آموزشی

13 ایده جذب مشتری بستنی فروشی (کاربردی و موثر)

جذب مشتری بستنی فروشی
4.9
(24)

جذب مشتری بستنی فروشی یکی از دغدغه‌های تمامی بستنی‌فروش‌ها و مجموعه‌های این چنینی است. در واقع جذب مشتریان وفادار راه دستیابی به تجارت موفق در بستنی‌فروشی محسوب می‌شود. امروزه جذب و نگهداری مشتریان مجموعه بستنی‌فروشی با ایده جذب مشتری بستنی فروشی منجر به افزایش درآمد، ایجاد شناخت و اعتبار بستنی‌فروشی می‌گردد.

پیاده‌سازی ایده جذب مشتری بستنی فروشی فرآیندی استراتژیک در مدیریت این مجموعه است که به تجزیه و تحلیل بازار، تعیین بازار هدف و تکنیک‌های مرتبط با آن نیاز دارد.

در ادامه مطلب به بررسی روش‌های مختلف جذب و ایده برای بستنی فروشی برای افزایش مشتری بستنی‎‌فروشی می‎پردازیم و توصیه می‎کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

ایده جذب مشتری بستنی فروشی

13 روش جذب مشتری برای بستنی فروشی

برای جذب مشتری بستنی فروشی باید علاوه بر رعایت اصول اولیه از روش‌های جذب مشتری به صورت اصولی استفاده کنید و به نوعی بستنی‌فروشی خود را به صورت اصولی تبلیغ نمایید.

هرچقدر که بستنی‌فروشی شما شناخته‌شده‌تر باشد و تبلیغات شما در معرض دید مردم قرار گیرد، مشتریان بیشتری جذب می‌کنید و درنتیجه به سود بیشتری خواهید رسید. در ادامه چند روش و ایده برای بستنی فروشی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شما می‌توانید بهترین روش و ایده برای بستنی فروشی را متناسب با هدف و نیاز خود به کار ببرید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

حتما برای جذب مشتریان جدید در بستنی‌فروشی، یک حضور آنلاین در فضای مجازی ایجاد کنید. فعالیت مجازی در شبکه‌های ایسنتاگرام، تلگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر و اشتراک‌گذاری محتواهای مفید و نمونه باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری جذب نمایید.

شما می توانید در ارسال پیامک منطقه ای با امکان ارسال لینک شبکه های اجتماعی ، مخاطبین خود را به سمت صفحات خود در شبکه های اجتماعی دعوت کنید تا با کلیک بر روی لینک به صورت مستقیم به صفحه شما هدایت شوند.

روش بازاریابی پیامکی

یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتری بستنی فروشی روش بازاریابی پیامکی است. بازاریابی پیامکی از طریق اس ام اس انجام می‌شود و با توجه به مزایای بی‌شماری که دارد، اعم از نداشتن محدودیت حتی با کمترین امکانات، هزینه ارزان و به صرفه و با سرعت بالای ارسال پیامک می‌تواند فروش شما را بیشتر کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک تبلیغاتی

با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می‌توانید در کمتر از 10 ثانیه، میلیون‌ها کاربر را به خرید بستنی از مجموعه خود ترغیب کنید. شما با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامکی می‌توانید تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشید و حتی آن‌ها را به شرکت در قرعه‌کشی دعوت نمایید.

استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل

شما می‌توانید با استفاده از یک دستگاه ثبت شماره، که با اجازه خودشان شماره را ثبت می کند به راحتی برای مشتریان جدید خود پیشنهادات تخفیف ویژه ارسال کنید. دقت داشته باشید که حفظ مشتریان حتی از جذب مشتری جدید نیز مهم‌تر است و شما می‌توانید با ارائه تخفیف شگفت انگیز، مشتریان وفادار به بستنی فروشی خود را پیدا کنید.

سامانه ارسال پیامک بهین پیام با در اختیار قرار دادن انواع ارسال پیامک برای شما ارسال پیامک هدفمند به جامعه هدف را ایجاد می کند تا بازدهی بالایی از تبلیغات دریافت کنید.

ارسال پیامک منطقه ای

یکی از راه‌های اثربخش جذب مشتری بستنی فروشی ارسال پیامک منطقه ای است. نحوه کار این امکان در پنل اس ام اس بهین پیام برای جذب مشتری بستنی فروشی به این صورت سامانه‌های پیامکی در یک منطقه جغرافیایی خاص ارسال می‌کنید و آن را به بازدید و خرید از بستنی‌فروشی دعوت می نمایید.

ارسال پیامک صوتی

شما برای ایده جذب مشتری بستنی فروشی می‌توانید ارسال پیامک‌ها را به صورت صوتی انجام دهید. در این ایده جذب مشتری بستنی فروشی می‌توانید یک فایل صوتی ضبط شده با صدای خودتان یا اپراتور موجود در پنل پیامک به تلفن همراه مخاطبان ارسال کنید.

در امکان ارسال پیام صوتی سامانه بهین پیام شما می توانید به افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کردن ارتباط برقرار کنید.

ایده برای بستنی فروشی

ارسال پیامک مکان محور

ارسال پیامک مکان محور یکی از استراتژی‌های مکان بازاریابی است که می‌تواند کلیه افراد حاضر در یک منطقه را تحت پوشش خود قرار دهد. این روش که به ارسال پیام LBS نیز معروف است، با استفاده از آنتن‌های مخابراتی تلفن همراه انجام می‌شود و جزو روش‌های پرطرفدار تبلیغاتی به شمار می رود.

در امکان ارسال پیامک مکان محور در پنل پیامک بهین پیام شما می توانید برای افراد حاضر در منطقه مورد نظر یا افراد در حال ورود یا خروج از منطقه مورد نظر پیامک تبلیغاتی ارسال می کند.

ارسال پیامک از روی نقشه

یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های پنل پیامکی ارسال پیامک از روی نقشه است که شما با استفاده از این ایده جذب مشتری بستنی فروشی می‌توانید مشتریان زیادی را به بستنی‌فروشی جذب کنید. در این روش جذب مشتری بستنی فروشی که به صورت هدفمند انجام می‌شود، افراد بعدها می‌توانند به مشتریان بالقوه شما تبدیل شوند.

ارائه محصولات یا خدمات با قیمت کمتر

یکی دیگر از راهکاری تاثیرگذار برای جذب مشتری بستنی فروشی کاهش قیمت محصول است. ولی دقت داشته باشید که کاهش قیمت بدون رعایت اصولی می‌تواند عواقب منفی از جمله دفع مشتری داشته باشد.

مشتری محور باشید

در بستنی‌فروشی همیشه سعی کنید انرژی و تمرکز خود را تنها روی بهبود خدمات و احترام به مشتری بگذارید. با این کار به صورت روزانه شاهد جذب مشتری‌های بیشتر خود خواهید بود.

افزایش تنوع محصولات

ارائه بستنی‌های جدید و خاص یکی دیگر از انواع ایده جذب مشتری بستنی فروشی است که باعث می‌شود تا مردم به خرید بستنی راغب شوند تا طعم‌های جدید را امتحان کنند. در این روش حتما واکنش مردم و نظراتشان را زیرنظر بگیرید و اگر موردتایید بود، تولید بستنی موردنظر را افزایش دهید.

جذب مشتری بستنی فروشی

ارائه بستنی رایگان به مشتریان

شما می‌توانید یکبار در هفته یا ماه به چند نفر از همسایگان و مشتریان خود، بستنی رایگان دهید و اینگونه باب دوستی را با آن ها باز کنید. همچنین در کنار ارائه بستنی می‌توانید یک گل یا محصول به عنوان هدیه به مشتریان خود دهید.

استفاده از ظروف و بسته بندی اختصاصی

بهره‌مندی از ظروف یکبار مصرف، جعبه‌ها، کیسه‌های پلاستیکی و غیره به صورت اختصاصی برای برندتان می‌تواند مشتریان را به مجموعه شما جلب کند. بدین منظور می‌توانید لوگو یا رنگ سازمانی خود را بر روی بسته‌بندی بستنی حک نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

سخن پایانی

در این مطلب 13 روش جذب مشتری بستنی فروشی یا ایده جذب مشتری بستنی فروشی را مورد بررسی قرار دادیم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند مشتریان زیادی را به مجموعه شما روانه کند. انتخاب بهترین روش جذب مشتری برای بستنی‌فروشی برای هر شخصی می‌توانند متفاوت باشد.

در حالت کلی روش بازاریابی پیامکی و استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی با امکانات موجود در سامانه پیامکی بهین پیام مانند: ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک صوتی، ارسال پیامک مکان‌محور و ارسال پیامک از روی نقشه را می‌توان جزو بهترین و سریع‌ترین روش‌ها و ایده‌های جذب مشتری نام برد.

در این روش‌ها که با استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی و ترغیب مشتریان هدف انجام می‌شود، در صورت رعایت اصول بازاریابی خیلی زود به نتیجه دلخواه خود می‌رسید.

برای خرید سامانه پیامکی بهین پیام و استفاده از این روش های برای جذب مشتری بستنی فروشی می توانید با کارشناسان ما در سامانه پنل اس ام اس بهین پیام با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 24

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود