آموزشی

جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی (6 روش کاملا کاربردی)

جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی
4.8
(23)

یکی از مهمترین اهداف مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی حفظ و جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی با تبلیغات است، زیرا این رویکرد باعث رشد سریع و افزایش فروش شرکت تولیدی و صنعتی در بازار رقابتی می شود.

یک شرکت تولیدی و صنعتی تا زمانی به فعالیت ادامه می دهد که سهمی از بازار داشته باشد و با افزایش فروش شرکت تولیدی و افزایش فروش شرکت صنعتی منابع درآمد شرکت را تامین نماید.

از آنجا که سرنوشت این شرکت ها در دستان مشتری است این اهمیت باعث شده است تا مدیران همیشه به دنبال جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی باشند و از طرف دیگر رقبا نیز بیکار ننشسته و به دنبال کسب سهم بیشتر در بازار هستند. تبلیغات و بازاریابی هدفمند باعث می شود تا محصولات و برند شما بیشتر در بازار دیده شود.

روش های مختلفی برای جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی وجود دارد و ما می خواهیم در این مقاله در مورد روش های مختلف جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی صحبت کنیم تا شما با مقایسه و انتخاب بهترین روش سهم بیشتری در این بازار رقابتی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید.

تولید، چرخ محرک صنعت است. در صورتی این چرخ به حرکت خود ادامه می دهد که بازار فروش برای آن برقرار باشد.رونق بازار به عوامل بسیاری از جمله کیفیت و برند محصول بستگی دارد که تبلیغات مناسب جهت برندینگ و معرفی آن را نباید فراموش کرد.اما تولید کنندگان چگونه می توانند از پیامک برای بازاریابی استفاده نمایند؟

افزایش فروش شرکت صنعتی

6 روش جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی

تبلیغات و بازاریابی زمانی که موثر است که در شرایط و زمان مناسب روش درست را انتخاب نمایید. روش های مختلف برای جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی وجود دارد.

بهترین روش حفظ و جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی روشی است که شما با هزینه و زمان کمتر بتوانید هدفمند تبلیغات نمایید. با هم چند روش جذب مشتری برای شرکت های تولیدی و صنعتی را می خوانیم.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همانطور که خودتان می دانید در دنیای امروز بسیار افراد وقت آزاد خود را شبکه های اجتماعی می گذرانند. شما می توانید با تبلیغات در شبکه و کانال های معتبر این فرصت را فراهم کنید تا مشتریان بیشتر با خدمات و محصولات شما آشنا شوند و با فعالیت در این شبکه ها باعث افزایش فروش شرکت صنعتی و تولیدی شوید.

تبلیغات پیامکی شرکت های تولیدی و صنعتی

حفظ مشتری در شرکت های تولید و صنعتی با استفاده از پیامک یک روش کاربردی و مناسب برای افزایش فروش شرکت تولیدی و صنعتی است. با استفاده از امکانات سامانه پیامکی شما می توانید قبل از خرید، حین خرید و حتی بعد از خرید با مشتری ارتباط کنید.

ایجاد و حفظ ارتباط همیشه مهمترین عامل در جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی است. سامانه های پیامکی به دلیل منعطف پذیری آن قابلیت لینک شدن با وب سایت ها را نیز دارد.

با استفاده از بازاریابی پیامکی شما می توانید بسیاری از روش ها را با کمک ارسال پیامک پوشش دهید مانند ارسال لینک شبکه های اجتماعی برای گروهی از مشتریان و مخاطبان و هدایت آنها به پیج شبکه های اجتماعی برای آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات.

شما می توانید با استفاده از قابلیت هایی از جمله ارسال پیامک تبلیغاتی ، محتوای تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند به دست مخاطب خاص یا گروه انبوهی از افراد به صورت هدفمند ارسال کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

نمونه متن تبلیغاتی جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی

برای جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی باید از محتوای تبلیغاتی و نمونه متن هایی استفاده کنید تا موجب جذب مشتری و افزایش فروش شرکت صنعتی و تولیدی گردد. در ادامه برخی از این نمونه متن تبلیغاتی را باری شما مطرح می کنیم تا برای جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی و افزایش فروش شرکت تولیدی استفاده کنید.

کارخانه آشکار بیش از 10 سال فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نیروی کار ماهر، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند.
معرفی محصولات
نام/ لینک ارتباطی

شرکت لیماک تولید کننده انواع مواد غذایی سالم و خوشمزه است محصولات ما با استفاده از مواد اولیه تازه و طبیعی تولید می شوند و عاری از مواد نگهدارنده و افزودنی های مضر هستند.
معرفی محصولات
نام/ لینک ارتباطی

شرکت هوشمند تولید کننده انواع تجهیزات صنعتی با کیفیت و قیمت مناسب است. محصولات ما با استفاده از فناوری های روز دنیا تولید می شوند و مطابق با استانداردهای بین المللی هستند.
معرفی محصولات
نام/ لینک ارتباطی

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ما در کارخانه آیریا تولید کننده لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب، همیشه به دنبال رضایت مشتریان خود هستیم.
اگر از محصولات ما راضی نیستید، ما به شما اطمینان می دهیم که مشکل را به سرعت حل خواهیم کرد.
نام/ لینک ارتباطی

ما در شرکت آماتیس تولید کننده انواع تجهیزات صنعتی با کیفیت و قیمت مناسب، همیشه به دنبال ارائه محصولاتی هستیم که می توانند به کسب و کار شما کمک کنند.
ارائه خدمات پس از فروش تا مطمئن شوید که تجهیزات ما برای مدت طولانی برای شما کار می کنند.
نام/ لینک ارتباطی

لطفاً چند دقیقه از وقت خود را به ما اختصاص دهید و در نظرسنجی ما شرکت کنید.
نظرات شما به ما کمک می کند تا محصولات خود را با نیازهای شما مطابقت دهیم.
نحوه شرکت در نظرسنجی
نام/ لینک ارتباطی

ایجاد یک وب سایت برای شرکت های تولیدی و صنعتی

داشتن یک وب سایت حرفه ای به شناخت و اعتبار بخشی شرکت تولیدی و صتعتی موثر است. زمانی که مشتری با جستجو نام شرکت بتواند وارد وب سایت شرکت شود باعث ایجاد حس آرامش و امنیت از لحاظ روانی می شود.

همچنین شما می توانید با وب سایتی که ایجاد کرده اید خدمات و محصولات خود را ارائه دهید و با ارائه خدمات اینترنتی باعث افزایش فروش شرکت صنعتی و تولیدی شوید.برنامه نویس سایت شما می تواند وب سایتتان را به وب سرویس پیامکی متصل کند تا شما بتوانید از داخل سایت خود برای مشتریان پیامک ارسال کنید.

تولید محتوای حرفه ای

داشتن وب سایت حرفه ای به تنهایی کافی نیست و شما در کنار این وب سایت باید وب سایت خود را زنده و به روز نگه دارید. زمانی که مشتری وارد وب سایت شما می شود و محتوای شما برای قدیمی باشد برداشتی که مشتری می کند این است که سایت شما مورد استفاده قرار نمی گیرد یا توجهی به آن صورت نمی گیرد.

داشتن محتوای آپدیت و بروز شده در وب سایت موضوعی ست که بسیاری از شرکت ها از آن غافل هستند موضوعی که می تواند موجب جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی و افزایش فروش شرکت تولیدی و صنعتی گردد.

شرکت در نمایشگاه های تجاری، همایش ها و سیمینارها

روش دیگری که موجب جذب مشتری در شرکت های تولیدی صنعتی می گردد رعایت اصول حضور در نمایشگاه ها و همایش ها و… می باشد چرا که با حضور در این مراکز به دنبال گسترش تعامل و همکاری با برندها هستند.

علاوه براین با حضور در این نمایشگاه های تجاری این فرصت برای شما ایجاد می شود به ارزیابی رقیبان خود بپردازید و محصولات و برند خود را به مشتریان معرفی کنید.

فزایش فروش شرکت تولیدی

تبلیغات ایمیلی

زمانی که مشتری برای تحلیل و ارزیابی شما وارد وب سایت شما می شود ممکن است آمادگی خرید نداشته باشد و شما باید با دریافت ایمیل مشتری برای ارائه خدمات بهتر موجب جذب مشتری در شرکت های تولید و افزایش فروش در شرکت صنعتی و تولیدی گردید.

کاربرد پیامک در کارگاه تولیدی و کارخانه ها

ارسال پیامک پتانسیل بالایی در بازاریابی دارد.کابران بسیاری با استفاده از این سیستم کمپین های تبلیغاتی خود را برنامه ریزی و اجرا می کنند که تولید کنندگان می تواند بخش مهمی از این کاربران را تشکیل دهند.

تولید برای فروش نیاز به معرفی دارد و پیامک این کار را برای شما انجام می دهد.با استفاده از پیامک می توان به افراد بسیاری با کمترین هزینه، محتوای جذابی از محصول را ارسال کرد و مطمئن بود پیامک توسط مخاطبان دیده می شود. نکته ی مهم هدف گیری دقیق است بدین معنی که در سامانه پیامکی بهین پیام می توان شماره مخاطبان را بر اساس شهر و منطقه ،سن و جنسیت، مشاغل و اصناف انتخاب کرد تا به صرفه ترین هزینه تبلیغاتی حاصل شود.

کاربرد دیگر پیامک،اطلاع رسانی محصولات جدید به مشتریان قدیمی است.برای مثال یک مشتری مدتی قبل محصولی از شما به صورت انبوه خریداری کرده و شما شماره شخص را با اجازه او دریافت کرده اید.اکنون محصول جدید دیگری تولید می کنید که به نظر می آید برای او جذاب باشد.با ارسال پیامک به او محصول جدید خود را معرفی می کنید تا اقدام به خرید آن نماید.
فراموش نکنید مشتریان قدیمی بهترین گزینه برای خرید مجدد از تولیدتان می باشند.پس همیشه سعی کنید در اولین فروشتان شماره های آن ها را دریافت و وارد دفترچه تلفن سامانه پیامک نمایید.بدین ترتیب می توانید پیامک های مناسبتی،تخفیف های تشویقی و … را برای آن ها پیامک کنید تا ارتباطتان با آنها برقرار بماند.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که ارائه شده است به خوبی متوجه شده اید که استفاده از ارسال پیامک روشی مناسب در برقراری ارتباط و جذب مشتری در شرکت های تولیدی و صنعتی برای افزایش فروش شرکت صنعتی و تولیدی است.

در کنار ارسال پیامک باید امکانات پنل پیامکی را نیز در نظر بگیرید که به شما در رسیدن به اهدافتان می تواند کمک کند. سامانه ارسال پیامک بهین پیام یک سامانه تبلیغاتی و ارتباطی با امکانات بروز است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با مشتری خود ارتباط برقرار کنید و این ارتباط را حفظ نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی سامانه پیامکی بهین پیام با شماره 02191012767 تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 23

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود