آموزشی

بهترین راه های تبلیغات جذب مشتری؛ چگونه برای جذب مشتری تبلیغ کنیم؟

راه های تبلیغات جذب مشتری
4.6
(20)

تبلیغات یک روش موثر در جذب مشتری و افزایش فروش و سود آوریست. هر چقدر محصولات یا ارائه خدمات شرکت شما خوب باشد اگر تبلیغات موثر صورت نگیرد مشتری به سمت شما نخواهد آمد.

راه های تبلیغات جذب مشتری مختلفی وجود دارد. زمانی این روش های تبلیغ برای جذب مشتری تاثیرگذار هستند که هدفمند و موثر باشند. هدف اصلی تبلیغات رسیدن به فروش بیشتر و برندسازی محصولات برای کسب و کار در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت است.

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و یا می خواهید دست به یک کسب و کار جدید بزنید برای آشنایی بیشتر از راه های تبلیغات جذب مشتری و اینکه چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری با ما در این ادامه مقاله همراه باشید.

روش های تبلیغ برای جذب مشتری

روش های تبلیغ برای جذب مشتری

تبلیغات اگر به شکل موثر انجام شود روی کسب و کار شما سرمایه گذاری محسوب می شود و اگر تبلیغات به درستی انجام نشود موجب هدر رفت سرمایه شما می شود. روش های تبلیغ برای جذب مشتری مختلفی وجود دارد که می توان در دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی کرد.

در ادامه 10 روش تبلیغاتی برای جذب مشتری یا راه های تبلیغات جذب مشتری را شرح می دهیم تا با مقایسه و بررسی آن در شرایط و زمان مناسب روش موثر تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

تبلیغات جذب مشتری به صورت چاپی

این روش یک روش تبلیغات به صورت آفلاین است. در این روش شما با چاپ محتوای تبلیغاتی بر روی کارت ویزیت، بنر، بیلبورد و .. محتوای تبلیغاتی و کسب و کار خود را به جامعه معرفی کنید.

تبلیغات جذب مشتری با استفاده از ارسال پیامک انبوه

تبلیغات پیامکی با استفاده از سامانه پیامکی یک روش تبلیغاتی آنلاین و نوین است. نکته بسیار مهمی که در جذب مشتری باید در نظر داشته باشید حفظ ارتباط با مشتری است. سامانه های پیامکی یک سامانه تحت وب است که شما را قادر می سازد تا با استفاده از امکانات موجود در سامانه پیامکی محتوای پیامک تبلیغاتی انبوه کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان و کمترین قیمت به دست جامعه هدف برسانید.

سامانه های پیامکی امکانات و قابلیت های بسیاری در اختیار کسب و کارها قرار می دهند تا متناسب با نیاز و جامعه هدف خود به تبلیغات پیامکی انبوه بپردازند و بازخوردی بالایی را از انجام تبلیغات پیامکی دریافت کنند.

ارسال پیامک های تبلیغاتی اگر به صورت هدفمند برای مخاطبین و مشتریان خود ارسال کنید قطعا نتیجه خوبی از تبلیغات پیامکی دریافت می کندی و موجب افزایش فروش و سود آوری در کسب و کار خود خواهید شد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

تبلیغات جذب مشتری با شبکه های اجتماعی

تبلیغات جذب مشتری با استفاده از شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین و… را می توان زیرمجموعه تبلیغات آنلاین قرار داد. از آنجا که در دنیای امروز بیشتر افراد زمان خود را در فضای مجاز می گذرانند، با تبلیغات در شبکه های اجتماعی معتبر یا مدیریت یک شبکه به وسیله خود می توانید خدمات خود را برای مشتریان با فعالیت روزانه معرفی نمایید.

تبلیغات جذب مشتری با استفاده از کلیپ تبلیغاتی

در میان راه های تبلیغات جذب مشتری نمی توان از جادوی کلیپ تبلیغاتی غافل ماند. ار آنجا که بسیاری از افراد به دلیل شرایط زندگی فرصت و حوصله خواندن محتوای تبلیغاتی را ندارند. ساخت یک کلیپ تبلیغاتی فرصتی به وجود می آورد تا شما بتونید به صورت تصویری با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات جذب مشتری با ارسال ایمیل تبلیغاتی

این روش تبلیغاتی یک روش قدیمی در تبلیغات است ولی می توان از این روش برای برقرار ارتباط با افرادی استفاده کرد که همچنان به دنبال کسب آگاهی و اخبار از طریق ایمیل هستند. شما می توانید با ارسال محتوای تبلیغاتی و خدماتی خود برای این سبک از مشتریان با آنان ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات ایمیلی یکی از راه های تبلیغات جذب مشتری

تبلیغات با استفاده وب سایت

در دنیایی که بیشتر افراد با اینترنت سر و کار دارند داشتن یک وب سایت می تواند در ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک کند.باید بدانید که داشتن یک وب سایت به تنهایی کافی نیست شما باید وب سایت خود را به روز نگه دارید.

ارائه پیشنهادات ویژه و کد تخفیف

انسان ها موجودات احساساتی هستند و زمانی با یک پیام پیشنهاد ویژه روبرو می شود احساس می کند باید از آن فرصت یا پیشنهاد استفاده کند. این روش از نظر روانشناسی روش اصل زیان گریزی است که باعث می شود ترس مشتری از خرید بریزد و راحت تر مشتری را به خود جذب نمایید.

تبلیغات با گوگل ادز

در این روش تبلیغاتی گوگل در سایت های معتبر و پر بازدید کسب و کار شما را به صورت عکس یا گیف برا تبلیغات به نمایش می گذارد. شما می توانید با استفاده از این روش محصولات و خدمات خود را در این سایت های پربازدید به نمایش بگذارید و شمتری بیشتری جذب کنید.

تبلیغات گوگل ادز یکی از روش های تبلیغ برای جذب مشتری

تبلیغات زبانی

تبلیغات زبانی می تواند با ارائه یک خدمات خاص و یا به کمک مشتریان قدیمی صورت پذیرد. زمانی که خدمات شما عالی باشد مشتریان به شما وفادار خواهند ماند و این وفاداری باعث جذب مشتری جدید به سمت شما می شود.

نظرسنجی از مشتریان

مشتری مداری و ارزش به مشتری یکی از روش های جذب مشتری است. زمانی که یک مشتری این مطلب را درک کند به شما وفادار خواهد ماند. حتی با کمک این روش شما می توانید بیشتر نسبت به مشتری و نحوه خدمات رسانی خود آگاهی پیدا کنید.

چگونه برای جذب مشتری تبلیغ موثر کنیم؟

در میان راه های تبلیغات جذب مشتری روشی موثر است که بتواند در کنار هدفمند بودن در تبلیغات زمان نتیجه گیری و هزینه تبلیغات را برای کسب و کارتان کاهش دهد. در کنار بحث تبلیغات شما باید نحوه برقراری ارتباط با مشتری را نیز لحاظ کنید ؛زیرا حفظ ارتباط باعث افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش خواهد شد.

با تبلیغات پیامکی چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری

تبلیغات پیامکی یکی از بهترین روش های تبلیغ برای جذب مشتری است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. با امکاناتی که سامانه پیامکی در اختیار شما قرار می دهد می توانید محتوای تبلیغاتی خود را هدفمند به دست مخاطب خاص خود برسانید. از جمله امکانات سامانه پیامکی عبارت است از:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی براساس لیست دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی و پیش شماره
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک از طریق آنتن های مخابراتی ایرانسل bts و همراه اول lbs
  • ارسال پیامک تبلیغاتی براساس تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری به مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک براساس منطقه، شهر و استان
  • ارسال پیامک از فایل اکسل
  • ارسال پیامک نظرسنجی و مسابقه پیامکی
  • ارسال پیامک یاد آوری یا زماندار
  • و….

شما می توانید با خرید سامانه پیامکی بهین پیام از امکانات فوق االعاده سامانه پیامکی بهین پیام برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به صورت هدفمند استفاده کنید و بازخورد خوبی را از اجرای این روش تبلیغاتی برای جذب مشتری دریافت کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کلام آخر

انتخاب یک بهترین روش تبلیغاتی در شرایط و زمان مناسب از میان راه های تبلیغات جذب مشتری می تواند حکم سرمایه گذاری بر روی کسب و کار شما را داشته باشد. استفاده از یک پنل پیامکی به شما می تواند در تبلیغات و حفظ ارتباط با مشتری کمک کند.

سامانه پیامکی بهین پیام با استفاده از امکانات بروز و داشتن بستری آسان این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و هزینه مقرون به صرفه با جامعه هدف خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 02191012767 تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد رای 20

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود