آموزشی

15 ایده جذب مشتری برای کارواش (بهترین ترفندها)

جذب مشتری کارواش
4.8
(24)

جذب مشتری کارواش برای افرادی که به این کسب‌وکار مشغول هستند اهمیت زیادی دارد؛ امروزه کارواش جزو مشاغلی به‌حساب می‌آید که به هیچ وجه از رونق نخواهد افتاد.

میزان تقاضا برای شستشوی ماشین‌ها با ایده برای جذب مشتری کارواش رابطه مستقیمی دارد؛ میزان تقاضا در فصل بهار و تابستان از فصل‌های پاییز و زمستان بیشتر است، اما با وجود ایده‌های کاربردی می‌توانید مشتریان زیادی را در هر فصلی داشته باشید.

اگر می‌خواهید مشتریان وفاداری را جذب کنید، بی‌شک به ایده برای کارواش نیاز دارید که به تحقق پیدا کردن خواسته شما کمک کند، به‌این‌ترتیب تا انتها همراه ما باشید تا روش‌هایی برای جذب مشتری کارواش به شما ارائه دهیم.

ایده برای جذب مشتری کارواش

15 روش جذب مشتری برای کارواش

امروزه بسیاری از صاحبین کارواش‌ها با مشکل کمبود مشتری یا عدم جذب مشتری دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ رقبا در به‌وجود آمدن این مشکل نقش اساسی دارند؛ شاید جزو کسانی باشید که به‌تازگی وارد این کار شده یا مدتی است که در این زمینه فعالیت می‌کنید اما توانایی جذب مشتری ندارید؛ برای برطرف کردن این مشکل باید روش‌های جذب مشتری کارواش را امتحان کنید که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

1. روش بازاریابی پیامکی

امروزه باوجود پیشرفت زیاد تکنولوژی هنوز هم بازار استفاده از پیامک گرم بوده و افراد برای تبلیغات کسب‌وکار خود از روش بازاریابی پیامکی از سامانه پیامکی استفاده می‌کنند.

این روش به دلایل مختلفی ازجمله حجم بالای استفاده‌کنندگان موبایل، کمک به حفظ مشتریان فعلی، کمک به جذب مشتریان جدید، کم بودن هزینه، سود تضمینی و امکان ارسال پیامک انبوه از سامانه در هر لحظه توانسته رونق خود را همچنان حفظ کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

2. روش ارسال پیامک تبلیغاتی

استفاده از روش ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از پنل اس ام اس یک روش اقتصادی و سریع برای جذب مشتری کارواش به‌حساب می‌آید که باعث می‌شود تا اطلاعیه و تخفیف‌های شما سریعا به‌دست مشتری برسد و او را در کمترین زمان ممکن و در خلوت‌ترین ساعات روز با هزینه ای ارزان و به صرفه به استفاده از مرکز شستشوی شما تشویق می‌کند.

3. روش ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی از دیگر امکانات مهم بهین پیام می باشد که می‌توانید با صدای ضبط شده در برنامه پنل پیامکی یا صدای خود را ضبط کرده و هرآنچه که نیاز است را درباره کسب‌وکار خود در پیامک گفته و با تاثیرگذاری چندین برابر بیشتر آن را برای انبوهی از افراد ارسال کنید. ارسال پیام صوتی در پنل اس ام اس قابلیت ارسال به شماره های بلک لیست را نیز دارد.

4. روش ارسال پیامک منطقه ای

روش ارسال پیامک منطقه‌ ای از امکانات کاربردی سامانه پیامکی بهین پیام می باشد و یک ایده برای جذب مشتری کارواش است که به جذب شدن افرادی که در یک منطقه ، شهر ، استان و در نزدیکی محل کار شما هستند کمک بسیار زیادی می‌کند؛ با استفاده از این روش می‌توانید مشتریان مناطق مختلف را به سمت خود بکشانید.

5. روش تشویق مشتریان فعلی

با ارسال پیامک انبوه کد تخفیف از پنل پیامکی به مناسبت‌های مختلف یا شستشوی رایگان ماشین‌ها در بازه‌های زمانی متفاوت می‌توانید مشتریان فعلی خود را تشویق کنید، اینکار باعث می‌شود تا مشتریان فعلی شما را به دوستان، خانواده و آشنایان خود معرفی کنند.

6. طراحی وبسایت و تشویق مشتریان به نوشتن نظرات آنلاین

امروزه افراد برای انجام هر کاری ابتدا به فضای آنلاین و وب‌سایت‌ها سر می‌زنند تا با خواندن نظرات مردم از کیفیت کار مطمئن شوند، بنابراین با طراحی یک سایت برای کسب‌وکار خود زمینه و ایده برای جذب مشتری کارواش را فراهم کرده.

شما می توانید با استفاده از قابلیت نظرسنجی پیامکی برای مشتریان پیامک نظرسنجی کنید و نظرات انها را در سایت منتقل دهید یا با ارسال لینک وب سایت در پیامک آنها را دعوت به نظرسنجی در سایت کنید.

ایده برای کارواش

7. توجه به نظرات بد

به نظرات منفی مشتریان توجه داشته باشید، این نظرات می‌توانند سطح کیفی کار شما را بهبود بخشیده و به جذب مشتری بیشتر کمک کنند؛ به‌این‌ترتیب از کنار نظرات بد ساده رد نشوید، چراکه برطرف کردن نقاط ضعف می‌تواند نقطه عطفی برای نمایان شدن شما باشد.

8. توجه به ساعات کاری

افزایش ساعات کاری یک ایده برای کارواش به‌حساب می‌آید؛ باید برای رونق بخشیدن به کسب‌وکارتان به شرایط افرادی که بعد از ساعات کاری به کارواش نیاز دارند توجه کرده و شیفت کاری کارگران خود را به‌شکلی تنظیم کنید که امکان کار برای مدت زمان طولانی‌تر برای شما فراهم باشد.

9. اجتماعی بودن کارکنان

روی خوش همیشه می‌تواند به‌عنوان شاه کلیدی برای پیشرفت شما کارایی داشته باشد، بنابراین اگر می‌خواهید در مسیر کاریی خود به سطح مطلوبی برسید از برخورد خوب و معاشرت با آن‌ها غافل نشوید.

10. ایجاد فضای جذاب و راحت برای مشتریان

دامنه ایده برای کارواش به قدری گسترده است که با کمی فکر و خلاقیت به خرج دادن می‌توانید مشتریانی وفادار داشته باشید؛ برای مثال زمانی که افراد منتظر شسته شدن ماشین‌های خود هستند با ایجاد فضایی جذاب و راحت مثل یک کافه کوچک محلی را برای انتظار آن‌ها آماده کرده و با وای فای رایگان و یک فنجان قهوه از آن‌ها پذیرایی کنید.

11. ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار

مشتریان وفادار باید نزد شما از اهمیت و احترام بیشتری برخوردار باشند، بدون شک اصل اول حفظ مشتریان وفادار و اصل دوم جذب مشتریان جدید از طریق مشتریان قدیمی یا به‌وسیله ایده برای کارواش است؛ بنابراین شما می توانید با ذخیره شماره مشتریان و ساخت دفترچه تلفن در پنل اس ام اس به مشتریان خود بعد خرید، پیامک تشکر ارسال کنید و با ارسال کد تخفیف، آنها را به خرید بعدی تشویق کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

12. حفظ کیفیت خدمات رسانی برای جذب مشتری

برای حفظ مشتریان خود بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی افت کیفیت نداشته باشید بلکه برای گرفتن نتیجه مطلوب به فکر اضافه کردن قابلیت‌ها و امکانات جدید مثل واکس پولیش و… به مجموعه‌ی خود باشید.

13. تبلیغات کارواش در شبکه های مجازی

همان‌طور که می‌دانید امروزه تعداد مخاطبین فضاهای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام بسیار زیاد است؛ بنابراین این فضاها می‌توانند بستری عالی برای دیده شدن کسب‌وکار و جذب مشتری برای شما باشند.

برای دعوت مشتریان و مخاطبان خود به صفحه اجتماعی، با ارسال پیامک حاوی لینک شبکه اجتماعی می توانید از آنها دعوت کنید تا به صفحه شما بپیوندند.

14. تبلیغات بنری برای جذب مشتری کارواش

از دیگر روش‌های جذب مشتری کارواش می‌توان به تبلیغات بنری اشاره کرد؛ یک بنر قوی با المان‌های بصری جذاب آماده کرده و آن را در سطح شهر خود و در مسیرهای پرتردد نصب کنید تا افراد از خدمات و محل کار شما مطلع شوند.

15. پخش تراکت برای تبلیغات کارواش

یکی از روش‌های پخش تراکت این است که آن را در ابعادی بزرگ‌تر آماده کرده و بعد از شستن آن را در کفی ماشین قرار داده و علاوه‌بر تبلیغات از کثیف شدن ماشین جلوگیری کنید. پخش تراکت در محدوده اطراف کارواش نیز می‌تواند مشتریان آن منطقه را به سمت شما بکشاند.

ایده برای کارواش

کلام آخر

جذب مشتری کارواش امروزه باوجود رقبای زیاد از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبین کسب‌وکارها است، اما باید بدانید که این کار متقاضیان بسیار زیادی داشته و در صورتی که خدمات عالی و ایده برای کارواش ارائه دهید، می‌توانید یکی از افرادی باشید که در این زمینه موفق عمل می‌کنند.

در این مقاله سعی کردیم تا 15 ایده برای جذب مشتری کارواش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یکی از افرادی باشید که پیروز میدان رقابت شده است. اگر شما هم قصد ارسال پیامک های انبوه را برای کسب و کار خود در کنار ایده های مطرح شده دارید ما سامانه پیامکی بهین پیام را قابلیت های بسیاری به شما معرفی می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید اولیه پنل اس ام اس بهین پیام می توانید با شماره 02191012767 تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 24

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود