آموزشی

معرفی و راهنمای ارسال پیامک تدريجی

ارسال پیامک تدریجی
5
(1)

کاربرانی که پیامک تبلیغاتی به تعداد زیاد ارسال می کنند ناگهان با تعداد بسیار زیادی تماس جهت دریافت اطلاعات یا خرید محصول مورد تبلیغ مواجه می شوند.تعداد زیاد تماس ها در مدت زمان کوتاه ممکن است امکان پاسخگویی مناسب را فراهم نکند و در نتیجه فرصت بازاریابی پیامکی از تمامی تماس های دریافتی سلب شود.
بهین پیام برای حل این مشکل امکان ارسال پیامک به صورت تدریجی را در پنل کاربری فعال کرده است.نحوه عملکرد این امکان به این صورت است که پیامک ها به تعداد مورد دلخواه کاربر تقسیم و در فاصله زمانی مشخص ارسال می شود.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

برای مثال کاربری قصد ارسال ده هزار پیامک را به صورت پیامک منطقه ای دارد.با استفاده از ارسال تدریجی مشخص می کند پیامک ها در تعداد هزارتایی در هر بیست دقیقه ارسال شود.به کمک این روش بعد از ارسال هر هزار پیامک بیست دقیقه وقفه ایجاد می شود که امکان پاسخ دهی به تماس های مخاطبان با دقت بیشتری فراهم می شود.
این امکان در تمامی انواع ارسال موجود در سامانه فعال می باشد.برای استفاده از آن در پایین قسمت مربوط به نوشتن متن پیامک،گزینه ای با عنوان ارسال تدریجی مشاهده می شود و با کلیک روی آن،قسمت های مربوط به تنظیم این امکان فعال می شود که می توانید تعداد پیامک های ارسالی در هر سری ارسال و مدت زمان وقفه بین ارسال ها را مشخص نمایید.
ارسال تدریجی امکان بسیار کاربردی برای کاربران با تعداد ارسال بالا می باشد که نمی خواهند تمامی پیامک هایشان به صورت یکجا ارسال شود.امیدواریم شما نیز با استفاده از این امکان ارسال پربازده تری را تجربه نمایید.
تلفن تماس شرکت جهت ارتباط با کارشناسان:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 1

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود