آموزشی

چگونگی تبدیل متن به پیام صوتی توسط گوینده مجازی

تبدیل متن به صوت
4.5
(43)

حتما در یک بررسی جزئی از پنل های پیامکی ، ارسال تماس صوتی به چشمتان آمده است و برایتان سوال شده اصلا این سرویس در میان ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی چه میکند؟!

بسیاری از بانک ها یا مخابرات از چنین سرویسی برای اطلاع رسانی های صوتی خود استفاده کرده اند ، حتما برای شما هم پیش آمده که با تلفن ثابت منزل شما تماس گرفته شود و صدایی از قبل آماده شده پخش گردد.

امروزه با مشغله های زندگی و پیشرفت تکنولوژی تبدیل متن به صورت یکی از گزینه های پرطرفدار محسوب می شود. در این روش افراد بدون دغدغه ای با گوشی خود به راحتی متن را به قالب وویس تبدیل میکنند و به دلیل ماندگاری در ذهن مشتریان، تماس صوتی بیشتر کارآمدی داشته باشد.

در پنل پیامک صوتی بهین پیام پیامک صوتی برای ارسال تبلیغات و یا اطلاع رسانی برای شما قرار داده شده است و تنها کافیست که با ثبت نام رایگان در سامانه به چنین سرویسی برای ارسال پیام های خود دسترسی داشته باشید.

راه های ایجاد آوای صوتی

در پنل پیامکی بهین پیام ، برای بارگزاری آوای صوتی دو راهکار وجود دارد :

  1. اگر فایل صوتی از پیش آماده شده ای دارید میتوانید با تغییر فرمت فایل در ارسال های سامانه استفاده نمائید. باید فایل صوتی با فرمتwav  و با مشخصات 16Bit ، 8000Hz  و mono باشد. (برای تغییر این فرمت فایل صوتی میتوانید از سایت audio.online-convert.com/convert-to-wav استفاده نمائید )
  2. اگر قصد دارید با صدای خودتان آوای صوتی را ایجاد کنید از استودیو صدابرداری سامانه استفاده نمائید که تنها با داشتن میکروفون به راحتی میتوانید یک آوای صوتی ایجاد نمائید.
  3. تبدیل متن به پیام صوتی که راحت ترین روش ایجاد آوای صوتی می باشد. تنها کافیست که متن مدنظر خود را به گوینده های مجازی سامانه پیامکی بدهید تا به آوای صوتی تبدیل کند و با استفاده از اعراب گزاری می توانید گوینده های سامانه را راهنمایی کنید تا به بهترین شکل ممکن تبدیل متن به پیام صوتی انجام گیرد.

به عنوان تست ارسال پیامک رایگان ، گوینده مجازی متن بالا را تبدیل به آوای زیر کرده است .

نتیجه گیری

تبدیل متن به آوای صوتی یکی از ساده ترین روش های تبدیل متن تبلیغاتی مدنظر برای ارسال پیام صوتی می باشد که بین کاربران سامانه ارسال پیامک بهین پیام طرفداران زیادی دارد. هم اکنون می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس رایگان از این امکان رایگان سامانه بهره ببرید .

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

درصورت وجود ابهام میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید .

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد رای 43

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

  • محسن رضایی می گوید:

    سلام برای تبدیل متن به پیام صوتی با گوینده مجازی میشه از گوینده خانم استفاده کنیم یا برای استفاده از صدای خانم محدودیت دارین؟

  • عاطفه می گوید:

    استفاده از گوینده مجازی برای تبدیل متن به صوت رایگانه یا هزینه ای جدا باید پرداخت کنیم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام رایگان است .
      توجه داشته باشید تمامی امکانات در پنل اس ام اس بهین پیام بدون نیاز به پرداخت هزینه و کاملا فعال است . در نتیه شما تنها کافیست تا ثبت نام کنید و از پنل اس ام اس رایگان بهین پیام استفاده کنید .

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود