال تنظیمات از پیش تعیین شده، شرایط پاسخ خودکار به پیامک ارسالی مخاطبان را فراهم کند. برای مثال آموزشگاه زبان می تواند تنظیماتی را اعمال کند که دانش آموزان از طریق ارسال نام ترم و معلم خود از برگذار شدن یا لغو شدن کلاس ها، و یا ساعت کلاس های فوق برنامه مطلع شوند.

نتیجه گیری

در این مقاله شما را با راه های مختلف تبلیغات آموزش زبان و یا تبلیغات آموزشگاه زبان آشنا کردیم. اما به نظر شما بهترین و با صرفه ترین متد تبلیغات آموزشگاه زبان چه روشی است ؟روشی که هم مقرون به صرفه باشد و هم در کمترین زمان ممکن قابلیت انجام را داشته باشد.

بهترین روش قطعا ارسال پیام از طریق سامانه ارسال پیامک بهین پیام است که با داشتن تمامی شرایط لازم و هم چنین امکاناتی ویژه ای چون :

  • ثبت نام رایگان
  • خط هدیه اختصاصی برای ارسال تبلیغات آموزش زبان و …
  • ارائه تمامی امکانات در پنل رایگان
  • پکیج کاملی از ارسال های منطقه ای و گروهی پیشرفته
  • و….

پس معطل نکنید با انتخاب پنل اس ام اس بهین پیام همین امروزثبت نام کنید و  شروع به تبلیغات آموزشگاه زبان خود کنید .جهت دریافت مشاوره رایگان، خرید پنل اس ام اس  و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید.

از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 و  همینطور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود. 

011-35102010

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 63

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

10 دیدگاه ها

  • ژالان عباسی می گوید:

    من استاد زبان انگلیسی هستم با 8 سال سابقه کار در آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی از جمله کانون زبان ایرانیان و کیش ایر در شهر کرد
    میخواستم بپرسم با استفاده از پنل پیامک شما می تونم برای برای تمام دانشجو های شهر کرد پیامک بفرستم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام خانم عباسی
      بله شما میتونید با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل و اصناف ، دانشجویان شهر کرد را مورد هدف خود قرار داده و برای آن ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

  • حامد می گوید:

    عالی بود مرسی
    هیچ سایتی مثل شما این همه متن تبلیغاتی زبان فرانسه نذاشته بود
    بهترین مرجع متن تبلیغات آموزش زبان شمایید به همه همکاران معرفیتون میکنم حتما

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      ممنونیم از شما که وقت گذاشتید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  • فرشته می گوید:

    بابا من یه دانش اموزم و تیچرم گفته بیا از زبان تبلیغ کن یه مطلب میشه بدید من تبلیغ کنم لطفا

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      ما در این مطلب چند نمونه متن تبلیغات زبان رو قرار دادیم که میتونید ازشون استفاده کنید .
      همچنین اگر قصد تبلیغات بصورت منطقه ای و انبوه را دارید می تونید با پنل اس ام اس رایگان بهین پیام شروع کنید .

  • فردین هاشمی می گوید:

    سلام من برای برگزاری کلاس خصوصی میخوام از طریق دکل ایرانسل پیامک ارسال کنم ممکنه راهنماییم کنین

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      اگر برای تبلیغات خود نیاز به پیش شماره های ایرانسل دارید از طریق 2 روش می توانید اینکار را انجام دهید .
      اول : ارسال پیامک به دکل BTS ایرانسل ( مطالعه مقاله آموزشی)
      دوم : ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای بر اساس پیش شماره های ایرانسل ( مطالعه مقاله آموزشی )
      جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02174912 تماس حاصل فرمایید .

  • حسنا رحیمی می گوید:

    سلام ممنون از نمونه متن های خوبتون.
    میشه برای شماره هایی که پیامک تبلیغاتی رو غیر فعال میکنن هم پیامک ارسال کنیم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام سپاس از شما
      به شماره هایی که پیامک تبلیغاتی را لغو کرده اند ، بلک لیست مخابرات می گویند . در سامانه پیامکی بهین پیام روش های جایگزین متنفاوتی برای ارسال پیامک به بلک لیست معرفی شده اند که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده نمایید .

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود