آموزشی

تبلیغات شورای شهر و متن تبلیغاتی آماده

تبلیغات شورای شهر
4.5
(28)

انتخابات شورای شهر هر 4 سال یکبار برای مدیریت شهر برگزار می گردد. افراد زیادی در این انتخابات به عنوان نامزد شرکت می کنند و از روش های مختلف تبلیغات شورای شهر برای معرفی خود و برنامه های که برای شهر دارند، استفاده می کنند.

محدودیت زمانی تبلیغات انتخابات شورای شهر،اهمیت انتخاب ابزار مناسب جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی کاندیداها را دوچندان می کند.
ستادهای انتخاباتی باید با در نظر گرفتن محدودیت ها،از مناسب ترین روش جهت دستیابی به اهداف خود استفاده نمایند.
با شروع انتخابات شورای شهر تبلیغات برای نامزدهای مختلف برای بدست آوردن بیشترین رای اوج میگیرد

در این مقاله می خواهیم روش های مختلف تبلیغات شورای شهر که بیشترین بازدهی را در تبلیغات شورای شهر دارد را به شما معرفی کنیم. اگر شما قصد نامزدی در انتخابات شورای شهر را دارید و به دنبال انتخاب روش درست برای تبلیغات شورای شهر هستید ما را در این مقاله دنبال کنید. همچنین اگر می خواهید به عنوان نماینده مجلس در انتخابات شرکت کنید، می توانید به تبلیغات انتخابات مجلس بپردازید.

انتخابات شورای شهر

تاریخ برگزاری انتخابات شورای شهر

انتخابات شورای شهر هر چهار سال یک بار زیر نظر وزارت کشور برگزار می گردد. تعداد افرادی که به عنوان نماینده مردم در شورای شهر فعالیت می نمایند براساس جدول زیر است که به تعداد جمعیت ساکن در شهر بستگی دارد.

انتخابات قبلی شورای شهر در بیست و هشت خرداد 1400 برگزار شده است و انتخابات بعدی شورای شهر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال 1404 برگزار می گردد.

جمعیتاصلیعلی البدل
زیر ۵۰هزار۵۳
۵۰–۲۰۰هزار۷۵
۲۰۰–۵۰۰هزار۹۶
۵۰۰هزار–۱میلیون۱۱۷
۱–۲میلیون۱۳۸
بالای ۲میلیون۱۵۱۰
تهران۲۱۱۱

7 روش تبلیغاتی شورای شهر

در تبلیغات شورای شهر افراد از روش تبلیغاتی شورای شهر به شیوه های گوناگون استفاده می کنند. از کاربردترین و موثرترین روش تبلیغاتی شورای شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تبلیغات شورای شهر با استفاده از سامانه پیامکی

در روش تبلیغاتی شورای شهر با استفاده از سامانه پیامکی نامزدهای انتخاباتی می توانند براساس امکانات سامانه پیامکی محتوای تبلیغات یا متن تبلیغاتی شورای شهر و برنامه خود را به صورت انبوه برای مخاطبان خاص خود ارسال کنند.

روش تبلیغاتی شورای شهر با پنل اس ام اس

این روش به دلیل هدفمند بودن در تبلیغات شورای شهر، تاثیرگذاری و ارتباط مستقیم با مخاطب بهترین روش را در تبلیغات شورای شهر دارد. از جمله امکانات سامانه پیامکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلیغات شورای شهر براساس دفترچه تلفن
  • تبلیغات شورای شهر براساس منطقه، شهر و استان
  • ارسال متن تبلیغاتی شورای شهر به مشاغل و اصناف براساس تفکیک
  • تبلیغات شورای شهر از روی نقشه گوگل
  • ارسال متن تبلیغاتی شورای شهر براساس لیست سیاه یا بلک لیست
  • تبلیغات شورای شهر براساس پوشش آنتن های مخابراتی
  • ارسال متن تبلیغاتی شورای شهر براساس تفکیک سن و جنسیت
دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

متن تبلیغاتی شورای شهر

شهر ما، خانه ماست. جایی که در آن زندگی می کنیم، کار می کنیم، تحصیل می کنیم و بزرگ می شویم.
ما باید برای آینده این شهر تلاش کنیم و آن را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کنیم.
نام کاندید
کد انتخاباتی

باید سیستم حمل و نقل عمومی را بهبود بخشیم تا مردم بتوانند به راحتی و با هزینه کمتر به اطراف شهر رفت و آمد کنند.
نام کاندید- شماره انتخاباتی

ما باید فضای سبز شهر را افزایش دهیم تا مردم بتوانند در محیطی سالم و زیبا زندگی کنند.
نام کاندید
کد انتخاباتی

ما باید از کسب و کار های محلی حمایت کنیم تا اقتصاد شهر رونق بگیرد.
نام کاندید
شماره انتخاباتی

من معتقدم که با همکاری یکدیگر می توانیم آینده ای بهتر برای این شهر رقم بزنیم. لطفاً به من رای دهید تا بتوانم در این راه به شما کمک کنم.
نام کاندید- شماره انتخاباتی

آینده شهر ما، دستان ماست.
نام کاندید
کد انتخاباتی

از شما دعوت می کنم تا در همایش [نام همایش] که در تاریخ [تاریخ] در [مکان] برگزار می شود، حضور داشته باشید.
در این همایش، من برنامه های خود را برای بهبود شهر به طور کامل توضیح خواهم داد.
امیدوارم که با حضور شما در این همایش، بتوانم نظرات و پیشنهادات شما را برای بهبود شهر دریافت کنم.
نام کاندید و کد انتخاباتی

تبلیغات شورای شهر به صورت چاپی

در روش تبلیغات شورای شهر به صورت چاپی افراد با چاپ بروشور، تراکت ، روزنامه و مجله و… خودشان و برنامه های خود را معرفی می کنند. روش چاپی یک روش قدیمی است که چهره شهر را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل امروزه کمتر در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین هزینه تمام شده این روش نسبت به هزینه پیامک تبلیغاتی بیشتر می باشد.

تبلیغات شورای شهر با استفاده از شبکه های اجتماعی

امروز به دلیل حضور بسیار از افراد در شبکه های اجتماعی نامزدها می توانند با برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی برنامه های خود را به مخاطبان خود معرفی نمایند.

تبلیغات شورای شهر با استفاده از سایت

در این روش هزینه بر افراد با طراحی سایت و معرفی سوابق خود و برنامه های مورد نظر خود می توانند ضمن معرفی خود به جامعه هدف با آنها ارتباط برقرار نمایند. با اتصال وب سایت خود به پنل پیامکی، از طریق وب سرویس پیامکی می توانید بصورت خودکار از سایت خود پیامک ارسال کنید.

تبلیغات شورای شهر با استفاده رسانه عمومی، همایش ها و جلسات

افراد با حضور در رسانه ها و شرکت در مناظره با معرفی برنامه و رزومه خود بر روی مخاطب خود تاثیرگذار باشند.

تبلیغات شورای شهر با سخنرانی در همایش ها

تبلیغات شورای شهر با استفاده از ستاد انتخاباتی

ستاد انتخاباتی شخصی، محلی است که نامزدها با برقراری آن می توانند با مردم شهر ارتباط چهره به چهره برقرار نمایند و به دلیل هزینه زیاد برپایی ستاد انتخابی شخصی بسیاری افراد قادر به برپایی آن نیستند.

تبلیغات شورای شهر با استفاده از کلیپ های تبلیغاتی

برای بسیار افراد تماشای ویدئو تاثیر به سزایی بر روی انتخاب آنها دارد. بنابراین ساخت کلیپ های تبلیغاتی و بازنشر آن نقش موثری برای شناخت و آگاهی افراد از برنامه های شما دارد.

قوانین تبلیغات شورای شهر

شورای نگهبان به عنوان ناظر اصلی انتخابات شورای شهر قوانینی را برای آن وضع کرده است. همه ی کاندیدها باید قبل از شروع و شرکت در انتخابات نسبت به آن اشراف داشته باشند؛ زیرا در صورت رعایت نکردن و تخطی از آن باعث حذف نام آنها از لیست نامزدها و یا دریافت تذکر از ناظر می شود.

  1. نوشتن مطالب خلاف واقع ممنوع است.
  2. استفاده از امکانات دولتی بدون کسب مجوز مثلاً تبلیغات انتخاباتی صدا و سیما برای همه نمایندگان به طوری مساوی و با کسب مجوز است.
  3. نوشتن شعار بر روی دیوار، راه انداختن کاروان انتخاباتی و استفاده از بلندگوهای سیار خارج از ستاد انتخاباتی ممنوع است.
  4. تبلیغ منفی و هتک و حرمت به سایر نامزدهای انتخاباتی
  5. ممنوع بودن تبلیغات انتخاباتی خارج از بازه زمانی برای تبلیغات
  6. معدوم و پاره کردن عکس و مطالب انتخاباتی سایر نامزدها در بازی زمانی مجاز

در این قسمت سعی شده است بعضی از قوانین مهم تر مطرح شود. شما می توانید جهت دریافت لیست کامل قوانین و مقررات انتخاباتی به سایت شورای نگهبان و بخش قوانین و مقررات انتخاباتی مراجعه نمایید.

تبلیغات شورای شهر

تبلیغات شورای شهر با پیامک

تبلیغات پیامکی برای انتخابات شورای شهر یکی از روش های تبلیغاتی ارزشمند و کاربردی ست که با استفاده از امکانات فوق العاده می توانید در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه با مخاطبین بیشتری به صورت هدفمند ارتباط داشته باشید و نتیجه خوبی از تبلیغات شورای شهر از پنل اس ام اس دریافت کنید.

برای اینکه بتوانید با استفاده از محیط کاربری پنل پیامکی به تبلیغات شورای شهر به صورت پیامکی بپردازید می توانید با خرید اولیه سامانه پیامکی به پنل اس ام اس و امکانات آن برای ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی پیدا کنید و پس از خرید پنل پیامکی و با شارژ اعتبار اولیه به ارسال متن تبلیغاتی شورای شهر بپردازید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

لازم به ذکر است برای استفاده از امکانات سامانه پیامکی نیاز به پرداخت هزینه مازاد نیست؛ بلکه بعد خرید اولیه سامانه پیامکی و دسترسی به محیط کاربری پنل اس ام اس امکان استفاده از ویژگی های سامانه پیامکی برای شما فراهم می شود.

شما همچنین با ارسال لینک شبکه های اجتماعی در پیامک می توانید مخاطبان را به شبکه های اجتماعی خود هدایت کنید تا بیشتر با تبلیغات شورای شهر و برنامه های شما آشنا شوند و با ارسال ساعت و تاریخ برنامه های خود به صورت مناظره یا حضوری مخاطبان خود را آگاه کنید.

کلام آخر

روش تبلیغاتی شورای شهر به شیوه های مختلفی وجود دارد. نامزدهایی در این مسیر موفق خواهند شد که برای تبلیغات خود برنامه و شیوه درست تبلیغات را انتخاب کنند. استفاده از سامانه پیامکی به دلیل صرفه جویی در زمان و در هزینه و تاثیرگذاری و ارتباط راحت تر با مخاطب یکی از بهترین شیوه ها در امر تبلیغات شورای شهر است.

سامانه پیامکی بهین پیام یکی از سامانه های پیامکی است که با در اختیار داشتن به روزترین امکانات در چندین دوره نمایندگان منتخب را در رسیدن به هدفهایشان یاری کرده است.

سامانه پیامکی بهین پیام با تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای در طول کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191012767 تماس حاصل نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد رای 28

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود